User Käyttäjä Salasana  

torstai 30.1.2025 / 08:32
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > pelit ja pelikonsolit > ps2 > mikä vikana?
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
mikä vikana?
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
kimi83
Newbie
_
27. heinäkuuta 2004 @ 12:59 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Mikä vikana kun tein varmuuskopion richard burns rally- pelistä datawriten punaiselle 4x dvd-r levylle mutta peli ei suostu toimimaan? tai siis peli lähtee pyörimään mutta aina kun aloittaa rallin lataamisen peli tilttaa. Yhtään ideoita mikä vikana?
yzir
Suspended due to non-functional email address
_
27. heinäkuuta 2004 @ 19:55 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
sen takia ei toimi koska noi levyt on todella surkeita
mulla kans ei toimi noi levyt
verbatim dvd-r 4x toimii tosi hyvin ja ei ole kalliita
Moderator
_
27. heinäkuuta 2004 @ 20:39 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Jos yhtään vanhempaa mallia se pleikkaris, niin Verbatimin levyjä alle. Varmasti toimii.
..noi datawrite punainen 4x dvd-r levyt on surkeita.
Mites polttonopeus, kai se oli mahdollisimman hitaalla?

Forumin säännöt, lue ennen kuin postaat:
http://keskustelu.afterdawn.com/thread_view.cfm/2717

Afterdawnin oppaat:
http://fin.afterdawn.com/artikkelit/
kimi83
Newbie
_
28. heinäkuuta 2004 @ 03:34 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Sain kun sainkin pelin toimimaan eilen kun kokeilin swap magicin dvd- levyä cd- levyn sijaan ja peli pyöri aivan moitteettomasti. Se miksi käytin aiemmin tuota cd- versiota oli se että olen kuullut, että se pyörittäisi paremmin myös dvd:lle poltettuja pelejä pienen kikkailun avulla, mutta ei sitten ilmeisesti olekaan näin. Ja kun kerta sain pelin toimimaan niin ei kai nuo datawriten levyt olekaan aivan onnettomia tai sitten koska mulla v9 pleikkari niin se pyörittää vähän huonompi laatuisiakin levyjä.
Mainos
_
__

_
yzir
Suspended due to non-functional email address
_
28. heinäkuuta 2004 @ 06:46 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
mä olen huomannut sen et noissa datawriten levyissä
pelien latausajat pitenee kun sä niitä jonkun aikaa käytät
jos nierlessä noi levyt maksaa 9? 25kpl ni johan sen järkikin sanoo et ei ne kovin hyviä ole
afterdawn.com > keskustelu > pelit ja pelikonsolit > ps2 > mikä vikana?

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy