User Käyttäjä Salasana  

maanantai 18.8.2025 / 00:46
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > yleinen keskustelu > keskustelua uutisista > nsa automatisoi vakoilujärjestelmänsä ? kohteiden määrä voidaan nostaa miljooniin
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
NSA automatisoi vakoilujärjestelmänsä ? kohteiden määrä voidaan nostaa miljooniin
  Siirry:

Viestiketjuun kuuluvat käyttäjäkommentit liittyvät tähän uutiseen:

NSA automatisoi vakoilujärjestelmänsä ? kohteiden määrä voidaan nostaa miljooniin

uutinen julkaistu: 13 maaliskuuta, 2014

The Intercept on julkaissut uuden Edward Snowdenin vuotamiin tietoihin perustuvan paljastuksen NSA:n toiminnasta. Sen mukaan NSA on kehittänyt automatisoidun järjestelmän, jolla voitaisiin vakoilla miljoonia ihmisiä. Paljastuksen mukaan NSA voisi aloittaa haittaohjelman istuttamisen niihin käyttäjiin, jotka pahaa aavistamatta kirjoittavat selaimen osoiteriville esimerkiksi www.facebook.com. ... [ lue koko uutinen ]

Lue uutisartikkeli kokonaisuudessaan ennen kuin kommentoit aihetta.
Kirjoittaja Viesti
Lumikki
Senior Member
_
13. maaliskuuta 2014 @ 13:32 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Sinänsä mielenkiintoista että Amerikasssa NSA tekee mitä lystää ja kongressi seisoo sen takana. Mutta kun kongressia itseään vakoillaan niin nousee älläkkä. Eli taas nähdään ihmisten moraali, muille voi tehdä mitä lystää kunhan minä itse olen suojattu. Kai tämä on sitä samaa kuin naapurin "Akka" kyttäämässä ja juoruamassa mitä ne muut tekee. Mutta miltä tuntuu kun itse on sen kyttäyksen kohde?

http://www.tietokone.fi/artikkeli/uutis...asti_kongressia
brangio
Newbie
_
13. maaliskuuta 2014 @ 23:14 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Hyvä että tämäkin tuli ilmi. Suojattu yhteys voi toki vaikeuttaa vakoilua muttei estää sitä ja jos NSA:lla on jo suora pääsy järjestelmään niin mikäs siinä.
Mainos
_
__

_
hygos
Junior Member

1 tuotearvio
_
14. maaliskuuta 2014 @ 05:44 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
No njoo. Eipä oo yhtään mikrofonia tai kameraa käytössä tällä koneella. Eikä tule olemaan jatkossakaan.
afterdawn.com > keskustelu > yleinen keskustelu > keskustelua uutisista > nsa automatisoi vakoilujärjestelmänsä ? kohteiden määrä voidaan nostaa miljooniin

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy