Netflix ei toimi älytelevisioissa, koskeeko sinuakin?
|
|
Viestiketjuun kuuluvat käyttäjäkommentit liittyvät tähän uutiseen:
uutinen julkaistu: 26 toukokuuta, 2014
AfterDawnin toimitus on saanut tietoonsa, että Netflixin toiminnassa on ongelmia ainakin Suomessa. Ongelmat koskevat ainakin osaa älytelevisiovalmistajista ja malleista.
Käyttäjiltä saamiemme tietojen mukaan ainakin LG:n älytelevisiossa on ollut ongelmia. LG:n 55-tuumaisen LA620V-mallin Netflix-sovellus ei suostu ottamaan yhteyttä Netflixiin vaan palauttaa virhekoodin (Aip-702 tai UI-502).
... [ lue koko uutinen ]
Lue uutisartikkeli kokonaisuudessaan ennen kuin kommentoit aihetta.
|
Halibatsu
Newbie
|
26. toukokuuta 2014 @ 21:56 |
Linkki tähän viestiin
|
Ei ainakaan eilen toiminut. LG:n 47LM640S malli.
|
samfin
Senior Member
1 tuotearvio
|
26. toukokuuta 2014 @ 21:58 |
Linkki tähän viestiin
|
Niin no, koko sovellusta ei edes löydy samsungin äly töllöstä. :) Viaplay kylläkin, mutta sitä harvemmin markkinoidaan netflixin tavoin. Tai sit on mennyt vain ohi minulta.
Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 26. toukokuuta 2014 @ 21:59
|
Tuulipussi
Newbie
|
26. toukokuuta 2014 @ 22:28 |
Linkki tähän viestiin
|
Soneran yhteydellä ja Samsungin älyvisiolla Netflix on tarjonnut Aip-701-virhettä lauantaista asti. Saman yhteyden kautta palvelu kuitenkin toimii iOs-vermeillä ja Chromecastilla eli nettiyhteys tuskin on syypää.
|
Senior Member
1 tuotearvio
|
26. toukokuuta 2014 @ 22:49 |
Linkki tähän viestiin
|
Vika ei ole operaattoreissa, vaan yksinomaan televisioiden Netflix-sovelluksessa. Televisioissa käytettävät sovellukset ovat olleet järjestelmällisesti heikkolaatuisia ja lähinnä purkkavirityksiä, joilla kuva on juuri ja juuri saatu perille. Esimerkiksi juuri LG:n ja Samsungin kohdalla ohjelma on toistuvasti kaatuillut ja sillä on aiemminkin ollut lyhytaikaisia yhteysongelmia.
Toivottavasti tämä isompi ongelma saisi jotain huomiota televisioiden ala-arvoisille sovelluksille, jotka kaipaavat korjausta ja kehitystä.
Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 26. toukokuuta 2014 @ 22:57
|
Senior Member
1 tuotearvio
|
26. toukokuuta 2014 @ 23:05 |
Linkki tähän viestiin
|
Tähän kyseiseen ongelmaan on kuitenkin ratkaisu, joka auttaa suurimpaan osaan tapauksista, oli sitten vikailmoitus kumpi tahansa.
1. Deaktivoi sovellus (kirjaudu ulos)
- katsottavaa valitessa paina ylös, ylös, alas, alas, vasen, oikea, vasen, oikea, ylös, ylös, ylös, ylös, ylös ja valitse sitten aukeavasta valikosta "deaktivoi"
2. Sammuta televisio ja katkaise virta kokonaan ainakin 15 sekunniksi
3. Varmista että verkkoyhteys toimii jollain muulla sovelluksella
4. Käynnistä Netflix-sovellus uudestaan ja kirjaudu sisään
|
Admin
17 tuotearviota
|
26. toukokuuta 2014 @ 23:24 |
Linkki tähän viestiin
|
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti beget: Tähän kyseiseen ongelmaan on kuitenkin ratkaisu, joka auttaa suurimpaan osaan tapauksista, oli sitten vikailmoitus kumpi tahansa.
1. Deaktivoi sovellus (kirjaudu ulos)
- katsottavaa valitessa paina ylös, ylös, alas, alas, vasen, oikea, vasen, oikea, ylös, ylös, ylös, ylös, ylös ja valitse sitten aukeavasta valikosta "deaktivoi"
2. Sammuta televisio ja katkaise virta kokonaan ainakin 15 sekunniksi
3. Varmista että verkkoyhteys toimii jollain muulla sovelluksella
4. Käynnistä Netflix-sovellus uudestaan ja kirjaudu sisään
Ei korjaa tilannetta. Tein tuon, palautin tv:n tehdasasetukset. resetoin modeemin. Ei muutosta.
Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 26. toukokuuta 2014 @ 23:35
|
Admin
17 tuotearviota
|
26. toukokuuta 2014 @ 23:33 |
Linkki tähän viestiin
|
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Tuulipussi: Soneran yhteydellä ja Samsungin älyvisiolla Netflix on tarjonnut Aip-701-virhettä lauantaista asti. Saman yhteyden kautta palvelu kuitenkin toimii iOs-vermeillä ja Chromecastilla eli nettiyhteys tuskin on syypää.
PS3 toimii ok, selaimella toimii ok, tv:llä ei. Mutta kun vaihtaa tv:n nettiliittymän DNA:sta esim. Saunalahden Mobiililiittymään TV:n appsi alkaa toimimaan täysin ongelmitta.
Kannattaa ilmoittaa tästä ongelmasta ainakin sinne Netflixille. Ja joo itsellä alkoi tämä ongelma lauantaina kanssa.
Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 26. toukokuuta 2014 @ 23:37
|
LordiCola
Newbie
|
27. toukokuuta 2014 @ 07:36 |
Linkki tähän viestiin
|
Toimii Elisan laajakaista+Samsungin UE55ES6305-töllössä...
|
sdk
Newbie
|
27. toukokuuta 2014 @ 16:02 |
Linkki tähän viestiin
|
Samsung TV ja DNA laajakaistalla toimii silloin tällöin (nyt taas ei). Ihmeellisesti Soneran kännykkäliittymällä toimii kuitenkin ok. Koitettu kaikki mahdolliset temput mitä internetistä löytyy >> ei vaikutusta. Ongelma Netflixin päässä.
|
Squallion
Newbie
|
27. toukokuuta 2014 @ 18:54 |
Linkki tähän viestiin
|
LG 42 tuuman Smart TV täällä. aip-701 virhettä tarjoaa. Pystyy käyttämään siten, että deaktivoi ja aktivoi uudelleen, mutta täytyy tehdä joka kerta uudelleen jos television on sammuttanut välissä. Netflixin asiakaspalvelun kanssa chattailtu kolmena päivänä, mutta ratkaisua ei löydy. Viimeisenä oljenkortena tarjosivat, että vika on routerissa. Jep jep.
|
Admin
17 tuotearviota
|
27. toukokuuta 2014 @ 21:37 |
Linkki tähän viestiin
|
Todellakin tuo DNS-palvelimen määritys ratkaisi ongelman.
|
Squallion
Newbie
|
28. toukokuuta 2014 @ 13:10 |
Linkki tähän viestiin
|
Paitsi että joutuu näemmä käymään tuon polun joka kerta uudestaa, jos sammuttaa telkun. Vaikka ne DNS-asetukset ovatkin oikein, niin pitää ainakin mulla mennä toi läpi vaikkei mitään enää muutakaan.
|
Admin
17 tuotearviota
|
28. toukokuuta 2014 @ 16:23 |
Linkki tähän viestiin
|
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Squallion: Paitsi että joutuu näemmä käymään tuon polun joka kerta uudestaa, jos sammuttaa telkun. Vaikka ne DNS-asetukset ovatkin oikein, niin pitää ainakin mulla mennä toi läpi vaikkei mitään enää muutakaan.
Totta samaan törmäsin =(
edit muokkasin tuonne kaapelimodeemiin myös nuo dna:n sekä googlen dns palvelimet ja nyt tuntuisi että tuo dns määritys tuossa tv:ssä pysyisi. Pitää nyt katsoa vielä että miten se menee.
Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 28. toukokuuta 2014 @ 23:56
|
Mainos
|
  |
|
RistoE
Member
|
31. toukokuuta 2014 @ 07:53 |
Linkki tähän viestiin
|
Manuaalinen DNS 8.8.8.8 ratkaisi minullakin (ainakin kertaalleen) Samsung TV Netflix ongelman. Minulla on reitittimessä OpenDNS IP osoite mutta ehkä sillä ei ole mitään tekemistä asian kanssa.
edit: seuraavana päivänä ongelma tuli takaisin. Taidan kokeilla googlen toista dns palvelinta 8.8.4.4 ja entistä asetusta tai elisan DNS palvelua.
Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 1. kesäkuuta 2014 @ 08:48
|