Kuvaa ei näy Gameloader 2:n asennuksen jälkeen
|
|
ihana
Newbie
|
28. heinäkuuta 2004 @ 21:45 |
Linkki tähän viestiin
|
PS2 on mallia V4 ja siihen on asennettu Gameloader 2(aka Messiah 2). Nyt kun koneen pistää päälle, niin ainoastaan kuvaruutu vähän välähtää, mutta muuten ei tapahdu mitään. Tai no, kone siis tuntuu menevän normaalisti päälle, eli tuulettimet pyörii ja levyäkin se tuntuu pyörittävän, mutta ruudulla ei näy mitään eikä ääniä kuulu. Onko vinkkejä mistä kannattaa ruveta vikaa ensimmäiseksi etsimään? Kone on jo avattu kertaalleen uudestaan ja todettu, että ainakaan juotokset eivät silmämääräisesti ole pettäneet.
|
Senior Member
3 tuotearviota
|
29. heinäkuuta 2004 @ 19:57 |
Linkki tähän viestiin
|
kuulostaa siltä että emolevy on pimeä. olen ostellut huuto.netistä pleikkoja joissa on itse asennettu piiri ja kyseinen ongelma. tinasiltojen poiston jälkeen olen saanut aika monen koneen toimimaan mutta jotkut koneet oikosulku on rikkonut. ottakaa käyttöön HYVÄ suurennuslasi että näette kaikkien piirien jalat että siltoja ei ole. myös piirin poisto kannattaa ehkä tehdä ja katsoa lähteekö emolevy päälle senkään jälkeen. lisäksi v4 mallissa tinataan muistaakseni 9 piuhaa vierekkäin cd/dvd piiriin tai vaihtoehtoisesti emon toiselle puolelle läpimenoihin. piiriin juottaessa on riski tinata piirin jalkoja yhteen ja läpivienneissä liika kuumennus katkaisee läpiviennin joloin hyppylangan tinaus on ainoa heikko oljenkorsi. vie kone ammattitaitoiselle asentajalle niin saatat saada vielä kuntoon. tietysti vika voi olla aivan pienikin mutta jos emo ei käynnisty niin pahalta kuulostaa
Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 29. heinäkuuta 2004 @ 19:58
|
ihana
Newbie
|
29. heinäkuuta 2004 @ 20:32 |
Linkki tähän viestiin
|
Onhan se mahdollista, että siellä joku oikari on, mutta en pidä sitä mitenkään todennäköisenä. Tein nimittäin juotokset mikroskoopin alla ja siitä kyllä näki, jos jokin jalka meni oikariin.
Olen juottanut erilaisia laitteita ammatikseni kolmen vuoden ajan päivittäin, joten juotoskokemusta kyllä löytyy. Täytyy nyt vielä ottaa vehje ensi viikolla mikroskoopin alle ja tutkia tilanne.
Jos muilla on ollut samanlaisia oireita ja vika on löytynyt, niin ilmoitelkaa.
|
mano78
Newbie
|
7. elokuuta 2004 @ 18:29 |
Linkki tähän viestiin
|
Itelläni on sama ongelma, paitsi että välillä näkyy kuva ja äänet kuuluu normaalisti sihen asti, kunnes sammuttaa koneen. Mitään peliä ei voi kyllä pelata, ku menee ruutu heti pimeäksi kun alkaa lataamaan peliä tai elokuvaa. Miulla se alko reilusti Mod-piirin asennuksen jälkeen, kun aloin kerran kattoo DVD-leffaa, niin yhtääkkiä vaan pimeni. Tosiaan jos joku keksis vaan vian, ni vois ehkä yrittää korjata sen...
|
Shadown
Suspended due to non-functional email address
|
26. elokuuta 2004 @ 13:00 |
Linkki tähän viestiin
|
Noh näihin suurennuslasi asennuksiin voin sanoa, että asennuksessa nyt vaan on vikaa. Olen satoja koneita asennellut ja noin 98% kaikki on alkaneet toimimaan sillä, että asennus on korjattu. Tai tinaroiske on löydetty/poistettu.
|
ihana
Newbie
|
26. elokuuta 2004 @ 13:32 |
Linkki tähän viestiin
|
Quote: Noh näihin suurennuslasi asennuksiin voin sanoa, että asennuksessa nyt vaan on vikaa. Olen satoja koneita asennellut ja noin 98% kaikki on alkaneet toimimaan sillä, että asennus on korjattu. Tai tinaroiske on löydetty/poistettu.
Itseasiassa kone rupesi toimimaan, kun vaihtoi piirin. Eli piirissä oli tällä kertaa vika.
Ja kyseessä ei ollut "suurennuslasijuotos", vaan kunnon vehkeillä 40X mikroskoopin alla tehty.
|
Shadown
|
26. elokuuta 2004 @ 13:37 |
Linkki tähän viestiin
|
Noh toi on tietty yksi vaihtoehto, että piiri paskana. Mutta kuitenkin vähän hassuttaa nämä "kunnonvehkeillä" asennukset. Otan ne aina vähän silleen varauksella, kun on noita "ammattimiesten" asennuksia aika useasti tullunna korjattua.
|
ihana
Newbie
|
26. elokuuta 2004 @ 13:41 |
Linkki tähän viestiin
|
Usko mitä uskot =) Mutta kyllä tällä kertaa kyseessä oli kunnon Pacen kolvit ja oikeat, ammattilaisten mikroskoopit. Ja käsikään ei juuri tärise, paitsi maanantaiaamuisin.
|
Mainos
|
|
|
Shadown
|
26. elokuuta 2004 @ 13:49 |
Linkki tähän viestiin
|
Niin en väitäkkään, että ei olisi kunnon vehkeitä, mutta kyse onkin siitä että osaako modata vai ei. Noh tässä tapauksessa osasit abloodit sille, mutta erittäin useasti tälläiseksi ammattilaiseksi itseään nimittävä heppu vain rikkoo koko vehkeen.
|