User Käyttäjä Salasana  

tiistai 19.8.2025 / 09:06
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > yleinen keskustelu > keskustelua uutisista > windows phone 8.1 on saapunut jo viidelle lumialle
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
Windows Phone 8.1 on saapunut jo viidelle Lumialle
  Siirry:

Viestiketjuun kuuluvat käyttäjäkommentit liittyvät tähän uutiseen:

Windows Phone 8.1 on saapunut jo viidelle Lumialle

uutinen julkaistu: 9 elokuuta, 2014

Microsoft aloitti Windows Phone 8.1 -päivityksen (Lumia Cyan) jakelun Lumia-puhelimille heinäkuun puolessa välissä. Päivitys on tullut tuttuun tapaan saataville tipoittain eri puhelinmalleille eri maissa. Suomessa Lumia Cyanin voi ladata nyt viidelle puhelinmallille. Kaikkein ensimmäisenä päivitys tuli Lumia 925:lle, jolle ohjelmisto tuli saataville jo ennen virallista maailmanlaajuista ... [ lue koko uutinen ]

Lue uutisartikkeli kokonaisuudessaan ennen kuin kommentoit aihetta.
Kirjoittaja Viesti
Taeco
Senior Member
_
9. elokuuta 2014 @ 22:27 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Ominaisuuspäivityksen jälkeen googlen palvelut ovat toimineet selaillessa paljon huonommin ja suuri osa sivuista ohjaa mobiilisivuilleen, vaikka minä olen asetuksista laittanut että haluan pöytäversion. Melko rasittavaa joutua käyttämään surkeasti koodattuja mobiilisivuja vajailla ominaisuuksilla.
majanjani
Newbie
_
10. elokuuta 2014 @ 13:20 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Taeco:
Ominaisuuspäivityksen jälkeen googlen palvelut ovat toimineet selaillessa paljon huonommin ja suuri osa sivuista ohjaa mobiilisivuilleen, vaikka minä olen asetuksista laittanut että haluan pöytäversion. Melko rasittavaa joutua käyttämään surkeasti koodattuja mobiilisivuja vajailla ominaisuuksilla.
Tuolloin kannattaa vaihtaa oikeaan käyttikseen eikä pelata vajaalla ympäristöllä ja järjestelmällä. T. Nexus 5
Taeco
Senior Member
_
10. elokuuta 2014 @ 13:42 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti majanjani:
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Taeco:
Tuolloin kannattaa vaihtaa oikeaan käyttikseen eikä pelata vajaalla ympäristöllä ja järjestelmällä. T. Nexus 5
Tai lopettaa Googlen palveluiden käyttö, kun ovat ainoita, jotka eivät toimi kunnolla? Eiköhän se ole paljon helpompi ratkaisu.
AfterDawn Addict

20 tuotearviota
_
10. elokuuta 2014 @ 18:14 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Niin on kun työpöytäwindowsia päivittäisi, versio kerrallaan. Itsellä ei näköjään ollu 8.0-versiosta viimeisintä niin se piti ensin päivittää ja nyt ehkä pääsee päivittämään 8.1:stä.
Mainos
_
__

_
AfterDawn Addict

20 tuotearviota
_
13. elokuuta 2014 @ 21:57 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti jonnepo:
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti teme565:
Niin on kun työpöytäwindowsia päivittäisi, versio kerrallaan. Itsellä ei näköjään ollu 8.0-versiosta viimeisintä niin se piti ensin päivittää ja nyt ehkä pääsee päivittämään 8.1:stä.
Ensin taisit asentaa alustavan päivityksen jossa pohjustettiin 8.1 päivitystä.
Etkö lukenut ollenkaan mitä päivitit :D
Jotain sellaista siinä ilmoiteltiin. Mutta kuten totesin, niin ihan tuttua hommaa työpöytäwindowsin puolelta, että ei voi suoraan päivittää siihen viimeiseen versioon vaan askel kerrallaan.

Mitenkäs muut 1020:sen omistajat, oletteko huomanneet akkukestossa muutosta? Itsestä ainakin vaikuttaa siltä, että siihen on tullut huomattava parannus.
afterdawn.com > keskustelu > yleinen keskustelu > keskustelua uutisista > windows phone 8.1 on saapunut jo viidelle lumialle

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy