User Käyttäjä Salasana  

tiistai 19.8.2025 / 09:03
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > yleinen keskustelu > keskustelua uutisista > miten musiikin ostaminen on muuttunut? kuva kertoo tärkeimmät trendit
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
Miten musiikin ostaminen on muuttunut? Kuva kertoo tärkeimmät trendit
  Siirry:

Viestiketjuun kuuluvat käyttäjäkommentit liittyvät tähän uutiseen:

Miten musiikin ostaminen on muuttunut? Kuva kertoo tärkeimmät trendit

uutinen julkaistu: 25 elokuuta, 2014

Viimeisen 30 vuoden aikana musiikin kuuntelu ja ostaminen on muuttunut muutamaan otteeseen varsin radikaalisti. Tämä näkyy erittäin hyvin Digital Music News -sivuston tekemästä Yhdysvaltojen äänitekauppaa havainnollistavasta GIF-kuvasta (alla pari GIF:ssä käytettyä kuvaa). 1980-luvun alussa musiikki ostettiin Yhdysvalloissa käytännössä joko kasetille tai vinyylille tallennettuna. Vuosikymmenen ... [ lue koko uutinen ]

Lue uutisartikkeli kokonaisuudessaan ennen kuin kommentoit aihetta.
Kirjoittaja Viesti
Senior Member

9 tuotearviota
_
25. elokuuta 2014 @ 20:09 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Olisin kuvitellut CD:n osuuden olevan pienempi kun kaikki pauhaavat miten CD on kuollut... Itse ostan vinyyliä ja CD:tä niin pitkään kun niitä suinkin saa. Vaadin pitää oikeata albumin kuvataidetta ja itse musiikkia fyysisesti kädessä. Nettipalveluissa tämä jää täysin pois.

i5 750 - Gigabyte GTX 770 - Kingston V200 120GB - 5.1 Surround - Define R4 - SF Golden Green Pro 500W
Pakettikonetta ostamassa? LUE: http://keskustelu.afterdawn.com/t.cfm/f-215/pakettikone_vai_kasattu_jos_mietit_lue-885573/
Miten kasata tietokone? http://www.youtube.com/watch?v=d_56kyib-Ls
Lumikki
Senior Member
_
25. elokuuta 2014 @ 20:31 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Minusta on hyvä että on vaihtoehtoja, koska tällöin ihmiset voivat ostaa asiansa siten kuin haluavat.

Asiat on huonosti aina silloin kun jokin taho yrittää "pakottaa" ihmisiä ostamaan asioita kuten he itse haluavat tai minkä he itse katsovat olevan se suosituin ja paras tapa. Tällöin niille jotka eivät halua asioita niin jää vain "Ota tai jätä" vaihtoehto. Jossa osa tosiaan jättää ja osa ottaa. Kun on vaihtoehtoja jokainen saa vapaasti valita. Harmi vain että usein joku luulee tietävänsä paremmin kuin se asiakas itse joka asioita ostaa.
afterdawn.com > keskustelu > yleinen keskustelu > keskustelua uutisista > miten musiikin ostaminen on muuttunut? kuva kertoo tärkeimmät trendit

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy