User Käyttäjä Salasana  

keskiviikko 8.1.2025 / 05:06
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > pelit ja pelikonsolit > pc:n pelit > pelit verkossa.
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
Pelit verkossa.
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
Hassani
Newbie
_
29. heinäkuuta 2004 @ 11:41 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Yritin etsiä verkossa olevia servereitä eri peleistä. Onko tähän olemassa jotain listaa ?

Erityisesti kiinnostaa NHL 2004 ja erilaiset räiskintäpelit.

NHL:ssä on EA Sportsin oma verkkopeli systeemi, mutta siinä pitää ilmeisesti olla alkuperäinen peli, että pääsee pelaan.. Onko olemassa esim. suomessa jotain paikka jossa voi pelata muita vastaan ?

Laittakaa eri pelien serveri osoitteita jos vaan löytyy..
plugg
Member

3 tuotearviota
_
29. heinäkuuta 2004 @ 13:21 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
lataa all-seeing eye tuolta -> http://www.udpsoft.com/eye2/index.html
vaatii alkuperäisen pelin tämäkin, waresta ei täällä forumilla puhuta

Real Eyes
Realize
Real Lies
Senior Member

1 tuotearvio
_
30. heinäkuuta 2004 @ 12:18 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Kannattaa varmaan ostaa se alkuperänen peli jos haluu verkossa pelata. Ja foorumin sääntöjen lukeminenkaan ei ole kiellettyä, eli EI PIRATISTMIA.
TrediC
Member
_
31. heinäkuuta 2004 @ 12:25 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
gamespy, (ase,tase) the all-seeing eya
noilla näkee netti servuja voit rajata alueen mistä se hakee esimerkiksi suomi pingi 50 ei salasanaa vain serverit joissa on pelaajia

tohon tyyliin the all-seeing eye:ssä gamespy:ta en oli itse ikinä käyttänyt joten siitä en tiedä mitään

niin ja noista säännöistä
http://keskustelu.afterdawn.com/thread_view.cfm/2717

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 31. heinäkuuta 2004 @ 12:27

Mainos
_
__

_
Juudas
Newbie
_
6. elokuuta 2004 @ 07:14 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Itse olen pelannut monia, eri nettipelejä.
mutta aina olen palannut takaisin, Helbreath peliin.
löysin hyvän servun jota hostaa suomalainen tyyppi
voit käydäkattomas tuolla www.freewebs.com/vermi
afterdawn.com > keskustelu > pelit ja pelikonsolit > pc:n pelit > pelit verkossa.

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy