User Käyttäjä Salasana  

maanantai 27.1.2025 / 00:43
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > digitaalinen video > dvd-r -keskustelu > dvd-9 - dvd-r, toimivilla menuilla ilman ekstroja!
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
DVD-9 - DVD-R, toimivilla menuilla ilman ekstroja!
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
Riipinen
Newbie
_
29. heinäkuuta 2004 @ 15:47 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Elikkä seuraavanlainen homma..
Esimerkiksi DVD-Shrinkillä elokuvaa yhdelle levylle mahduttamisessa on kaksi eri vaihtoehtoa miten toimia:
Voit joko kopioda koko levyn sisällön (elokuva, ekstrat ja menut) niiden laatua heikentäen. Tällöin joutuu itse elokuvan kuvanlaadusta usein tinkimään liikaa.
On toinenkin vaihtoehto, re-author DVD, jossa rakennetaan DVD uudelleen, valiten mukaan vain ne osat jotka itse haluaa. Tällöin voi elokuvasta karsia ekstrat pois, mutta toimivia menuja on käsittääkseni tällöin mahdoton saada mukaan?
Eli toisinsanoen tahtoisin kopioida alunperin ~7 GB kokoisen DVD:n -> yhdelle 4,7GB DVD-R:lle.
Haluan poistaa kaikki ekstrat ja ylimääräiset ääni-ja tekstitysraidat levyltä, mutta saada kuitenkin toimivat
menut mukaan. Ääniraidat ja tektitykset poistaa helposti, mutta kuinka poistaa myös ekstrat ja saada silti toimivat menut mukaan?
Onko kukaa tehnyt tälläistä itse? Miten se on mahdollista ja mitä ohjelmia käytit?
Jos on kokemusta, niin jakakaa ne ihmeessä tänne.
Kiitos.
Mouses
Member
_
30. heinäkuuta 2004 @ 14:35 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Homma hoituu DVDStripper tai VobBlanker ohjelmalla. Molemmat ilmaisia, helppokäyttösiä ja hoitavat homman loistavasti.
Tuossa ohje DVDStipperille.
http://nefernetti.com/dvd-kopio+menu/
AfterDawn Addict

20 tuotearviota
_
31. heinäkuuta 2004 @ 11:46 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
CloneDVD:llä onnistuu myös tuo menujen jättäminen ja extrojen poisto. Itse olen sen kanssa poistellut extroja.
Mainos
_
__

_
Riipinen
Newbie
_
2. elokuuta 2004 @ 07:44 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Kiitos todella paljon neuvoista, täytyy kokeilla mahdollisimman pian!
afterdawn.com > keskustelu > digitaalinen video > dvd-r -keskustelu > dvd-9 - dvd-r, toimivilla menuilla ilman ekstroja!

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy