NEC ND-2510a ja poltto-ongelmat
|
|
Chaos
Newbie
|
29. heinäkuuta 2004 @ 18:12 |
Linkki tähän viestiin
|
Ostin viimeviikolla otsikon mallisen polttavan, ja alkaa usko loppua.
Asema polttelee levyjä pelkästään itselleen, eli missään muussa asemassa tai soittimessa levyt ei toimi. Kun asetan kirjoitetun levyn vaikka lukevaan dvd-asemaan, niin asemassa ei muka ole levyä ollenkaan.
Olen asentanut piirisarja-ajurit uusiksi, poltto-ohjelman uusiksi. Käynyt liikkeessä vaihtamassa uuden aseman. Kokeillut masterina ja slavena tms. jne.
En millään viitsisi alkaa wintoosaa uudelleen asentamaan, kun sekään ei välttämättä auta.
CHAOS
|
Staff Member
32 tuotearviota
|
30. heinäkuuta 2004 @ 15:11 |
Linkki tähän viestiin
|
Onko polttava ainoa laitteena väylässä?
Nero CD/DVD speed:illä tarkistanut poltettuja levyjä?
|
Khauron
Moderator
|
30. heinäkuuta 2004 @ 16:49 |
Linkki tähän viestiin
|
Millä ohjelmalla poltat, ja mitä muotoa poltat? Millä ohjelmalla teet imaget / poltettavat datat?
Kokeile aluksi ottaa joku toimiva DVD-5 (esim. vanhemmat musiikki DVD:t), vetäise siitä ISO DVDDecrypterillä, polta ISO DVDDecrypterillä. Testaa jollain muulla soittimella. Jos tämä DVD ei toimi, kannattaa miettiä muita vaihtoehtoja.
|
Chaos
Newbie
|
30. heinäkuuta 2004 @ 17:52 |
Linkki tähän viestiin
|
Polttava on masterina LG:n dvd-aseman kanssa.
Polttoyritykset olen tehnyt Nerolla. Olen koettanut polttaa ihan mp3:sia, ja lisäksi DVD Shrinkillä kokeillut tehdä kopion leffasta ja sen polttaa.
Täytyy kokeilla tuota DVDDecrypteriä.
|
Chaos
Newbie
|
2. elokuuta 2004 @ 16:06 |
Linkki tähän viestiin
|
No nyt on sitten XP asennettu uusiksi, ja sama **tun ongelma vaan jatkuu!
Kait menee sitten asema vaihtoon, kun ei sovi meikäläisen koneessa toimia...
|
Himuli
Suspended due to non-functional email address
|
2. elokuuta 2004 @ 22:32 |
Linkki tähän viestiin
|
oletkos kokeillut uusinta firmwarea asemaan ??
mulla on kyseinen asema toiminut moitteemasti tähän asti.. *täytyy koputtaa puuta*
|
japa1
Newbie
|
3. elokuuta 2004 @ 07:27 |
Linkki tähän viestiin
|
Joo ei tahdo toi vanha Dvd-rom asema (Creative) lukea poltettuja levyjä. Mut kyllä mun levyt on kelvannut omaan pöytä Dvd soittimeen (Sony). Ja kaverin LG:n Dvd polttava huoli aineskii levyt ja sen pöytäsoitin myös, joka oli kylläkin myös Sony. Oletko polttanut levyt varmasti oikeaan muotoon esim. Nerolla Dvd-video.
|
Chaos
Newbie
|
3. elokuuta 2004 @ 14:11 |
Linkki tähän viestiin
|
Kyllä olen poltellut oikeaan muotoon, ja olen lisäksi levyjä testannut pöytäsoittimessakin.
Juuri koetin asentaa uuden biossin emoon, mutta eipä sekään auttanut yhtään. Firmware on Necissä v2.15, ja en sitten tiedä onko tuota uudempaa olemassa, ja että mistä sen voisi löytää...
|
Passe
Suspended due to non-functional email address
|
5. elokuuta 2004 @ 17:26 |
Linkki tähän viestiin
|
Itelläni on kans melkosia ongelmia kyseisen aseman kanssa. Lopetti CD-levyjen lukemisen (musa ja data), DVD:t kyllä lukee. Kokeilin uutta firmwareakin (löytyy osoitteesta http://www.de.nec.de/softwareoverview2.php/id/557). En tiedä oisko sitten voinu Microsoftin tyrkyttämä xp:n päivitysversio sotkea toiminnan? Jos jollain hyviä vinkkejä niin otetaan ilomielin vastaan.
Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 5. elokuuta 2004 @ 17:27
|
Mainos
|
|
|
Cjet
Newbie
|
6. elokuuta 2004 @ 08:14 |
Linkki tähän viestiin
|
Täytyy kyllä myöntää että kummallista. Itselläni on mokoma laite toiminut kerrassaan loistavasti. DVD Decrypter, CloneDVD2 ja Nero työstävät kaikkea ihan niinkuin pitää ja ilman mitään ongelmia. Millekkähän levyille (merkki) mahdat asioita poltella? Oli nimittäin Princon DVD-R levyjen kanssa itselläkin vastaavia ongelmia. Tuli vaan "Unable to read disk" tms. Ongelmat poistuivat vaihdettuani levymerkin Ritekkiin.
Huomasin myös tässä topicissa jotain tekstiä 2510A firmiksistä: http://keskustelu.afterdawn.com/thread_view.cfm/94745
Cjet
---------------------------------------------
..intention is to push it as far as it goes..
Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 6. elokuuta 2004 @ 08:47
|