|
Usko tai älä: Apple tosiaan kehittää iCar-autoa
|
|
Viestiketjuun kuuluvat käyttäjäkommentit liittyvät tähän uutiseen:
uutinen julkaistu: 14 helmikuuta, 2015
Eilen Financial Times paljasti Applen koonneen oman salaisen autoiluun liittyvän kehitysyksikön Kaliforniaan. Nyt Wall Street Journal on vahvistanut kyseisen yksikön kehittävän Applelle ikiomaa sähköautoa.
WSJ:n lähteiden mukaan Tim Cook hyväksyi suunnitelmat kehittää sähköauto vuosi sitten. Kehitysyksikön toiminta lähti varsinaisesti käyntiin viime syksynä, jolloin Mercedes-Benzin Pohjois-Amerikan ... [ lue koko uutinen ]
Lue uutisartikkeli kokonaisuudessaan ennen kuin kommentoit aihetta.
|
|
mjk
Senior Member
2 tuotearviota
|
14. helmikuuta 2015 @ 09:59 |
Linkki tähän viestiin
|
|
Mielenkiintoinen projecti. Itse kyllä mieluummin ottaisin juuri icarin kuin wp-carin...syy yksinkertainen "kesken vuoristoisen pikkutien mutkassa auto ilmoittaa kuvaruudussa bluescreenin ja tilt" ei paljoa naurattaisi...:p
Autopeli hullu ja pelannut jo -80 luvulta...eli vanha jäärä.
|
|
sepposeppo
Newbie
|
14. helmikuuta 2015 @ 13:38 |
Linkki tähän viestiin
|
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti mjk: Mielenkiintoinen projecti. Itse kyllä mieluummin ottaisin juuri icarin kuin wp-carin...syy yksinkertainen "kesken vuoristoisen pikkutien mutkassa auto ilmoittaa kuvaruudussa bluescreenin ja tilt" ei paljoa naurattaisi...:p
AHAHAHA olet aika hauska heppu. Koska olet viimeksi saanut BSOD? Itsellä taisi olla Vistassa viimeksi.
|
|
mjk
Senior Member
2 tuotearviota
|
14. helmikuuta 2015 @ 15:15 |
Linkki tähän viestiin
|
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti sepposeppo: Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti mjk: Mielenkiintoinen projecti. Itse kyllä mieluummin ottaisin juuri icarin kuin wp-carin...syy yksinkertainen "kesken vuoristoisen pikkutien mutkassa auto ilmoittaa kuvaruudussa bluescreenin ja tilt" ei paljoa naurattaisi...:p
AHAHAHA olet aika hauska heppu. Koska olet viimeksi saanut BSOD? Itsellä taisi olla Vistassa viimeksi.
W7 pro viimeksi, tosin vika oli verkkokortissa jonka takia kone kaatui aina kun menit verkkoon :p. Itse winukka ei ole kyllä kaatuillut.
Autopeli hullu ja pelannut jo -80 luvulta...eli vanha jäärä.
|
|
kasperus
Member
2 tuotearviota
|
14. helmikuuta 2015 @ 16:25 |
Linkki tähän viestiin
|
|
Tuhannen euron palloniveltä odotellessa. Eiköhän tämäkin ole iHintainen turhake.
|
|
Boss93
Senior Member
10 tuotearviota
|
14. helmikuuta 2015 @ 20:08 |
Linkki tähän viestiin
|
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti mjk: Mielenkiintoinen projecti. Itse kyllä mieluummin ottaisin juuri icarin kuin wp-carin...syy yksinkertainen "kesken vuoristoisen pikkutien mutkassa auto ilmoittaa kuvaruudussa bluescreenin ja tilt" ei paljoa naurattaisi...:p
Tuskin sekään sen parempi, että viiden asteen pakkasessa keskellä ei mitään autosi ilmoittaa "This device is overheating and needs to be cooled down" Siinähän sitten odotat kevääseen, että autosi "jäähtyy"
|
|
prunester
Member
|
14. helmikuuta 2015 @ 23:21 |
Linkki tähän viestiin
|
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti sepposeppo: Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti mjk: Mielenkiintoinen projecti. Itse kyllä mieluummin ottaisin juuri icarin kuin wp-carin...syy yksinkertainen "kesken vuoristoisen pikkutien mutkassa auto ilmoittaa kuvaruudussa bluescreenin ja tilt" ei paljoa naurattaisi...:p
Win 8.1.1:ssä on mulla tullut bsod, enkä ole mitenkään yksin tämän kokemuksen kanssa.
Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 14. helmikuuta 2015 @ 23:23
|
|
Mainos
|
  |
|
Member
|
15. helmikuuta 2015 @ 17:05 |
Linkki tähän viestiin
|
|
JOojoo samaa ripulia te suollatte ihan sama keltä tulee auto/kello jne. Apple paskaa iUskovaiset sitä ja iHinnat tätä. Äläkää ostako ja olkaa hiljaa
|