User Käyttäjä Salasana  

lauantai 8.11.2025 / 02:14
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > yleinen keskustelu > keskustelua uutisista > usko tai älä: apple tosiaan kehittää icar-autoa
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
Usko tai älä: Apple tosiaan kehittää iCar-autoa
  Siirry:

Viestiketjuun kuuluvat käyttäjäkommentit liittyvät tähän uutiseen:

Usko tai älä: Apple tosiaan kehittää iCar-autoa

uutinen julkaistu: 14 helmikuuta, 2015

Eilen Financial Times paljasti Applen koonneen oman salaisen autoiluun liittyvän kehitysyksikön Kaliforniaan. Nyt Wall Street Journal on vahvistanut kyseisen yksikön kehittävän Applelle ikiomaa sähköautoa. WSJ:n lähteiden mukaan Tim Cook hyväksyi suunnitelmat kehittää sähköauto vuosi sitten. Kehitysyksikön toiminta lähti varsinaisesti käyntiin viime syksynä, jolloin Mercedes-Benzin Pohjois-Amerikan ... [ lue koko uutinen ]

Lue uutisartikkeli kokonaisuudessaan ennen kuin kommentoit aihetta.
Kirjoittaja Viesti
mjk
Senior Member

2 tuotearviota
_
14. helmikuuta 2015 @ 09:59 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Mielenkiintoinen projecti. Itse kyllä mieluummin ottaisin juuri icarin kuin wp-carin...syy yksinkertainen "kesken vuoristoisen pikkutien mutkassa auto ilmoittaa kuvaruudussa bluescreenin ja tilt" ei paljoa naurattaisi...:p

Autopeli hullu ja pelannut jo -80 luvulta...eli vanha jäärä.
sepposeppo
Newbie
_
14. helmikuuta 2015 @ 13:38 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti mjk:
Mielenkiintoinen projecti. Itse kyllä mieluummin ottaisin juuri icarin kuin wp-carin...syy yksinkertainen "kesken vuoristoisen pikkutien mutkassa auto ilmoittaa kuvaruudussa bluescreenin ja tilt" ei paljoa naurattaisi...:p
AHAHAHA olet aika hauska heppu. Koska olet viimeksi saanut BSOD? Itsellä taisi olla Vistassa viimeksi.
mjk
Senior Member

2 tuotearviota
_
14. helmikuuta 2015 @ 15:15 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti sepposeppo:
AHAHAHA olet aika hauska heppu. Koska olet viimeksi saanut BSOD? Itsellä taisi olla Vistassa viimeksi.
W7 pro viimeksi, tosin vika oli verkkokortissa jonka takia kone kaatui aina kun menit verkkoon :p. Itse winukka ei ole kyllä kaatuillut.

Autopeli hullu ja pelannut jo -80 luvulta...eli vanha jäärä.
kasperus
Member

2 tuotearviota
_
14. helmikuuta 2015 @ 16:25 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Tuhannen euron palloniveltä odotellessa. Eiköhän tämäkin ole iHintainen turhake.
Boss93
Senior Member

10 tuotearviota
_
14. helmikuuta 2015 @ 20:08 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Tuskin sekään sen parempi, että viiden asteen pakkasessa keskellä ei mitään autosi ilmoittaa "This device is overheating and needs to be cooled down" Siinähän sitten odotat kevääseen, että autosi "jäähtyy"
prunester
Member
_
14. helmikuuta 2015 @ 23:21 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti sepposeppo:

Win 8.1.1:ssä on mulla tullut bsod, enkä ole mitenkään yksin tämän kokemuksen kanssa.

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 14. helmikuuta 2015 @ 23:23

Mainos
_
__

_
Member
_
15. helmikuuta 2015 @ 17:05 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
JOojoo samaa ripulia te suollatte ihan sama keltä tulee auto/kello jne. Apple paskaa iUskovaiset sitä ja iHinnat tätä. Äläkää ostako ja olkaa hiljaa
afterdawn.com > keskustelu > yleinen keskustelu > keskustelua uutisista > usko tai älä: apple tosiaan kehittää icar-autoa

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy