Lupausten mukaisesti Microsoft on aloittanut Windows 10 -mobiilikäyttöjärjestelmän ennakkoversion jakelun innokkaille testaajille. Kesällä valmistuvan käyttöjärjestelmän testiversion voi ladata käytännössä kaikille Lumia-puhelimille, Lumia 930:tä ja 640 XL:ää lukuun ottamatta.
Jos et jo ole mukana Windows 10:n testauksessa, pääset käsiksi uuteen ennakkoversioon ilmoittautumalla Windows ... [ lue koko uutinen ]
Lue uutisartikkeli kokonaisuudessaan ennen kuin kommentoit aihetta.
Itselläni on Lumia 1020 ja Windows Phone 8.1 tällä hetkellä. Aikaisemmin asensin 8.1:n betaversion ennen virallisen tuloa, ja olin tyytyväinen siihen - pienestä tökkimisestä huolimatta.
Kertokaapas mielipide Windows Kympistä: suositteletteko asentamaan? Eli lähinnä haen sitä, toimiiko se riittävän hyvin, jotta sitä voi käyttää ykköspuhelimessaan jo nyt ja sitten myöhemmin päivittää viralliseen kymppiin?
Eniten kympin betassa kiinnostavat lähinnä
? Tökkiminen
? Sovellusten kaatuilu
? Akun kesto (huonompi kuin aikaisemmin vai parempi kuin kasipisteykkösessä?)
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Mrmistermrmister: Itsekläni on Lumia 1020 ja Windows Phone 8.1 tällä hetkellä. Aikaisemmin asensin 8.1:n betaversion ennen virallisen tuloa, ja olin tyytyväinen siihen.
Kertokaapas mielipide Windows Kympistä: suositteöetteko asentamaan? Eli lähinnä harn sitä, toimiiko se riittävän hyvn, jotta sitä voi käyttää ykköspuhelimessaan jo nyt ja sotten myöhemmin päivittää viralliseen kymppiin?
Monet sanoneet, ettei vielä kannata laittaa ykköspuhelimeen. Ei ole siis empiiristä kokemusta tästä itselläni. Tämä on edelleen varhaisemmassa vaiheessa, kuin mikään aiemmista esiversioista. Aiemmin olen esiversiot asentanut, mutta nyt videoilla näkemäni toimivuuden taso ei vakuuta alkuunkaan.
Mutta jos haluat kokeilla, niin ehkä se antaa pientä varmuutta, että sen voi halutessaan downgradea 8.1:een koska vain. Ja luonnollisesti lopullisen version saa sen valmistuessa, käytti sitten tuota esiversiota tai ei.