Nerovision express 2 ei ole kyllä pitänyt lupauksiaan. AVI tiedosto, jonka olen siirtänyt miniDV nauhalta koneelle pitäisi olla yksinkertaisesti tällä ohjelmalla poltettavissa DVD:lle, mutta ei sitten millään. Ollut paha pettymys: Ostin paketin netistä ja koko systeemissä on uusimmat versiot. Olen asentanut Neron koneelle uudelleen muutamiakin kertoja. Ryhtyessäni luomaan NVE2:lla joko sillä itsellään tai smartstart wizardilla DVD:tä avi-tiedostosta, homma etenee odotusten mukaan lähes loppuun. Kun ohjelma alkaa suorittaa encoodausta poltettavaan muotoon, pitäisi pikkuikkunassa näkyä esikatselu kulloinkin koodattavana olevasta videosta, mutta näin ei käy. Kun formaattimuunnos on päättynyt, pitäisi laitten epäonnistuessaankin tehdä lokitiedosto nerohistorylog, jota voisin käyttää tekniseen tukeen päin, mutta edes siihen asti prosessi ei ole koskaan päässyt. Prosessi keskeytyy aina salaperäisesti ilman minkäänlaisia virheilmoituksia ja tuloksena DVD aihiossa on tyhjää. Tekninen tuki toimii äärettömän hitaasti ja kankeasti. Lähetettyäni sinne jo ensimmäisessä viestissä neron oman infotyökalun luoman infopaketin laitteistostani olen sen joutunut luomaan ja lähettämään jo toiseen kertaan ja sen jälkeen vielä selventämään, että lokitiedostoa ei ole eikä tule. Jokaisen supportin kontaktin väli on useita päiviä ja nyt on mennyt jo muutamia viikkoja edestakaisin mailaillessa. En voi suositella tähän tarkoitukseen neroa, olen pahoillani ja ymmälläni, kun sitä niin varauksetta kehutaan. Olen löytänyt kohtalontovereitakin eri keskustelupalstoilta, en vielä täältä.
poltan toistaiseksi avini dvd:lle asemani LG GSA 4012 mukana tulleella Mediostreamin NEODVD5:llä, joka toimii erinomaisesti, mutta joka on tosi kalsariversio, siinä en voi säätää bittivirran syvyyttä saati muita mielestäni olennaisia asioita.
|