User Käyttäjä Salasana  

keskiviikko 9.7.2025 / 21:28
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > yleinen keskustelu > kaikki muut keskusteluaiheet > nero 5590 ja tauot biisien välissä....
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
NERO 5590 ja tauot biisien välissä....
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
jrosnell
Junior Member
_
27. lokakuuta 2002 @ 14:57 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
1. Mikä vikana kun Nero 5590 tekee aina yhden framen tauon musaa polttaessa, vaikka asetuksista laitankin 0 seconds/0 frames??? KIUSALLISTA ESIM. LIVE-LEVYJEN POLTTAMISESSA. (Lähinnä poltan MP3-fileitä).

2. Onko vinkkejä: Mulla on Heroes of MM4 YHTENÄ ZIP-FILEENÄ ja haluan sen pois viemästä kovalevytilaa. Ajattelin polttaa CD:lle mut kokoa on 736Mb!!! Mun polttava HP ei tue ylipolttoa..... Onks mitään kikkoja???

Kiitos jo etukäteen!

Tää jätkä sit niinku kyselis vaan tyhmiä.....
Senior Member
_
27. lokakuuta 2002 @ 16:29 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Mä olen pilkkonut isot zipit/filet käyttäen FileCutteria. Helppo softa, määrität vaan kuinka moneen osaan tai minkä kokoiset palat haluat, tekee myös BATin joka kasaa pilkotut filet. Ja siitä sitten polttelet parille levylle, muista polttaa se BAT mukaan jompaan kumpaan levyyn. (palautus, kaikki filet ja bat samaan kansioon ja sit vaan aja bat)

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 27. lokakuuta 2002 @ 16:31

verkkeli
Suspended due to non-functional email address
_
28. lokakuuta 2002 @ 11:48 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Koita korjaantuisko kohta 1. jos päivittäisit Neron uusimpaan versioon
afterdawn.com > keskustelu > yleinen keskustelu > kaikki muut keskusteluaiheet > nero 5590 ja tauot biisien välissä....

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy