User Käyttäjä Salasana  
   
maanantai 8.7.2024 / 23:31
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > kotiteatteri > dvd-soittimet > dvd-divx/xvid-soitinta hankkimassa
Näytä aiheet
 
Keskustelualueet
Keskustelualueet
Dvd-divx/xvid-soitinta hankkimassa
  Siirry:
 
Kirjoittaja Viesti
Neoni
Newbie
_
30. heinäkuuta 2004 @ 19:03 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Alkaisi kohta olla kesätyörahat tilillä ja olen jo pitkään arvellut ostaa dvd-soittimen kun koneella on aika köyhä katsoa. Laitteessa pitäisi myös olla divx/xvid-toisto ja tuki teksteille. Hintaa enintään 200e. Mitä ehdottaisitte? Olen jo vähän katsellut tuota KISSiä ja Yamadan soittimia mutta kumpi kannattaisi ottaa. Myös tuommoimen phillips näyttäisi ainakin ihan ok-vehkeeltä.
Mutta mikä kannattaisi hankkia?
legomies
Suspended due to non-functional email address
_
30. heinäkuuta 2004 @ 20:36 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
No, itse ostin juuri Philipsin dvp630:n ja olen ollut oikein tyytyväinen. Helposti koodattavissa aluevapaaksi ja uudet firmwaret menee heittämällä sisään.
Anttilassa 139e ja paljon iloa! :) Ainut mitä tietty toivoisi nuihin divX tekstityksiin, jotta soittimella voisi jotenkin muuttaa tekstin kokoa.. Kovin kaukaa ei passaa telkkua tuijottaa tai saa silmät kipeiks.
Neoni
Newbie
_
31. heinäkuuta 2004 @ 20:52 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Joo itelläni tuo televisio on vain n. 1,5 metrin päässä joten tuskin siitä pahempaa haittaa olisi. Saa nyt nähdä mihin päädyn.
afterdawn.com > keskustelu > kotiteatteri > dvd-soittimet > dvd-divx/xvid-soitinta hankkimassa
 

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme
 
  © 1999-2024 AfterDawn Oy