DC++ aktiiviseksi dynaamisella dns:llä (no-ip.com) ja Telewell EA-1000 reitittimellä
|
|
antipaska
Newbie
|
30. heinäkuuta 2004 @ 20:48 |
Linkki tähän viestiin
|
Tarkoitus siis saada DC++ toimimaan dynaamisen dns:n kautta Telewellin EA-1000 reitittimellä. Olen yrittänyt tätä tuhannella eri tavalla tulosta saamatta, joten jos joku viisas osaisi auttaa...
[KERTOKAA KAIKKI YKSITYISKOHDAT IHAN TARKALLEEN]
Ja sitten on myös toinen asia (ei ihan niin tärkeä kuin ensimmäinen)
Kun teen minkä tahansa nettipelin, siis oon hostina, niin kukaan ei pääse mun tekemälle servulle. Mikä mättää? on koitettu ulkoista ja sisäistä IP:tä tuloksetta.
Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 30. heinäkuuta 2004 @ 20:59
|
Staff Member
32 tuotearviota
|
30. heinäkuuta 2004 @ 21:37 |
Linkki tähän viestiin
|
|
antipaska
Newbie
|
31. heinäkuuta 2004 @ 09:49 |
Linkki tähän viestiin
|
Joo kyllähän noin oon saanu toimimaan aktiivisena, mutta kun reitittimen takana on kaksi konetta niin miten saan näille koneille eri ulkoisen IP:n???
Kokeilin noita ohjeita eikä onnistunut, sillattua yhteyttä ja kaikkea eikä toimi.
Ja miten saan ton dyndns:n toimimaan???
|
Staff Member
32 tuotearviota
|
31. heinäkuuta 2004 @ 18:46 |
Linkki tähän viestiin
|
eli se kyllä pitäisi toimia sillattuna.
silloin molemmille koneille tulee oma IP osoite.
dyndns:ltä saa sellaisen ohjelman joka päivittää oman IP sinne palvelimelle kun se vaihtuu joten toi jotain.dyndns pysyy sitten oikeassa osoitteessa.
|
antipaska
Newbie
|
31. heinäkuuta 2004 @ 18:52 |
Linkki tähän viestiin
|
Joo, lisää ongelmia: tää toimii kyl, mut nyt toi Telewelli tekee omat kujeensa ja leipasee kiinni noin tunnin välein eikä siihen saa yhteyttä. Ainoa mikä auttaa on telewellin uudelleen käynnistys. Tuota samaa se on aiemmin tehnyt, että yhteys katkeaa mutta palaa 5sekunnin sisällä ja yhteys toimii taas.
|
antipaska
Newbie
|
31. heinäkuuta 2004 @ 19:07 |
Linkki tähän viestiin
|
Ja vielä lisää: niin toi siltaus. tos o toi valmis paketti missä o ne siltaukset tehty ja kaikki, mut se tarvii jonku uuden biosin jota ei oo ees tehty?!?
http://www.easytel.fi/tuotteet/tw_ea1000/454b18_erikoisohje.htm JOS TOI BIOS LÖYTYY JOSTAIN NI KERTOKAA ja miun ongelmat on varmaankin sillo ratkastu, ite en ainakaan oo löytäny mistää!
|
antipaska
Newbie
|
31. heinäkuuta 2004 @ 22:37 |
Linkki tähän viestiin
|
Nonii, anteeksi omaa tyhmyyttäni, pitäisi lukea ohjeet tarkemmin tai sitten niiden pitäisi olla selvemmät kun tämmönen "nyyppä" on kyseessä.
Koskaan kuullukkaan mistään ftp-komennosta jne.
Joka tapauksessa sain hommat rullaamaan eikä nyt enää varmaan mitään ongelmaa pitäisi olla ellei sitten jatku toi nettiyhteyden hetkittäinen katkeilu joka omasta mielestäni johtuu telewellistä. Vai onko soneran adsl:ssä yhteyden hetkittäistä katkeilua?
Kiitokset vielä Agent_007:lle!!!
|
Mainos
|
  |
|
Staff Member
32 tuotearviota
|
31. heinäkuuta 2004 @ 22:46 |
Linkki tähän viestiin
|
tollanen kerran tunnissa pätkeäminen ei ole normaalia.
voi tietenkin olla hetkellinen ongelma(esim ukkosen takia)
|