User Käyttäjä Salasana  

maanantai 15.9.2025 / 01:25
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > yleinen keskustelu > keskustelua uutisista > arvostelu: samsung gear s2 - vihdoinkin älykello, jossa on järkeä
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
Arvostelu: Samsung Gear S2 - Vihdoinkin älykello, jossa on järkeä
  Siirry:

Viestiketjuun kuuluvat käyttäjäkommentit liittyvät tähän uutiseen:

Arvostelu: Samsung Gear S2 - Vihdoinkin älykello, jossa on järkeä

uutinen julkaistu: 7 tammikuuta, 2016

- [ lue koko uutinen ]

Lue uutisartikkeli kokonaisuudessaan ennen kuin kommentoit aihetta.
Kirjoittaja Viesti
Senior Member

2 tuotearviota
_
8. tammikuuta 2016 @ 10:05 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Jos palautetta saa antaa arvostelusta niin tuo tähditys voisi olla hieman realistisempi. Laite maksaa 400? ja kuten itse sanoit voisit harkita laitteen hankintaa jos sen sais 100? mutta silti annat 4.5? Eli antamissasi tähdissä ei näy se että ITSE et todellakaan ostaisi tätä laitetta sen oikeaan hintaan.
Valje
Staff Member
_
10. tammikuuta 2016 @ 13:55 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti rmCowboy:
Jos palautetta saa antaa arvostelusta niin tuo tähditys voisi olla hieman realistisempi. Laite maksaa 400? ja kuten itse sanoit voisit harkita laitteen hankintaa jos sen sais 100? mutta silti annat 4.5? Eli antamissasi tähdissä ei näy se että ITSE et todellakaan ostaisi tätä laitetta sen oikeaan hintaan.
Aiheellinen kritiikki. Tähdistä käy ilmi, että laite on kilpailijoihin nähden tasokas. Omia ostotottumuksiani en halua liiaksi yleistää, sillä tulotasoni on aika kaukana maan keskiarvosta (alla). Siksi hinta ei tällä kertaa laskenut arvosanaa kovin paljoa.

Tähtiä miettiessä voisi loputtomasti hinkata arvosanaa puoleen ja toiseen kun miettii lisää yksityiskohtia, johonkin arvosanaan on sitten vain päädyttävä. Tähtisysteemissämme on kuitenkin kehittämisen varaa, joten kiitos muistutuksesta. Toivottavasti artikkeli oli muutoin informatiivinen.
afterdawn.com > keskustelu > yleinen keskustelu > keskustelua uutisista > arvostelu: samsung gear s2 - vihdoinkin älykello, jossa on järkeä

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy