User Käyttäjä Salasana  
   
maanantai 15.9.2025 / 01:25
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > yleinen keskustelu > keskustelua uutisista > sonera käärii hihat: verkon laatu tutkitaan perinpohjaisesti
Näytä aiheet
 
Keskustelualueet
Keskustelualueet
Sonera käärii hihat: Verkon laatu tutkitaan perinpohjaisesti
  Siirry:
 
Viestiketjuun kuuluvat käyttäjäkommentit liittyvät tähän uutiseen:

Sonera käärii hihat: Verkon laatu tutkitaan perinpohjaisesti

uutinen julkaistu: 22 tammikuuta, 2016

Sonera on ilmoittanut tutkituttavansa runkoverkkonsa laadun ulkopuolisella asiantuntijalla. Taustalla on tällä viikolla ilmenneet ongelmat Soneran matkapuhelinverkossa, mutta ongelmia on esiintynyt parin viime vuoden aikana useaan kertaan. Aalto-yliopiston kehittämän Nettitutka-sovelluksenkin mukaan Soneran verkko on selvästi häiriöalttiimpi kuin DNA:n tai Elisan verkot. Ilmeisesti Soneran ... [ lue koko uutinen ]

Lue uutisartikkeli kokonaisuudessaan ennen kuin kommentoit aihetta.
Kirjoittaja Viesti
Senior Member
_
23. tammikuuta 2016 @ 12:46 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Olisihan se hienoa jos Sonera vihdoin ymmärtäisi etsiä vikaa itsestään ja omista palveluistaan, tähän astihan Sonera on pyrkinyt häiriöistä ja ongelmista syyttämään jotain ulkopuolista tahoa tai asiakkaan laitteita, tai sitten kilpailevien operaattoreiden mainoksia.

Yksi keino joka voisi auttaa Soneraa paikantamaan pienetkin häiriöt nopeammin, ennenkuin ne paisuvat suuremmiksi, voisi olla asiakkaiden lisälaskulla pelottelun lopettaminen vika-ilmoitusta tehtäessä, en toki tiedä miten se nykyisin on, mutta vielä pari vuotta sitten kun itse olin Soneran asiakas niin vika-ilmoitusta tehtäessä oikein useaan otteeseen ilmoitettiin ja korostettiin sitä että jos vika sattuukin olemaan asiakkaan omissa laitteissa tai talon sijaisessa puhelinlinjassa, niin Sonera laskuttaa tarkistuksesta vika-ilmoituksen jättänyttä asiakasta rankimman mukaan.
Varmuuden vuoksi tuli sitten yleensä jätettyä se vika-ilmoitus tekemättä ja odotettua että vika muutaman tunnin kuluessa korjaantuu itsestään, joka taas toisaalta oli sen merkki että vika sitten oli kuitenkin Soneran verkossa.

Mutta joo, 16 vuoden Soneran asiakkuutta jälkeen ei ikinä enää mitään Soneran liittymää tähän talouteen, suurin kiitos siitä juurikin täysin ala-arvoiselle ja ylimieliselle asiakaspalvelulle.

Viimeisen kerran kun Soneraan olin yhteydessä ja tiedustelin erästä töykeää epäkohtaa koskien miksi he tekevät näin, asiakaspalvelija vastasi että "koska me voimme" ... heidän seuraava kysymyksensa olikin miksi haluan sanoa irti Soneran liittymäni, vastasin sitten siihen että "Koska minä voin"

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 23. tammikuuta 2016 @ 12:47

afterdawn.com > keskustelu > yleinen keskustelu > keskustelua uutisista > sonera käärii hihat: verkon laatu tutkitaan perinpohjaisesti
 

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme
 
  © 1999-2025 AfterDawn Oy