User Käyttäjä Salasana  
   
sunnuntai 14.9.2025 / 16:59
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > yleinen keskustelu > keskustelua uutisista > facebookilla on kasvava ongelma: sisältöä ei jaeta tarpeeksi
Näytä aiheet
 
Keskustelualueet
Keskustelualueet
Facebookilla on kasvava ongelma: Sisältöä ei jaeta tarpeeksi
  Siirry:
 
Viestiketjuun kuuluvat käyttäjäkommentit liittyvät tähän uutiseen:

Facebookilla on kasvava ongelma: Sisältöä ei jaeta tarpeeksi

uutinen julkaistu: 26 huhtikuuta, 2016

Facebookilla on yli 1,6 miljardia käyttäjää, joista monet käyttävät palvelua päivittäin tai useita kertoja päivässä. Ennen oli tapana päivitellä arjen pienimmätkin tapahtumat Facebookiin muiden ihmeteltäväksi, mutta enää näin ei tapahdu. Tämä on pistänyt hälytyskellot soimaan Facebookin päämajassa. Vaikka Facebookin käyttäjät selaavat uutisvirtaa jatkuvasti, eivät he ole enää yhtä innokkaita ... [ lue koko uutinen ]

Lue uutisartikkeli kokonaisuudessaan ennen kuin kommentoit aihetta.
Kirjoittaja Viesti
AfterDroid
Newbie
_
26. huhtikuuta 2016 @ 10:18 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Kun facebook teki muutoksen tuohon pää "feediin" niin, että siinä alkoi näkymään kenen sattuu "tutun tutun" postauksia, alkoi ns. tavisten postaukset vähentyä. Nyt feedissä on ehkä 10% omien kavereiden postauksia. Suurin osa on näitä tutun tuttujen postauksia tai sitten muutaman somehullun julkaisuja, jotka ovat lähes aina täyttä höpöä.

Suurin osa tutuistani postaa enää yksityisiin groupeihin.
Member

6 tuotearviota
_
26. huhtikuuta 2016 @ 10:33 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Tein itse päivityksen facebookiin omalle seinälle kun alkoi myös hatuttaa tuo tutun tuttujen tykkäykset jossain missä lie sattuu härpäkkeissä. 29 julkaisua sai selata ennen kuin joku kavereistani oli julkaissut jotain omaa.
DeNiWar
Member
_
26. huhtikuuta 2016 @ 15:10 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Ettei olisi pääsyyllinen "ongelmaan" tuo viimevuosien muutos että käyttäjille näytetään vain suositummat postaukset ja/tai niistäkin ainoastaan niiden postauksia joiden kanssa eniten on tekemisissä.

Tuo FailBookin systeemi on ainakin saanut itteni ja muutaman muunkin vähentämään postailuja, mitä sitä suotta kirjottamaan mitään mitä ei ehkä edes näytetä kenellekään joka ei huomaa selata omaa sivua, varsinkaan jos sitä ei joku ole aiemmin löytänyt ja jopa tykännyt jolloin se saattaa näkyäkin kavereille...
... ja silloinkin saa selata sivua pitkään jotta saa ne suosituimmat moneenkertaan aiemmin nähdyt postaukset pois.

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 26. huhtikuuta 2016 @ 15:14

rellupa
Suspended due to non-functional email address
_
26. huhtikuuta 2016 @ 21:25 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Kaikkeen kyllästyy. En edes muista milloin viimeksi olen päivittänyt naamakirjan sivuani. Olkoot.
Mainos
_
__
 
_
Nikotiko
Senior Member

3 tuotearviota
_
26. huhtikuuta 2016 @ 22:57 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Harvoin tulee mitään reaktiota postauksiin, joten oletan ettei niitä kukaan näe joten miksi julkaisen.

Niin se keksi kompuroi.

Tsekkaa Flickr:ni! http://bit.ly/tQU0Iq
afterdawn.com > keskustelu > yleinen keskustelu > keskustelua uutisista > facebookilla on kasvava ongelma: sisältöä ei jaeta tarpeeksi
 

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme
 
  © 1999-2025 AfterDawn Oy