User Käyttäjä Salasana  
   
sunnuntai 29.9.2024 / 07:23
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > digitv > digitv - kaikki muut aiheet > infinity usb phoenix
Näytä aiheet
 
Keskustelualueet
Keskustelualueet
Infinity USB Phoenix
  Siirry:
 
Kirjoittaja Viesti
focus1001
Junior Member
_
5. elokuuta 2004 @ 09:36 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Olen tällainen aloittelija tämän ohjelmointikoneen kanssa ja sormi suussa vähän väliä kun on ongelmia.

Kun yritän ohjelmoida tuota Titanium korttia eli kun yritän ladata hex fileä niin herjaa silti että "Please load hexfile first".

Voisiko joku fiksu ihminen auttaa ettei tarvitsisi lähettää koko pakettia pois.

focus1001@hotmail.com
MrX83
Suspended due to non-functional email address
_
5. elokuuta 2004 @ 09:57 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
En nyt välttämättä ole mikään paras asiantuntija, mutta yritän jelppiä silti.

- tarkista että laite on varmasti Phoenix-asennossa
- laita kortti laitteeseen
- erase card
- load .hex-file
- load .eep-file
- crypt all
- burn it!

Tuossa sen pitäisi lyhykäisyydessään olla.

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 5. elokuuta 2004 @ 09:58

focus1001
Junior Member
_
5. elokuuta 2004 @ 11:29 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Laite on Phoenix-asennossa ( pitääkö sen olla 3.58 Mhz,ja valittavana on Phoenix ja Smarthouse tila ja minulla on Phoenix kohdassa ruksi ).

Tiedostoja on 3 (shark_flash.hex,viaflash.hex ja ViaEE.hex). Mikä minnekin...?


focus1001
Junior Member
_
5. elokuuta 2004 @ 14:04 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
No nyt etenin jo jonkun verran tässä. Mutta mikä on kun kesken Burnin tulee virheilmoitus:

error:writing flash failed

effer
Member
_
5. elokuuta 2004 @ 14:49 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Eihän vaan kortin muisti lopu kesken?
Kaikki uusimmmt viritykset ei mahdu titaniumiin.

Suunta on platinum ja knotcardin suuntaan,ovat
isompia.

Uusin Lg 3D älytelkkari 55"
VU+ Ultimate ym.
jamppe
Suspended due to non-functional email address
_
5. elokuuta 2004 @ 15:07 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Minun mielestä titanium-kortteihin riittää pelkästään eep- ja hex-fileet. Kokeile The mighty bossom-fileitä. Lataa hex, lataa eep ja polta. Toimii ainakin minulla.
focus1001
Junior Member
_
5. elokuuta 2004 @ 15:25 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Kokoajan se vaan herjaa polton aikana että writing flash failed.Mistä löydän sen mighty bossom filen ?

Epätoivosta tällaselle kämmärille....

jamppe
Suspended due to non-functional email address
_
5. elokuuta 2004 @ 15:41 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Esimerkiksi Gozosatin sivuilla on paljon tietoa titanium-kortin omistajille mm. TMB-fileitä.
focus1001
Junior Member
_
5. elokuuta 2004 @ 15:51 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Tarviikos Jamppa tuo "Crypt all" toiminto tehdä kuitenkin kun lataa nuo hex filet ?

jamppe
Suspended due to non-functional email address
_
5. elokuuta 2004 @ 16:03 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
En minä ainakaan ole muuta kuin ladannut ja sen jälkeen "Burn it".
focus1001
Junior Member
_
5. elokuuta 2004 @ 16:19 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Kiitokset jamppe lataus onnistui mutta ilmoitti vaan että ohjelmakortti viallinen.Ilmeisesti jotain vielä tarvitaan ?

jamppe
Suspended due to non-functional email address
_
5. elokuuta 2004 @ 16:52 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
focus 1001. Käytätkö titanium-korttia Viaccess tai Conax-korttipaikassa, vai onko sulla joku moduli jossa käytät sitä. Ja mikä ohjelmointilaite?
focus1001
Junior Member
_
5. elokuuta 2004 @ 17:01 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Ohjelmointilaite on Infinity USB Phoenix ja ohjelmana Titanium Card Progger V1.10.2.

Käytän korttia Viaccess paikassa eikä siis mitään moduulia.

Ei pelaa vieläkään....



jamppe
Suspended due to non-functional email address
_
5. elokuuta 2004 @ 17:12 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Mulla on samat systeemit ja titaniumissa tmb 2.3digital ja näkyy( ne mitä näkyy, omissa systeemeissä muita ongelmia). Kokeile uudestaan. Erase card, kun saat ilmoituksen " Card is in virgin state" , lataa hex- ja eep- fileet ja polta. Muista tarkistaa, että Infinity on oikeassa com-portissa ja Phoenix-tila tarvitsee myös sarjakaapelin.
focus1001
Junior Member
_
5. elokuuta 2004 @ 17:15 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Ok nyt alkaa homma hahmottumaan.Mulla oli TMB 2.2 joka päivätty 27.7.Ilmeisesti vanhaa tavaraa ?

USB-kaapeli on ja sarjakaapeli joten niitten suhteen ei ole ongelmaa.Eli ongelma varmaan johtunee tuosta TMB 2.2:sta.

Mistäköhän löydän sen ?

focus1001
Junior Member
_
5. elokuuta 2004 @ 17:31 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Ei pelitä edelleenkään.Latasin ne TMB 2.3(Digital+) filet mutta ei vaan onnistu.Hikihän tässä tulee jo...

jamppe
Suspended due to non-functional email address
_
5. elokuuta 2004 @ 17:32 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
KEY-SAT.net, eilisen päivän tiedostoja
jamppe
Suspended due to non-functional email address
_
5. elokuuta 2004 @ 17:54 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
jos katsot ainoastaan vi*****s-salattuja ohjelmia suosittelen funcardia. Halvempi ja tarjontaa löytyy. Kokeile vielä TMBDigiman Gozo/ via/all others
focus1001
Junior Member
_
5. elokuuta 2004 @ 17:55 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Ok kokeillaan.Ei toiminu eilisen päivän fileillä.
focus1001
Junior Member
_
5. elokuuta 2004 @ 18:22 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Ei pelannut TMBDigimanillakaan.Pahalta näyttää.Joko minä tyrin jossakin tai sitten näissä vehkeissä vikaa.Epäilen ensimmäistä.Kiitos jamppe kun yrität auttaa.

Jukkh
Suspended due to non-functional email address
_
5. elokuuta 2004 @ 19:10 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Jos viasattia meinaat katella, niin ookko päivittäny virittimes nds:ssään. Sillon noi filut ei ainakaan pelitä.
focus1001
Junior Member
_
5. elokuuta 2004 @ 19:15 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Nds:ään ? Nyt meni yli hilseen. Eli päivitänkö virittimen ihan normaalista TV3Ruotsin kautta.

Vaikuttaako se ollenkaan kun minulla on OS versio 1.06 ?

focus1001
Junior Member
_
6. elokuuta 2004 @ 07:32 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Jeesatkaas vaikka mailin kautta ?
Mainos
_
__
 
_
focus1001
Junior Member
_
6. elokuuta 2004 @ 16:52 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
No niin nyt alkaa selvetä miksi minulla ei toimi tämä systeemi.Eli olen juu päivittänyt virittimeni nds-tilaan ja siitähän ei ole kauankaan aikaa.

Tuon takia siis kova työ ei tuottanut tulosta.Ilmeisesti en tee mitään tällä Infinity USB Phoenixilla?Palautanpa pelit ja vehkeet pois...

Kiitos paljon hyvistä neuvoista.Asiantuntevaa porukkaa olitte mutta niistä ei nyt valitettavasti ollut apua.Harmi...
afterdawn.com > keskustelu > digitv > digitv - kaikki muut aiheet > infinity usb phoenix
 

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme
 
  © 1999-2024 AfterDawn Oy