User Käyttäjä Salasana  
   
sunnuntai 29.9.2024 / 07:23
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > digitv > digitv - kaikki muut aiheet > infinity usb phoenix
Näytä aiheet
 
Keskustelualueet
Keskustelualueet
Infinity USB Phoenix
  Siirry:
 
Kirjoittaja Viesti
focus1001
Junior Member
_
5. elokuuta 2004 @ 09:36 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Olen tällainen aloittelija tämän ohjelmointikoneen kanssa ja sormi suussa vähän väliä kun on ongelmia.

Kun yritän ohjelmoida tuota Titanium korttia eli kun yritän ladata hex fileä niin herjaa silti että "Please load hexfile first".

Voisiko joku fiksu ihminen auttaa ettei tarvitsisi lähettää koko pakettia pois.

focus1001@hotmail.com
MrX83
Suspended due to non-functional email address
_
5. elokuuta 2004 @ 09:57 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
En nyt välttämättä ole mikään paras asiantuntija, mutta yritän jelppiä silti.

- tarkista että laite on varmasti Phoenix-asennossa
- laita kortti laitteeseen
- erase card
- load .hex-file
- load .eep-file
- crypt all
- burn it!

Tuossa sen pitäisi lyhykäisyydessään olla.

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 5. elokuuta 2004 @ 09:58

focus1001
Junior Member
_
5. elokuuta 2004 @ 11:29 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Laite on Phoenix-asennossa ( pitääkö sen olla 3.58 Mhz,ja valittavana on Phoenix ja Smarthouse tila ja minulla on Phoenix kohdassa ruksi ).

Tiedostoja on 3 (shark_flash.hex,viaflash.hex ja ViaEE.hex). Mikä minnekin...?


focus1001
Junior Member
_
5. elokuuta 2004 @ 14:04 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
No nyt etenin jo jonkun verran tässä. Mutta mikä on kun kesken Burnin tulee virheilmoitus:

error:writing flash failed

effer
Member
_
5. elokuuta 2004 @ 14:49 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Eihän vaan kortin muisti lopu kesken?