User Käyttäjä Salasana  

maanantai 27.1.2025 / 00:52
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > digitaalinen video > dvd-r -keskustelu > tilt tilt tilt
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
Tilt Tilt Tilt
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
Liquids
Newbie
_
5. elokuuta 2004 @ 18:01 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Kun poltan DVD Video levyä SONY DVD+-RW DOUBLE LAYER 8X, IDE,RETAIL asemalla, niin prk^* se poltto tiltaa kesken. Mitä voi tehdä?? Avi päätteitä oon polttamassa. Tekee mieli kiroilla argh.
Staff Member

32 tuotearviota
_
5. elokuuta 2004 @ 18:20 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Koititko polttaa data levyn vai miten?
Millä ohjelmalla koitit polttaa?
Onko toiminut aikaisemmin poltto?
DMA asemassa päällä?
Liquids
Newbie
_
6. elokuuta 2004 @ 05:21 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Mulla on siis Nero ohjelma, millä oon koitellu polttaa. Oon yrittänyt montaakin eri vaihtoehtoa sieltä. Esim seuraavia, 'Luo Oma DVD Videosi', 'Luo Elokuva', 'Tallenna Suoraan Levylle', 'Polta DVD Videotiedosto. Ja tuossa kun oon koittanut luo DVD Video, niin se tilttaa kesken polton. Muissa vaihtoehdoissa koko ohjelma tilttaa usein jo siinävaiheessa kun lisään videotiedostoa siihen mukaan.

Juu ja en ole saanut vielä kertaakaan polttoa onnistumaan, koska sain aseman vasta eilen.

Nyt oon täsmentänyt sitä omgelmaa hieman, eli aina kun yritän Nerolla toistaa sitä videoleikettä minkä haluan polttaa, niin koko ohjelma tilttaa täysin...? Onko tuohon mitään ratkaisua? Tarkotan siis sitä kun toistetaan siinä kohdassa missä lisätään niitä erikoistehostita sun muita.

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 6. elokuuta 2004 @ 05:52

akukalle
Member
_
6. elokuuta 2004 @ 06:26 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
aseman asennus on onnistunut(tarkasta device managerista)
Ja nerosta uusin versio?

www.ictmanuaali.net
bloc
Member
_
6. elokuuta 2004 @ 06:42 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
et voi polttaa avi-tiedostoa dvd video muotoon suoraan vaan avit pitää ensin muuttaa mpeg2-formaattiin esim dvd2svcd:llä.

Paras tapa päästä alkuun on hakata kahta kiveä vastakkain.
bloc
Member
_
6. elokuuta 2004 @ 06:43 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
et voi polttaa avi-tiedostoa dvd video muotoon suoraan vaan avit pitää ensin muuttaa mpeg2-formaattiin esim dvd2svcd:llä.

Paras tapa päästä alkuun on hakata kahta kiveä vastakkain.
Liquids
Newbie
_
6. elokuuta 2004 @ 13:42 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Oon nyt yrittänyt muuttaa avi päätettä mpeg2 formaattiin, sillä Neron Export Video systeemillä. Alku menee hyvin, kunnes sitten se tilttaa. Ja se tökkäsee juuri siinä kohdassa missä sen pitäisi alkaa toistamaan sitä viedoa samalla kun se muuttaa sitä. Vois tietysti kokeilla muuttaa sitä avi tiedostoa mpeg2 filuksi muullakin ohjelmalla. Mutta tietääkö kukaan mikä tuossa Nero ongelmassa on kyseessä?
Staff Member

32 tuotearviota
_
6. elokuuta 2004 @ 13:47 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
pakkaappa vaikka tmpgenc:illä ne videot ja polta sitten Nero:lla.
onko nero uusin mahdollinen?
tarvittavat codec:it asennettu(ffdshow ei kelpaa kuin katseluun)?
Liquids
Newbie
_
6. elokuuta 2004 @ 14:13 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Nerosta mulla on versio 'Nero Burning Rom 6 SE' ja sitten on 'NeroVision Express 2'. Juu ja oon kokeillu sillä TMPEGenc:llä muuttaa sitä avi tiedostoa, mutta se kestää jotain 20h, jota en mielellään viitsi odottaa, joten keskeytin sen. Niin ja Mitä codeceja siihen sitten tarvii?

Juu nyt onnistu... muutin avit Vobeiks sun muiks ja poltin ne. heh :]

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 6. elokuuta 2004 @ 16:13

Mainos
_
__

_
JaspaJami
Senior Member
_
9. elokuuta 2004 @ 05:58 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Suosittelisin eka kokeilla polttaa mitä tahansa dataa sinne levylle. Vaikka se avi tiedosto ihan avina sinne. Ja sit kokeilet toistaa sitä pc:llä. Eli selviää toimiiko sun asema ylipäätänsä.
afterdawn.com > keskustelu > digitaalinen video > dvd-r -keskustelu > tilt tilt tilt

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy