Elisa on kertonut tänään uusista liittymistään, joilla se varautuu kesäkuun puolivälissä voimaan tuleviin uusiin säädöksiin verkkovierailu- eli roaming-hinnoittelua koskien. Säädökset alentavat operaattoreiden perimiä verkkovierailumaksuja. Uudet liittymät tulevat tarjolle kesäkuun alussa.
Uusien säännösten mukaan operaattorit eivät voi enää periä verkkovierailumaksuja ulkomailla (EU:n ... [ lue koko uutinen ]
Lue uutisartikkeli kokonaisuudessaan ennen kuin kommentoit aihetta.
Lainaus: Elisa esitteli uudet liittymät ? Hinnat halpenee ulkomailla
Halpenee? Tuo on jo kielellistä kidutusta. Oikea muoto on tietenkin "halpenevat". On erikoista, että näin selvä virhe on päässyt otsikkoon.
Tuli tuossa 70-luvulla käytyä peräti kaksi vuotta ammattikoulua, mutta jopa minun kielikorvaani moiset virheet särähtävät.
Roaming-maksuista olen sitä mieltä, että operaattori periköön käyttäjältä verkkovierailumaksuja sen mukaan kuin vieraan verkon haltija perii operaattorilta.
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Ademeion:
Lainaus: Elisa esitteli uudet liittymät ? Hinnat halpenee ulkomailla
Halpenee? Tuo on jo kielellistä kidutusta. Oikea muoto on tietenkin "halpenevat". On erikoista, että näin selvä virhe on päässyt otsikkoon.
Tuli tuossa 70-luvulla käytyä peräti kaksi vuotta ammattikoulua, mutta jopa minun kielikorvaani moiset virheet särähtävät.
Roaming-maksuista olen sitä mieltä, että operaattori periköön asiakkaalta verkkovierailumaksuja sen mukaan kuin vieraan verkon haltija perii operaattorilta.