User Käyttäjä Salasana  

tiistai 21.4.2026 / 02:22
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > kotiteatteri > tv-out -ongelmat ja -keskustelu > radeon 9800 pro ongelma...
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
Radeon 9800 Pro ongelma...
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
uto
Member
_
8. elokuuta 2004 @ 08:38 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
eli... minulla on käytössä radeonin 9800 pro näytönohjain ja tveenä minulla on sony vega 32" 16:9 trinitron. ongelma on se että en löydä paikkaa mistä saisin säädettyä tveeseen lähtevän signaalin laajakuvaksi koska kun katson mitä vaan laajakuva elokuvaa tulee tveeseen kamalan isot palkit. fs elokuvaa katsellessa kuva on samanlainen kun dvd soittimella katsoessa laajakuvaelokuvaa eli palkkeja ei ole...dvdsoittimessa 4:3 säätö 16:9 suhteeseen onnistui helposti dvdsoittimen asetuksista sille tarkoitetusta kohdasta mutta olen hakemalla hakenut radeonini asetuksista vastaavaa säätöpaikkaa tuloksetta. eli siis, millä saan tämänhetkisen 4:3 tv-out signaalini muutettua 16:9 signaaliksi? vai onko se edes mahdollista?

kiitos jo ennakkoon!

ps: kerrottakoon nyt vielä se että tveen ja tietokoneen välissä minulla on rca johto...kokeilin myös s-vhs piuhaa mutta en huomannut periaatteessa minkäänlaista eroa...vaikuttaako tämä kenties kuvasuhteeseen? tuskin??

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 8. elokuuta 2004 @ 08:41

Staff Member

32 tuotearviota
_
8. elokuuta 2004 @ 09:48 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
http://keskustelu.afterdawn.com/thread_view.cfm/90564
kurkkaappa tuolta
Peittokuva(Overlay)
ja se vika ATI:n kuva jossa saa valita kuvasuhteen.
uto
Member
_
8. elokuuta 2004 @ 10:49 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
ei mitään vaikutusta...vaikka valitsen 4:3 ja 16:9 sieltä niin kuva pysyy täysin saman kokoisena tveessä...? mikä voisi olla vikana?
afterdawn.com > keskustelu > kotiteatteri > tv-out -ongelmat ja -keskustelu > radeon 9800 pro ongelma...

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2026 AfterDawn Oy