User Käyttäjä Salasana  

torstai 14.8.2025 / 08:32
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > digitaalinen video > aloittelijoiden digivideo-ongelmat ja -keskustelu > tv kanavien katselu vhs-videon kautta näytönohjaimeen
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
tv kanavien katselu vhs-videon kautta näytönohjaimeen
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
markoi83
Junior Member
_
8. elokuuta 2004 @ 10:14 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
eli yritän saada tv:n analogisia lähetyksiä näkymään tietokoneellani käyttämällä vhs-videoani, kaveri onnistui saamaan kuvan tietokoneelleen yhdistämällä vhs-videot näytönohjaimeen, mutta minulta se ei vielä ole onnistunut, enkä tiedä onnistuukokaan koska meillä on erillaiset näytönohjaimet. Mutta jos joku viisaampi vois auttaa niin olis kiva edes kokeilla. eli tarkemmat tiedot tulee tässä:

mulla on club 3d:n valmistama geforce fx 5600 xt jossa on tietenkin se s-vhs portti, vhs-videot on merkkiä philips vr200.

tähän mennessä olen asentanut näytönohjaimen mukana tulleet WDM ajurit ja olen yhdistänyt vhs-videoni kiinni näytönohjaimen s-vhs porttii käyttämällä s-video johtoa toinen pää johdosta on kiinni näytönohjaimessa ja toinen on kiinni scart liitin plugissa jossa on myös komposiitti johdoille paikka, kyseisessä plugissa on myös out ja in vipu jolla saa valittua tuleeko kuva sisään vai meneekö se ulos. olen laittanut scart plugista kuvan menemään ulos eli out kohdan olen valinnut, ja se scart plugi on tietenkin kiinni vhs-videoni scart paikassa, niin ja tietenkin vhs-videoihin menee normaali tv kaapeli suoraan seinästä.

siinä se kait sitten olikin, jos osaat yhtään auttaa tai jotain tärkeää jäi mainitsematta niin pistähän viestiä tänne päin. kiitos jo etukäteen kaikille. :-)
Staff Member

32 tuotearviota
_
8. elokuuta 2004 @ 11:12 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
club3d sivujen mukaan kortissa on vain Tv-out ominaisuus, ei siis video in, eli ei onnistu liittäminen.
markoi83
Junior Member
_
8. elokuuta 2004 @ 11:14 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
asia selvä ei voi mitään, kiitos nyt kuitenkin
afterdawn.com > keskustelu > digitaalinen video > aloittelijoiden digivideo-ongelmat ja -keskustelu > tv kanavien katselu vhs-videon kautta näytönohjaimeen

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy