Itse ostin välittömästi 16gb kortin kun tuo mukana tullut 4gb meni heti täyteen kun pelkästään yhden pelin storesta latasin ja pari demoa :)
Nyt 16gb kortille on pistetty muutama musiikkivideo, valokuvia, 4 elokuvaa, kaksi peliä + demoja ja vieläkin on vähän tilaa jäljellä eli suosittelen kyllä vähintään sen 8 tai 16gb kortin hankkimaan.
Itse ajattelin ostaa 32gb:n kunhan hinnat vähän laskee ja jättäisi tuon 16gb:n sitten varakortiksi tms
edit: Niin ja näistä julkaisupeleistä ainakin oma ehdoton suosikki on Uncharted. Aivan yhtähyvää laatuviihdettä mitä ps3:sen versiotkin :) Wipeoutin ja Reality Fighterssin kanssa sujuu myös aika mukavasti
Kyllä varmaan tolla 4 gigan kortilla aluks pärjään.
Onko tuo tykkäys juttu vielä voimas? Pitää näin aluks kerätä kaikki mahdolliset ilmais pelit.
DiscShopista laite vain 225? ja vdp pelikaupasta muistikortti 15?. Yllättävän halpa noin hienoksi laitteeksi.
Itse oon pelannu todella aktiivisesti käsikonsoleilla jo monta vuotta, ja PSP on edelleen om asuosikkikonsoli (siis kaikista käsi/ei-käsikonsoleista)... PS Vita ois muuten houkutteleva, mutta mitään kiinnostavaa peliä ei ole vielä julkaistu... Odotan, että hinta laskee. Itse en osaa pelata älypuhelimilla, mieluummin käytän vaan puhelimena (ja facebook-koneena), en pelialustana. Mutta kukin tyylillään, tehoiltaan puhelimet kyllä ottaa niin hyvin kiinni käsikonsoleita...
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti perilo: Itse oon pelannu todella aktiivisesti käsikonsoleilla jo monta vuotta, ja PSP on edelleen om asuosikkikonsoli (siis kaikista käsi/ei-käsikonsoleista)... PS Vita ois muuten houkutteleva, mutta mitään kiinnostavaa peliä ei ole vielä julkaistu... Odotan, että hinta laskee. Itse en osaa pelata älypuhelimilla, mieluummin käytän vaan puhelimena (ja facebook-koneena), en pelialustana. Mutta kukin tyylillään, tehoiltaan puhelimet kyllä ottaa niin hyvin kiinni käsikonsoleita...
Toi on totta et ei oikeestaan mitään hyvii pelei tullu vitalle vaikka julkasusta on jo aikaa. Ainoo hyvä minkä ostanu on uncharted ja nyt olis kai resistanceki tullu ja metalgear solideist hd collection, mut siinäpä ne melkein on hyvät julkasut.
Vita on loistava laite, jos tykkää pelata. Jos taas on sellainen satunnais pelaaja joka ei pelaa useaa tuntia putkeen niin suosittelen valitsemaan puhelimen. Se että vitassa on vähän muistia ei haittaa, koska ps3:ssa ei ole kuin 256mb muistia, joten ei kannata sitä muistin vähyyttä pelätä.
Tiivistelmä:
Jos pidät ideasta ps3 taskussa niin osta vita ja jos olet satunnais pelaaja niin Älypuhelin.