User Käyttäjä Salasana  
   
sunnuntai 19.5.2024 / 04:56
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > pelit ja pelikonsolit > psp > kannattaako ostaa ps vita?
Näytä aiheet
 
Keskustelualueet
Keskustelualueet
Kannattaako ostaa PS Vita?
  Siirry:
 
Kirjoittaja Viesti
Sivu:<12
Hauskaa...
Junior Member
_
13. toukokuuta 2012 @ 22:23 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Jaa. Taidan pistää tilaukseen ilman mitään pelejä. Pärjään noilla demoilla hetken aikaa.
Onko tuo tykkäus juttu vielä voimassa?

Se mikä ei tapa, sattuu vitusti.
BitLoop
Senior Member
_
13. toukokuuta 2012 @ 22:23 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Itse ostin välittömästi 16gb kortin kun tuo mukana tullut 4gb meni heti täyteen kun pelkästään yhden pelin storesta latasin ja pari demoa :)

Nyt 16gb kortille on pistetty muutama musiikkivideo, valokuvia, 4 elokuvaa, kaksi peliä + demoja ja vieläkin on vähän tilaa jäljellä eli suosittelen kyllä vähintään sen 8 tai 16gb kortin hankkimaan.

Itse ajattelin ostaa 32gb:n kunhan hinnat vähän laskee ja jättäisi tuon 16gb:n sitten varakortiksi tms

edit: Niin ja näistä julkaisupeleistä ainakin oma ehdoton suosikki on Uncharted. Aivan yhtähyvää laatuviihdettä mitä ps3:sen versiotkin :) Wipeoutin ja Reality Fighterssin kanssa sujuu myös aika mukavasti

Intel Core I5-750@3.2Ghz + CoolerMaster Hyper TX3 + Coolink SWIF2-92P) | Asus P7P55D LE | XFX Radeon HD 6950 2GT (flashed 6970 bios) | 8GB Kingston DDR3@1600Mhz

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 13. toukokuuta 2012 @ 22:26

Hauskaa...
Junior Member
_
15. toukokuuta 2012 @ 16:46 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Kyllä varmaan tolla 4 gigan kortilla aluks pärjään.
Onko tuo tykkäys juttu vielä voimas? Pitää näin aluks kerätä kaikki mahdolliset ilmais pelit.
DiscShopista laite vain 225? ja vdp pelikaupasta muistikortti 15?. Yllättävän halpa noin hienoksi laitteeksi.

Se mikä ei tapa, sattuu vitusti.
perilo
Newbie
_
18. kesäkuuta 2012 @ 12:29 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Itse oon pelannu todella aktiivisesti käsikonsoleilla jo monta vuotta, ja PSP on edelleen om asuosikkikonsoli (siis kaikista käsi/ei-käsikonsoleista)... PS Vita ois muuten houkutteleva, mutta mitään kiinnostavaa peliä ei ole vielä julkaistu... Odotan, että hinta laskee. Itse en osaa pelata älypuhelimilla, mieluummin käytän vaan puhelimena (ja facebook-koneena), en pelialustana. Mutta kukin tyylillään, tehoiltaan puhelimet kyllä ottaa niin hyvin kiinni käsikonsoleita...

Tutustu Fivaldi-ohjelmaan | Rengasasiaa ja opi uutta aiheesta digitaalinen markkinointi | Nastarengas vai kitkarengas?

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 18. kesäkuuta 2012 @ 12:30

Senior Member
_
18. kesäkuuta 2012 @ 12:37 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti perilo:
Itse oon pelannu todella aktiivisesti käsikonsoleilla jo monta vuotta, ja PSP on edelleen om asuosikkikonsoli (siis kaikista käsi/ei-käsikonsoleista)... PS Vita ois muuten houkutteleva, mutta mitään kiinnostavaa peliä ei ole vielä julkaistu... Odotan, että hinta laskee. Itse en osaa pelata älypuhelimilla, mieluummin käytän vaan puhelimena (ja facebook-koneena), en pelialustana. Mutta kukin tyylillään, tehoiltaan puhelimet kyllä ottaa niin hyvin kiinni käsikonsoleita...
Toi on totta et ei oikeestaan mitään hyvii pelei tullu vitalle vaikka julkasusta on jo aikaa. Ainoo hyvä minkä ostanu on uncharted ja nyt olis kai resistanceki tullu ja metalgear solideist hd collection, mut siinäpä ne melkein on hyvät julkasut.

1. AMD FX-8320, radeon R9 280X, asus m5A99X EVO, 8 GB DDR3 1600 MHz, SilverStone Strider Plus 850W, crucial 250 GB SSD, Samsung 1TB SATA II, Antec 300, ruutuina BenQ 27" G2750 ja BenQ G2420hd 24"
2. Asus K551LN CORE I7 4510U - WINDOWS 8.1 64-BIT - 8 GT RAM - 500 GT HDD ( 24 GT SSD CACHE ) 15.6" FULL HD NÄYTTÖ - NVIDIA GEFORCE 840M
3. PS4 1 TB, PS3 320 GB+ PS Vita, telkkuna Samsung 40" LE40B530 Fulkkari

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 18. kesäkuuta 2012 @ 12:37

hippi97
Junior Member
_
21. kesäkuuta 2012 @ 12:17 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Vita on loistava laite, jos tykkää pelata. Jos taas on sellainen satunnais pelaaja joka ei pelaa useaa tuntia putkeen niin suosittelen valitsemaan puhelimen. Se että vitassa on vähän muistia ei haittaa, koska ps3:ssa ei ole kuin 256mb muistia, joten ei kannata sitä muistin vähyyttä pelätä.

Tiivistelmä:
Jos pidät ideasta ps3 taskussa niin osta vita ja jos olet satunnais pelaaja niin Älypuhelin.


-hene
Mainos
_
__
 
_
Senior Member
_
21. kesäkuuta 2012 @ 12:36 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
joo kyl sitä paskalla istues voi luurilla just jotain kuplien räjäytys peliä pelata :D

1. AMD FX-8320, radeon R9 280X, asus m5A99X EVO, 8 GB DDR3 1600 MHz, SilverStone Strider Plus 850W, crucial 250 GB SSD, Samsung 1TB SATA II, Antec 300, ruutuina BenQ 27" G2750 ja BenQ G2420hd 24"
2. Asus K551LN CORE I7 4510U - WINDOWS 8.1 64-BIT - 8 GT RAM - 500 GT HDD ( 24 GT SSD CACHE ) 15.6" FULL HD NÄYTTÖ - NVIDIA GEFORCE 840M
3. PS4 1 TB, PS3 320 GB+ PS Vita, telkkuna Samsung 40" LE40B530 Fulkkari
 
Sivu:<12
afterdawn.com > keskustelu > pelit ja pelikonsolit > psp > kannattaako ostaa ps vita?
 

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme
 
  © 1999-2024 AfterDawn Oy