Elikä olisin tässä ostamassa uutta, alle 500 euron telkkaria lähinnä elokuvien katseluun ja nuo kaksi vaikuttavat kohtuullisen hyviltä hintaansa nähden. Kuitenkin kummassakin mallissa näyttää olevan omat vikansa; Philipsin TV:stä on valitettu paljon, koska ilmeisesti kontrasti on liian korkea:link. Tämä tosin koskee /58 mallia, en tiedä onko siinä eroa Suomen malliin joka on /12.
LG:ssä taas on vain 50Hz ja kuvanlaatu ei ainakaan amazonin arvostelujen mukaan ole paras.
Kellään ideaa kumpi olisi parempi? Katselin myös vanhoja Sonyn bravia-malleja, mutta niiden saatavuus on todella heikkoa.
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti ric_91: Ääni yleisesti LG:lle, voin sanoa tämän myös muutaman ystävän puolesta.
+Laatu,käytettävyys,kestävyys,hinta
Kiitos. Siihen itsekin olin päätymässä :) Jos kellään on parempaa ehdotusta alle 500 TV:stä, niin otetaan kyllä vastaan.
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti ric_91: Ääni yleisesti LG:lle, voin sanoa tämän myös muutaman ystävän puolesta.
Kiitos. Siihen itsekin olin päätymässä :) Jos kellään on parempaa ehdotusta alle 500 TV:stä, niin otetaan kyllä vastaan.
Seinäjoen anttilassa oli ainakin plussa-tarjouksessa philipsin 42" Full HD 100hz 469?. mulla ittellä oli hetken aikaa vastaava mutta 37" ja ei kyllä ollu moittimista kuvassa, kunhan jakso itte laittaa asetukset kuntoon ja unohtaa sen automaattisen paskan.
Seinäjoen anttilassa oli ainakin plussa-tarjouksessa philipsin 42" Full HD 100hz 469?. mulla ittellä oli hetken aikaa vastaava mutta 37" ja ei kyllä ollu moittimista kuvassa, kunhan jakso itte laittaa asetukset kuntoon ja unohtaa sen automaattisen paskan.
Oli täälläkin anttilassa ja kovasti sitä harkitsen, mutta tuota LG:täkin on kehuttu valtavasti... En oikein osaa päättää :( Vielä enemmän itseäni sotkee tässä tälläinen malli: link jossa ei näytä olevan mitään eroa tuohon toiseen....