User Käyttäjä Salasana  

sunnuntai 22.12.2024 / 14:28
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > digitv > keskustelua pc:n digikorteista > anysee e30 series (yleissofta sekä c & t malleille)
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
AnySee E30 Series (yleissofta sekä C & T malleille)
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
JHawx
Suspended due to non-functional email address
_
17. heinäkuuta 2008 @ 00:18 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
tekstitykset eivät tallennu ylimmällä setuksella, eli mpg tallennuksessa, tarvitset siihen jooman kumman alemmista muodoista, mutta nämä vievät myös huomattavasti enemmän tilaa tallennettaessa.
whome001
Junior Member
_
18. heinäkuuta 2008 @ 00:13 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Itse käytän transport stream (single channel) formaatti talletukseen. Yhden tunnin talletus vielä tilaa noin gigan. Säästämisen arvoiset konvertoin ffmpegillä h264/aac tiedostoiksi.
http://koti.mbnet.fi/akini/ps3/convertFFMPEG.zip

Tekstitysbugi Ylen kanavilla
WinXP, AnyseeViewer, E30C+, E30Series 1.3.1 ajuri

Jos ohjelmassa on vaihtuvan tyylisiä/positiontia tekstityksessä sen jälkeen normaalitekstitys ei enää toimi. Osaa näyttää ainoastaan uuden tyylin tekstit siitä eteenpäin. Vaihdettava kanavaa jotta korjautuu..kunnes taas tulee uusi tekstitystyyli.
normaali tyyli = normaali puhetekstitys alalaidassa
erikoistyyli = henkilön nimi, titteli etc.. lisätieto tulee ruudulle.

Esimerkkinä Yle2:n Kurileiri torstai 24:00 alkava ohjelma. Siinä tulee välillä ihmisten nimet isolla tekstillä parin rivin verran normaalitekstitysrivin yläpuolelle.

Heti tämmöisen tekstin jälkeen ei tule näkyviin normaalitekstitys. Ainoastaan nimitekstit tulevat näkyviin silloin kun niitä ohjelmassa esiintyy.

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 18. heinäkuuta 2008 @ 00:14

moroner2
_
21. heinäkuuta 2008 @ 15:23 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Sisältääkö tuo anysee.fi sivuilta löytyvä anysee_E30Series_133.zip version 1.2.6, vai olenko nyt säätänyt jotain?
moroner2
_
22. heinäkuuta 2008 @ 15:52 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
En ole enää muilla kuin anyseen omalla ohjelmalla saanut vastaaontettua VHF 8 kanavalla olevaa nippua sen jälkeen, kun asensin E30 series-ohjelmiston. Esim. TSreader litella signaalimittari heiluu, mutta ei vaan toimi. UHF-niput löytyvät kyllä silläkin. Missähän vika?

Nyt näyttäisi vaihtuneen tuon zipin sisältö.
Khauron
Moderator
_
23. heinäkuuta 2008 @ 21:40 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Mikä on nyt tällä hetkellä viimeisin
- stable -versio
- beta -versio
Ja mistä beta-versio(t) ovat ladattavissa?

Toimiiko tämä thread yhä edelleen palautekanavana?

Tulitko moderoiduksi?
Muistatko LORDin?
Pelaa LOTGDia!
http://www.testipenkki.com/lotgd/
JPE
Junior Member

1 tuotearvio
_
24. heinäkuuta 2008 @ 04:57 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Eräitä muistiinpanoja ja havaintoja yms:

Khauron: Nähdäkseni viimeisin tällä palstalla julkistettu beta-versio on 1.3.1.3 "Amanon" viestissä, linkki: ver 1.3.1.3 Uusin stable on kai Daimlerin download-sivulla oleva 1.3.3 joka on siis uudempi kuin tuo beta.

Olen kokeillut kumpaakin, ja molemmat toimivat melkein samoin ja ihan hyvin entisiin aikoihin verrattuna. Poissa ovat erilaiset kuvan ja/tai äänen pätkimiset joihin tuskastuminen sai minut aikoinaan hankkimaan DVBviewerin. Ominaisuuksissa on sitten vielä toivomisen varaa. Esim. EPG:n puutteet ja monen (erillisen) ohjelman tallennus samanaikaisesti (samasta kanavanipusta)

Se on myös ärsyttävää, että vanhan läppärini vääntö ei tahdo riittää korttia käytettäessä salauksenpurkuun - ilman korttia se on pelannut aina.

JHawk: Lainaan tekstiäsi:
Lainaus:
HUOM: anysee ei tue 3 osapuolen ohjelmistoja!
Niin, jotta anysee toimii DVB viewerillä, tarvitsee olla ne DVB vai mikälie erikoisajuri, joka on murrettu siten, että se windowsin käynnistyessä suoraan avaa laitteen anysee wieveristä riippumatta.

anyseen mukana tulevat ajurit siis ovat ohjelmoitu avaamaan anyseen laitteen videon syötön KUN ohjelma avataan.
En ymmärrä tuota. Anyseen ajurihan on BDA-ajurina yleiskäyttöinen. Minulla on DVBviewer aina toiminut Anyseen ajurin kanssa - joulukuusta 2006 - aivan itsestään ja ilman säätämistä eri koneissa ilman Anyseen ohjelman käyttämistä. Kokeilin jopa uninstalloida Anyseen ohjelman jättäen ajurin koneeseen - hyvin toimi.

Nyt HD-lähetysten tullessa Anyseen ohjelmisto kannattaa toki pitää koneessa. Uusin versiohan pitää sisällään Cyberlinkin Mpeg4 - H.264 dekooderin, jonka DVBvieverkin näyttää valikossaan. Näin tulee VHF-kanava 8 näkyviin myös tällä ohjelmalla.

Minulla on pöytäkoneessani Anyseen purkin lisäksi A-Linkin halpa viritintikku, (jolla on oma ajuri, tietty).Purkit on kytketty samaan antenniin. DVBviewerissä olen valinnut Ylen kanavanipun Anyseen purkille ja muut A-Linkin tikulle. Näin voin tallentaa molempien nippujen kanavia yhtaikaa. Testatessa olen tallentanut yhtäaikaisesti 8 ohjelmaa. A-Linkin ohjelmistoa en ole edes asentanut. Sieltä olisi kai löytynyt myös tuo H.264-dekooderi, koska sillekin HD-toiminnallisuus luvataan, mutta nyt senkin kanssa toimii tuo Anyseen Cyberlink-dekooderi.
TKrisa
_
24. heinäkuuta 2008 @ 12:53 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti JPE:
JHawk: Lainaan tekstiäsi:
Lainaus:
Niin, jotta anysee toimii DVB viewerillä, tarvitsee olla ne DVB vai mikälie erikoisajuri, joka on murrettu siten, että se windowsin käynnistyessä suoraan avaa laitteen anysee wieveristä riippumatta.

anyseen mukana tulevat ajurit siis ovat ohjelmoitu avaamaan anyseen laitteen videon syötön KUN ohjelma avataan.
En ymmärrä tuota. Anyseen ajurihan on BDA-ajurina yleiskäyttöinen. Minulla on DVBviewer aina toiminut Anyseen ajurin kanssa - joulukuusta 2006 - aivan itsestään ja ilman säätämistä eri koneissa ilman Anyseen ohjelman käyttämistä. Kokeilin jopa uninstalloida Anyseen ohjelman jättäen ajurin koneeseen - hyvin toimi.
Samaa minäkin olen pariin otteeseen täällä kirjoitellut. Myös minulla DVBviewer on aina toiminut Anyseen ajurin kanssa erinomaisesti. Minkäänlaisia erikoisvirityksiä en todellakaan ole milloinkaan tarvinnut. Jos olisin, olisin heittänyt koko Anyseen jo roskikseen. Mistä lie puhuvat nuo "muut", kun kertovat, että Windowsiin asennettu BDA-ohjain ei muka toimi Windowsiin asennettuna BDA-ohjaimena... ;-)
JHawx
_
28. heinäkuuta 2008 @ 00:34 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Ah, antakaahan kun selitän:
aikoinaan anyseen ajurit eivät olleet vapaassa levityksessä, vaan ne siirtyivät BDA kantaan myöhemmin. Alkuperäiset ajurit joita levitettiin DVB-c & -t malleissa eivät siis soveltuneet muihin ohjelmistoihin, sillä ne eivät käynnistäneet laitetta lähettämään kuvasignaalia. Tällöin ohjelmat sitä eivät myöskään pystyneet kaappaamaan.

Anysee siis on siirtynyt parempaan tuettavuuteen muiden ohjelmistojen kanssa, valitan jos vahingossa on tullut hieman vanhettunutta infoa.

Anysee e30-series ajurit siis sopivat laitteen yleiseen käyttöön. (käytit sitten mitä ohjelmaa tahansa) windows media player ja media center ei tunnista vieläkään anysee korttia (mutta kuten ennen sanoin, tästä en sitten enää menekään takuuseen)

kommentti:
pitää paikkaansa.

Daimler ei kehitä eikä tue, anna tukea 3. osapuolen ohjelmistojen kehittämiseen ja laitteen yhteentoimivuuteen. Sen saa ohjelmistokehittelijät itse tehdä anyseen puolesta.

Siksi tässäkin topicissa mieluummin pysymme anysee wiever ohjelman kehityksessä, emmekä mieluusti siirry keskustelemaan miten laitteen saa toimimaan muutoin, kuin laitevalmistajan suosittelemalla tavalla. Tähän asiaan ei mieluusti kosketa pitkällä tikullakaan, koska pyrimme kehittämään ohjelmistosta toimivan kokoonpanon laitteen seuraksi. Siis muuten kuin sanomalla, kyllähän sen tietysti saa toimimaan muullakin tavoin, mutta se ei ole pääpointti.

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 28. heinäkuuta 2008 @ 00:39

Yanne
Member
_
28. heinäkuuta 2008 @ 01:16 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Ei mulla kyllä toimi DVBviewer kuin satunnaisesti kikkailemalla..
JHawx
_
28. heinäkuuta 2008 @ 08:08 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
voit tarkistaa toki, että toimiiko paremmin jos käynnistät anyseen ohjelman ennen kuin avaat wieverin. tällöin sinulla on ajurin kanssa ongelma.
Yanne
Member
_
30. heinäkuuta 2008 @ 12:45 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti JHawx:
voit tarkistaa toki, että toimiiko paremmin jos käynnistät anyseen ohjelman ennen kuin avaat wieverin. tällöin sinulla on ajurin kanssa ongelma.

Joo jotenkin kikkailemalla se joskus toimii, ja ongelma on ihan varmasti nimenomaan ajurin kanssa, mutta minkäs teet, kun uusin ajuri on käytössä... Sama ongelma oli kyllä edellisenkin version kanssa.
TKrisa
_
30. heinäkuuta 2008 @ 17:44 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Tämä koko juttu voidaan oikeastaan kääntää täysin toisin päin - toki pieni hymynväre suupielissä. ;-)

Anysee siis on siirtynyt parempaan tuettavuuteen muiden ohjelmistojen kanssa.
..., koska Anyseen kaverit ymmärsivät vähitellen, että jos he haluavat saada Anysee-purkkeja edelleen myydyiksi, heidän on pakko "sallia" muiden ohjelmien käyttää laitetta, koska heidän oma viewerinsä on, luvalla sanoen, edelleen teoreettisesta lupaavuudestaan huolimatta valitettavan surkea. Korean pojat tajuavat siis business-taktiikat aivan oikein!

Daimler ei kehitä eikä tue, anna tukea 3. osapuolen ohjelmistojen kehittämiseen ja laitteen yhteentoimivuuteen. Sen saa ohjelmistokehittelijät itse tehdä anyseen puolesta.
Asia on juuri noin tässäkin. Muut ohjelmistokehittelijät, esimerksiksi erinomaisen DVBViewerin luoja - yksi ainoa henkilö! -, todellakin tekevät työtä nimenomaan Anyseen(kin) puolesta, kun Anysee ei itse siihen tunnu pystyvän. Sitä business-taktiikkaa...

Tähän asiaan ei mieluusti kosketa pitkällä tikullakaan, koska pyrimme kehittämään ohjelmistosta toimivan kokoonpanon laitteen seuraksi.
Toivottavasti muut eivät ole päätyneet yhtä negatiiviseen lopputulokseen kuin minä, mutta tuohon kyllä haluan sanoa, että itse en enää koske sadan metrin tikullakaan Anyseen omaan vieweriin. En valitettavasti osaa uskoa, että ohjelmasta tulee milloinkaan käyttöoppaan ja normaaliodotusten mukaisesti toimivaa. Ilman täydellisesti Anyseen kanssa pelaavaa DVBVieweriä koko purkki olisi lentänyt meidän huushollistamme jo aikaa sitten tunkiolle matojen syötäväksi. Onneksi purkki itse on todellakin ihan kiva ja minullekin paljon iloa antanut - DVBViewerin kanssa.

Koska (ainakin) DVBViewer toimii kuin unelma tämän sinänsä hyvän PURKIN kanssa, on hyvin vaikea ymmärtää, että Anysee ei ITSE ole osannut (halunnut?) muutamassa vuodessakaan tehdä omasta katseluohjelmastaan käyttökelpoista. Tulee väkisin mieleen, että kaikki on juuri ja vain sitä business-taktiikkaa. Anysee työnsi (etenkin kaapelipuolen) purkkinsa markkinoille hyvin aikaisessa vaiheessa muihin valmistajiin verrattuna ja jätti sitten ohjelmisto(je)n kehittämisen muiden tehtäväksi. Kuten ystävämme JHawx itsekin siis toteaa tuolla ylempänä ja tässä:

Sen saa ohjelmistokehittelijät itse tehdä anyseen puolesta.
Fiksuja poikia, nämä korealaiset. ;-) "Otetaan rahat purkista ja annetaan muiden kehitellä siitä toimiva kokonaisuus meidän puolestamme. Mitä me itse turhaan, kun muut voivat sen tehdä..."

Tämä viestini on luonnollisesti puoliksi huumoria, mutta hyvään huumoriinhan aina kuuluu se, että se toinen puoli on totta.

Olen siis edelleen kyllä varsin iloinen itse purkista ja 15 euron DVBVieweristä. Ainakin vielä tällä hetkellä olen kuitenkin täysin varma siitä, että Anysee Viewer ei "valmistu" ennen vastaavien seuraavan sukupolven laitteiden markkinoille tupsahtamista, jolloin kukaan ei enää Anysee Vieweriä tarvitsekaan. JOS Anysee Vieweristä kuitenkin vastoin odotuksiani tulee joskus lähitulevaisuudessa käyttöohjeiden lupausten mukaisesti edes suunnilleen moitteettomasti toimiva, voitte, hyvät kanssakärsijät, olla varmoja, että minä olen yksi ensimmäisistä siitä täällä kertova ja kiittävä. Mutta kyllä kai se niin on, että jos Anyseen ohjelmistopuoli saadaan kuntoon, lampaatkin oppivat lentämään. Oppivatko lampaat lentämään? Tuskin. ;-)

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 30. heinäkuuta 2008 @ 17:46

jim778
_
31. heinäkuuta 2008 @ 23:01 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
... Täysin keskeneräinen tuote, ei muuta voi sanoa.
JHawx
_
1. elokuuta 2008 @ 06:08 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
@ TKrisa
hyvin tiivistetty.

Siis joo, topickin tarkoitushan on kerätä infoa miten saada toimimaton /lähestoimiva beta ohjelmisto sellaiseen muotoon, että siitä olisi jotain hyötyä anyseen katseluun ja antaa sille edes jonkinlainen toimivuus.Samalla kerätä tietoa käyttäjiltä mahdollisista ongelmista, jotta teidetään mihin hemmetin suuntaan pitäisi mennä.

Itse hieman lehmä ojassa kun on testaaja.
ja ohjelmisto ON edelleen kesken.

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 1. elokuuta 2008 @ 06:13

crope
Junior Member
_
1. elokuuta 2008 @ 10:13 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Siis joo, topickin tarkoitushan on kerätä infoa miten saada toimimaton /lähestoimiva beta ohjelmisto sellaiseen muotoon, että siitä olisi jotain hyötyä anyseen katseluun ja antaa sille edes jonkinlainen toimivuus.Samalla kerätä tietoa käyttäjiltä mahdollisista ongelmista, jotta teidetään mihin hemmetin suuntaan pitäisi mennä.

Itse hieman lehmä ojassa kun on testaaja.
ja ohjelmisto ON edelleen kesken.
Linux-ajuri tuntuu sentään pelaavan hyvin :) En kyllä ymmärrä miten speksien kanssa vuosien saatossa koodattu ajuri kuulostaa olevan nuin keskeneräinen, varsinkin kun parissa kuukaudessa reverse-engineeraamalla tehty Linux-ajuri pelaa lähes moitteetta. Ei se Anyseen rauta ole mitenkään oikukas koodattava.

Ja ainahan voi ottaa sen Linux-ajurin kouraan ja portata siitä Windowsiin hyvin pelittävä ajuri. Ei pitäisi olla älyttömän iso rupeama, varmasti viikko riittäisi.
Antti

http://palosaari.fi/
Linux DVB driver developer. anttip@linuxtv.org - http://linuxtv.org/hg/
JPE
Junior Member

1 tuotearvio
_
1. elokuuta 2008 @ 16:04 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Tuota, ei kai tässä ajuria ole haukuttu lyttyyn. Sehän pelaa ihan hyvin monien katselu/tallennusohjelmien kanssa.

Ongelmalapsi on Anyseen oma katselu/tallennusohjelma, jossa on ollut näihin asti vakavia vikoja perustoiminnoissakin. Ne näyttävät olevan nyt paremmalla mallilla, mutta monet vähemmän tärkeät ominaisuudet toimivat huonosti tai eivät toimi. Ja monet yleisesti olennaisina pidetyt ominaisuudet puuttuvat. Eli puute on ominaisuus - ei vika.
TKrisa
_
1. elokuuta 2008 @ 21:18 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti JPE:
Tuota, ei kai tässä ajuria ole haukuttu lyttyyn. Sehän pelaa ihan hyvin monien katselu/tallennusohjelmien kanssa.
Juuri näin. Kuten olen itse kirjoittanut jo liiankin moneen otteeseen, Anyseen AJURI toimii ihan tavallisena BDA-ohjaimena aivan moitteetta Windowsissa (Vista ja XP), mutta Anyseen KATSELUOHJELMAAN en jaksa enää koskeakaan. Enkä usko kyseisen Anysee Viewerin milloinkaan "valmistuvan", kun se ei ole tuon enempää kehittynyt näinkään pitkän ajan kuluessa. Puhumattakaan siitä, että se tungettiin markkinoille HYVIN keskeneräisenä (mitä se siis on edelleen, joskin jo sentään jonkin verran parantuneena).

Minulla Anysee-PURKKI, Anysee-OHJAIN ja DVBViewer-KATSELUOHJELMA ovat vallan kiva yhdistelmä, josta on paljon iloa joka päivä. :-) [Olen Welhon kaapelissa Helsingissä.]
crope
Junior Member
_
1. elokuuta 2008 @ 21:33 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Implementoihan se sen BDA-rajapinnan jolla voi laitetta käyttää standartien mukaisesti. Pari muttaa siinä silti on; 1) kaukosäädintä ei ole implementoitu ajuriin, 2) kortinlukijaa ei ole implementoitu ajuriin. Lisäksi täällä on eräät valitelleet laitteen vaativan "heräte-starttia".

Antti

TKrisa
_
1. elokuuta 2008 @ 22:03 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti crope:
kortinlukijaa ei ole implementoitu ajuriin.
Tämä kortinlukijan "eristäminen" onkin se suurin puute ainakin minulle. Minulla on Anysee E30 C Plus, ja Helsingin Welholta tilattuja maksullisia ohjelmia tulvii kaapelista olohuoneeseemme, mutta en voi sen enempää katsella kuin tallentaa niitä Anyseellä, koska Anysee Viewer on niin kovin monella tavalla epäluotettava.

DVBViewer taas toimii sekä katselu- että tallennusohjelmana erittäin hienosti, mutta vain ILMAISkanavien kanssa. DVBViewerin valmistaja on lisäksi itse kertonut, että Anyseen tapa käyttää kortinlukijaa on niin outo ja eksoottinen, että hänellä ei ole pienintäkään aikomusta edes yrittää saada DVBVieweriä toimimaan Anyseen kanssa MAKSUKANAVAkäytössä. End of story.

Heti kun markkinoille tulee Anyseetä vastaava purkki, jolla VOI ongelmitta katsella ja tallentaa KAIKKIA ilmaisia ja erikseen tilattuja kanavia, minun Anyseeni joutuu museoon.

Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti crope:
Lisäksi täällä on eräät valitelleet laitteen vaativan "heräte-starttia".
Kuten olen miljoona kertaa kirjoitellut, mitään "herätettä" en ainakaan itse ole milloinkaan tarvinnut: Kone auki, DVBViewer käyntiin, ja sitten vain nauttimaan. Tämä heräteongelma ei nähdäkseni voi mitenkään olla (enää?) Anyseen vika. Syytä on haettava muualta.
crope
Junior Member
_
1. elokuuta 2008 @ 22:21 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti TKrisa:
DVBViewerin valmistaja on lisäksi itse kertonut, että Anyseen tapa käyttää kortinlukijaa on niin outo ja eksoottinen, että hänellä ei ole pienintäkään aikomusta edes yrittää saada DVBVieweriä toimimaan Anyseen kanssa MAKSUKANAVAkäytössä. End of story.
Joo, kerrassaan erikoinen se viritys kyllä on ja ilmeisesti vastoin DVB-speksejäkin. Se purkaa salauksen softalla siinä katselimessa. Yleensä tuo tehdään raudalla (CAM), mutta ilmeisesti Conax myy lisenssejä myös softapurkuun. Ainoa laite joka tekee sen näin. Siinä se syy miksei mikään ohjelma tue Anyseen salauksenpurkua. Linux-ajuriin tuon implementoin ihan normaalina toimikortinlukijana jahka kerkeän.

Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti TKrisa:

Heti kun markkinoille tulee Anyseetä vastaava purkki, jolla VOI ongelmitta katsella ja tallentaa KAIKKIA ilmaisia ja erikseen tilattuja kanavia, minun Anyseeni joutuu museoon.

Yhden kiinalaisen olen joskus alibabasta bongannut. Lisäksi TechnoTrendillä on se uusin malli aika lähelle. TechnoTrend tarvitsee virtalähteen ja CAM:in eli on siinä suhteessa Anyseetä huonompi.

Antti

mttu
Newbie
_
2. elokuuta 2008 @ 04:35 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Niin..

Suurin ongelma ko. purkin kanssa on ollut tämä anyseen oma softa, joka on aika persiistä, sekä se, että salaus puretaan vasta kyseisessä paskasoftassa. Tämän hetkinen viimeisin softa on toiminut ihan ok, mutta yhä edelleen nyppii noi salatut tallenteet. Kukaan ei varmastikaan ole tullut ajatelleeksi sellaista asiaa, että conax-varmenne vanhenee jossain välissä, ja sen jälkeen et pysty enää katsomaan tallentamaasi ohjelmaa, edes samalla ohjelmakortilla.
Kiesma
Newbie

1 tuotearvio
_
5. elokuuta 2008 @ 13:08 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Pitkästä aikaa yritin katsastaa Eurosportia, mutta hommat eivät toimineetkaan kuten ennen. Viime katselukerrasta on siis aikaa (ja useita eri ohjelmaversioita). Eurosportillahan äänikanavat ovat joko oikeassa tai vasemmassa kaiuttimessa, jolloin Stereo-asetuksilla selostajat puhuvat toistensa päälle. Valittavissa on kuitenkin pelkästään jompikumpi äänikanavista, jolloin kuulee vain yhden selostajan kerrallaan. Mutta ei. Äänikanvan vaihto ei vaikuta mihinkään. Missä vika?
Khauron
Moderator
_
7. elokuuta 2008 @ 20:52 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Onko joku saanut (mahdollisesti jopa DNAn verkossa) Anyseen jollain softa- / ajuriyhdistelmällä HD-lähetystä olympialaisista toimimaan?

Tulitko moderoiduksi?
Muistatko LORDin?
Pelaa LOTGDia!
AfterDawn Addict

20 tuotearviota
_
8. elokuuta 2008 @ 15:33 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Khauron:
Onko joku saanut (mahdollisesti jopa DNAn verkossa) Anyseen jollain softa- / ajuriyhdistelmällä HD-lähetystä olympialaisista toimimaan?

Kohta olisi tarkoitus itsekin testailla tuota HD:tä, jahka saan ensin softan päivitettyä uusimpaan.
Mainos
_
__

_
Khauron
Moderator
_
8. elokuuta 2008 @ 16:18 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Sain toimimaan:
Uusin ajuri ja uusin softaversio (siis sivuilta saatava paketti). AnySeen omalla softalla täydellinen kanavahaku. Löytyi kanava ja toimii. DVBVieweriä en saanut toimimaan, mutta koetan yhä...

Tulitko moderoiduksi?
Muistatko LORDin?
Pelaa LOTGDia!

Aiheeseen liittyviä linkkejä
Anyseen korttien arvostelut ja tekniset tiedot AfterDawnin laitevertailussa!

Aiheeseen liittyviä viestiketjuja Viestejä Viimeisin viesti Keskustelualue
Anysee kanavahaku ongelma 24 19. marraskuuta 2012 Keskustelua antenniverkon digibokseista
Anysee virhe 8 11. helmikuuta 2012 DigiTV - Kaikki muut aiheet
Anysee Linux-koneelle? 4 11. syyskuuta 2011 Tulostimet, näppäimistöt ja muut tietokoneen lisälaitteet
Anysee ja maksukanavat dvbviewerilla tai progdvb:llä 1 22. elokuuta 2011 DigiTV - Kaikki muut aiheet
Anysee E30plus C & DVB Viewer & kaukosäädin 28 29. tammikuuta 2011 Keskustelua PC:n digikorteista
Anysee Combo plus 2 14. tammikuuta 2011 Ajuri- ja softaongelmat
Anysee E30 C Plus DVB-C 5 20. syyskuuta 2010 Keskustelua PC:n digikorteista
Anysee ääni ongelma 1 17. syyskuuta 2010 Keskustelua PC:n digikorteista
Anysee E30 C Plus nauhoitus 4 13. syyskuuta 2010 Keskustelua PC:n digikorteista

afterdawn.com > keskustelu > digitv > keskustelua pc:n digikorteista > anysee e30 series (yleissofta sekä c & t malleille)

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2024 AfterDawn Oy