User Käyttäjä Salasana  

torstai 16.1.2025 / 09:06
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > pelit ja pelikonsolit > ps3 > firmware 3.55 jailbreak
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
Firmware 3.55 jailbreak
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
Sivu:<12345>
NakkiMasa
Newbie
_
29. tammikuuta 2011 @ 15:13 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Sain asennettua ton CFW ja muistitikulta saan toimimaan pelit. (tai yhden jota olen kokeillut)

Mutta sisäiseltä kovolta ei toimi. Tossa rogeron loaderissa sanoo ku valkkaa pelin että löysi jotain corruptuneita filuja ja että korjataanko? Sama mitä vastaa niin peli kuin peli jää heti alkulatauksen jälkeen mustaksi. Siirsin pelit ohjeen mukaan ftp:llä pleikkarin kovolle. Ja käynnistin sen jälkeen pelivalikosta kys. pelin.
rexbuilde
Suspended due to non-functional email address
_
29. tammikuuta 2011 @ 19:11 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Cacceli:
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti rexbuilde:
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti xbkrypt0n:
http://www.geohot.com/jailbreak.zip
lataa toi ja sielä on semmoinen PS3UPDAT.PUP laita se muistitikulle /PS3/UPDATE/PS3UPDAT.PUP
sitten laita ps3 ja mene järjestelmäpäivitys -> päivitä tallennuslaitteen kautta ja siinä sitten pitäisi lukea 3.55-jb (en oo varma mitä pitäis lukee mut joku tommonen) Asenna se ja sitten näyttö menee pimeäksi ja ps3 piippaa parikertaa ja voála sinulla on jailbreakattu ps3....
Muuten hyvä, mutta Kmeawin CFW on tällä hetkellä se varmin tapa softamodata PS3. Lisäksi konsoli tulee ensin päivittää aitoon 3.55 firmwareen ja siitä vasta ns. jailbreak-firmwareen. Suoraan jailbreak-firmwareen päivittäminen brickkaa koneen jos siellä on esim. 3.41 pohjalla.

http://psgroove.com/content.php?666-Tutorial-How-to-Install-Kmeaw-CFW-No-Bricking-Backups-PSN
Yks tyhmä kysymys et voinko päivittää tohon modattuun 3.55fw:n ja sitten pelata myös pelejä jotka jo toimii ton 3.41:sen kanssa mikä mulla on nyt koneessa?? Mul on siis se läpinäkyvä vihree tikku.
Ekana pitää päivittää 3.55 ofw ja sitten vasta cfw.

Tuolta saa 3.55 ofw: http://www.ps3-hacks.com/file/238
Tota joo mut voisko joku laittaa jonku suomenkielisen ohjeen ja linkit miten tuo homma oikein tehdään etten vaan mee mitään sössimään. Ei oikein toi enklanti suju tarpeeks hyvin tai siis jotain ymmärrän kyl mut jos joku tärkee juttu jää ymmärtämättä ni sit ottaa päähän ku kone on käyttökelvoton.. Mullahan on jo jailbreikattu sillä vihreel tikul mut käyttis 3.41 eli haluisin ton modatun 3.55:sen ku siinä vissiin voi pelaa netis? vai oonko ymmärtäny oikein.?
upuntu
Newbie
_
29. tammikuuta 2011 @ 21:19 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Kiitos avusta! Nyt on asennettu toi kmeaw 3.55 jailbreak :) mut pitääkö ne pelit vaa lähettää niillä ftp ohjelmilla ps3 ja sit aukasta multimanilla??

Edit: Uskaltaako pelata esim. cod black opsia netissä??

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 29. tammikuuta 2011 @ 22:01

Member
_
29. tammikuuta 2011 @ 23:47 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Miksei uskaltais pelata, ite oon ainaki pelannu. Varmuuskopioha se vain on, ei se sisällä koodeja...
NakkiMasa
Newbie
_
30. tammikuuta 2011 @ 10:36 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Joo eli en oo saanut kun yhden pelin käynnisteettyä loadereilla. (kaikkia kokeiltu)
Aina musta ruutu. Sama peli joka käynnistyy tikulta, ei käynnisty kovolta.
Pelit hdd0/GAMEZ

Sain dead spacen jonkun external lisäosan käynnistettyä, kun ensin instaloin sen.
Mutta itse peli ei käynnisty, vaikka on sellainen versio että lupaavat että toimii 3.55 + gaia 2.04. Yhdessä viestissä tosin sanottiin että muista laittaa eboot.bin oikeaan paikkaan. Mikähän on oikea paikka? Kaikissa peleissä se on ollut PS3_GAME/USDIR hakemistossa.

Olen myös koittanut käynnistää ilman levyä ja levyn kanssa. Onkohan jotain asetuksissa pielessä? Olen koittanut 3 eri FTP ohjelmaa (FTP on tuttua ennen tätäkin) parhaiten toimii FLASHFXP.

Pitänee varmaan hommata iso ulkoinen kovo ja ruveta pelailemaan pelejä siltä. Jos kerran usb:n kautta toimivat.
Member

14 tuotearviota
_
30. tammikuuta 2011 @ 10:40 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti upuntu:
Kiitos avusta! Nyt on asennettu toi kmeaw 3.55 jailbreak :) mut pitääkö ne pelit vaa lähettää niillä ftp ohjelmilla ps3 ja sit aukasta multimanilla??

Voit saada Bannit siihen peliin jos pelaat piraattina.
AfterDawn Addict

8 tuotearviota
_
30. tammikuuta 2011 @ 11:50 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Tällä hetkellä kaikki bannit saaneet ovat käyttäneet modifioituja tiedostoja, eli toisinsanoen ovat yrittäneet huijata pelissä muuttamalla jotain parametrejä (kuolemattomuus, räjähtävät luodit, loputtomat ammukset, jne.)
upuntu
Newbie
_
30. tammikuuta 2011 @ 12:14 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Mitenkä tuo siirto ftp:llä onnistuu?? Käytän siis filezillaa ja blackboxia. Oon laittanu hostiks ps3 ip:n ja sitte oon säätäny jotai asetuksia.. Missä vois olla vika ku ei löydä ps3:sta??

Edit: toimii nyt ku säädin vielä

Edit 2: Neuvoja ku ei peli toimi?? Ku avaa ni tulee musta ruutu sit tulee xmb ja joku virhekoodi...

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 30. tammikuuta 2011 @ 16:38

upuntu
Newbie
_
31. tammikuuta 2011 @ 16:20 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Toimiiko tässä mikää peli?? Tuntuu että iha turha homma oli toi modaus.. Kokeilin jo Red Dead Redemption ja Burnout Paradise.. Onko mahollista poistaa modaus ??
NakkiMasa
Newbie
_
31. tammikuuta 2011 @ 16:40 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Toimiiko tässä mikää peli?? Tuntuu että iha turha homma oli toi modaus.. Kokeilin jo Red Dead Redemption ja Burnout Paradise.. Onko mahollista poistaa modaus ??
Kokeile toimiiko tikulta / ulkoiselta kovolta?

Mulla ei toimi kans ykskää sisäiseltä.
Pistän just tilaukseen 500gb usb 3.0 kovon nii siirtyy pelit ainaki vauhdilla koneelta kovolle.
upuntu
Newbie
_
31. tammikuuta 2011 @ 16:44 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti NakkiMasa:
Kokeile toimiiko tikulta / ulkoiselta kovolta?

Mulla ei toimi kans ykskää sisäiseltä.
Pistän just tilaukseen 500gb usb 3.0 kovon nii siirtyy pelit ainaki vauhdilla koneelta kovolle.
Ku ei oo ku 4gb muistitikku eikä oo ulkosta kovoo..
NakkiMasa
Newbie
_
31. tammikuuta 2011 @ 17:00 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Kandee lainaa jostain, et saat varmuuden et pelit toimii.

Ja on niitä joitain pelejä jotka vie alta 4gb.
upuntu
Newbie
_
31. tammikuuta 2011 @ 17:13 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Onko mitää kikka kakkosia et sais toimii?? Jotai lv2 patcheria oon jo kokeillu
Member
_
31. tammikuuta 2011 @ 17:24 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Ootko kokeillu Multimanin uusinta? Se auki, sit paina kerran R1 nappia pelin kohdalla ja sen jlk pelaamaan. R1 näppäimestä se tekee jotain patchausta pelille, et toimii. Kerran vaa tarvii tehdä.

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 31. tammikuuta 2011 @ 17:25

Member

14 tuotearviota
_
31. tammikuuta 2011 @ 17:42 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Avatkaa se peli ku ootte tehny sil multimanil tai mitäkäytättekään niin avatkaa se peli siitä install pack pages niin sen ylä puolella (en muista nimeä) niin avatkaa se siitä.... Mulla oli ongelmii ku avasin pelin siit levyn kohalta mutta pari kertaa avasin tosta nii ei oo enää mitää ongelmia
rexbuilde
_
31. tammikuuta 2011 @ 19:14 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti xbkrypt0n:
http://www.geohot.com/jailbreak.zip
lataa toi ja sielä on semmoinen PS3UPDAT.PUP laita se muistitikulle /PS3/UPDATE/PS3UPDAT.PUP
sitten laita ps3 ja mene järjestelmäpäivitys -> päivitä tallennuslaitteen kautta ja siinä sitten pitäisi lukea 3.55-jb (en oo varma mitä pitäis lukee mut joku tommonen) Asenna se ja sitten näyttö menee pimeäksi ja ps3 piippaa parikertaa ja voála sinulla on jailbreakattu ps3....
Muuten hyvä, mutta Kmeawin CFW on tällä hetkellä se varmin tapa softamodata PS3. Lisäksi konsoli tulee ensin päivittää aitoon 3.55 firmwareen ja siitä vasta ns. jailbreak-firmwareen. Suoraan jailbreak-firmwareen päivittäminen brickkaa koneen jos siellä on esim. 3.41 pohjalla.

http://psgroove.com/content.php?666-Tutorial-How-to-Install-Kmeaw-CFW-No-Bricking-Backups-PSN
Yks tyhmä kysymys et voinko päivittää tohon modattuun 3.55fw:n ja sitten pelata myös pelejä jotka jo toimii ton 3.41:sen kanssa mikä mulla on nyt koneessa?? Mul on siis se läpinäkyvä vihree tikku.
Ekana pitää päivittää 3.55 ofw ja sitten vasta cfw.

Tuolta saa 3.55 ofw: http://www.ps3-hacks.com/file/238
Miten asennan ton päivityksen oon yrittäny muistitikulta mut se ei jostain syystä löydä tikulta mitään??
Member
_
31. tammikuuta 2011 @ 20:05 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Tikulla pitää olla PS3 -kansio jonka sisällä UPDATE -kansio jonka sisällä itse päivitys. Huomio kirjainkoko iso.
(PS3\UPDATE\päivitys.pkg)

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 31. tammikuuta 2011 @ 20:06

rexbuilde
_
1. helmikuuta 2011 @ 10:06 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Baabiouz:
Tikulla pitää olla PS3 -kansio jonka sisällä UPDATE -kansio jonka sisällä itse päivitys. Huomio kirjainkoko iso.
Aha joo nyt lähti toimii.. mites tarviinko enää tota jailbreak tikkuu mihinkään kun oon asentanu ton modatun käyttiksen sisään??
..Andy..
Member
_
1. helmikuuta 2011 @ 10:12 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Ootte te kyllä tyhmiä kun yritätte pelata piraattipelejä netissä. Eikö se nyt järkikin jo sano että Sony näkee että kaikissa piraateissa on sama ID. ja kun se ID bannataan niin silloin sitä ware peliä ei enää pelatakkaan, ja sony luultavasti bannaa teidän konsolinnekin. Ostakaa ne pelit nyt hyvät ihmiset viimeistään sillon jos sitä netissä haluatte pelata!
rexbuilde
_
1. helmikuuta 2011 @ 10:46 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Aha joo nyt lähti toimii.. mites tarviinko enää tota jailbreak tikkuu mihinkään kun oon asentanu ton modatun käyttiksen sisään??
Mites ton ulkosen kovon saa auki nyt kun ei lähde jailbreaktikku enää toimii vai pitääks sekin päivittää?? Voisko joku nyt laittaa kuka tietää näist asioista ni jonkun step by step ohjeen että tyhmätki ymmärtää mitä pitää tehdä..
Member

14 tuotearviota
_
1. helmikuuta 2011 @ 19:17 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
se päivitys.pkg on UPDAT.PUP
rexbuilde
_
1. helmikuuta 2011 @ 21:32 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti ..Andy..:
Ootte te kyllä tyhmiä kun yritätte pelata piraattipelejä netissä. Eikö se nyt järkikin jo sano että Sony näkee että kaikissa piraateissa on sama ID. ja kun se ID bannataan niin silloin sitä ware peliä ei enää pelatakkaan, ja sony luultavasti bannaa teidän konsolinnekin. Ostakaa ne pelit nyt hyvät ihmiset viimeistään sillon jos sitä netissä haluatte pelata!
Joo kuule en oo kyl ees netissä muuten mitään pelaamassa. Mut voit olla tossa kyl ihan oikeessa et bannataan konsoli..
rexbuilde
_
1. helmikuuta 2011 @ 22:50 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   

Ootteko saanu toimii black opsin tai ac brotherhoodin mul tulee musta ruutu kun koitan lataa. Mul on kmeaw 3.55 + rogero manager 7.9c
Nikkersi
Newbie
_
2. helmikuuta 2011 @ 14:50 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Mikähän on mennyt pieleen kun tulee musta ruutu melkeen aina ja kaikilla peleillä? Asennettuna kmeaw 3.55 Ja koittanu avata rogero managerilla ja multimanilla?
Mainos
_
__

_
jmmv
_
2. helmikuuta 2011 @ 17:27 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti ..Andy..:

Sama banni tulee todennäköisesti koskemaan myös psn tunnuksia eikä asiaa storeen ym;)

Sivu:<12345>
afterdawn.com > keskustelu > pelit ja pelikonsolit > ps3 > firmware 3.55 jailbreak

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy