User Käyttäjä Salasana  

torstai 16.1.2025 / 08:56
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > pelit ja pelikonsolit > ps3 > firmware 3.55 jailbreak
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
Firmware 3.55 jailbreak
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
Sivu:<12345
MacFastel
Newbie
_
13. maaliskuuta 2011 @ 00:54 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Kuinka saan multimanin hakemaan pelien kannet automaattisesti kun nyt ei hae niitä lainkaan kun asetuksissa on, että parametri 0 eli NO....??? Eli miten pääsee muokkaamaan tuota parametriä??

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 13. maaliskuuta 2011 @ 00:55

Member
_
14. maaliskuuta 2011 @ 09:00 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti MacFastel:
Kuinka saan multimanin hakemaan pelien kannet automaattisesti kun nyt ei hae niitä lainkaan kun asetuksissa on, että parametri 0 eli NO....??? Eli miten pääsee muokkaamaan tuota parametriä??
Muokkaa ftp:n kautta config-filua:
/dev_hdd0/game/BLES80608/USRDIR/options_default.ini

tai:
/dev_hdd0/game/BLES80608/USRDIR/options.ini
MacFastel
Newbie
_
14. maaliskuuta 2011 @ 09:48 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti jonir21:

tai:
Kiitti.
rexbuilde
Suspended due to non-functional email address
_
16. maaliskuuta 2011 @ 00:56 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   

tai:
Mitäs kun ftp ohjelma tai multimani ei näytä pleikalle ollenkaan ip osotetta?? Eli en saa yhteyttä pleikkaan filezillalla enkä millään muullakaan??
Member
_
16. maaliskuuta 2011 @ 08:45 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti rexbuilde:

tai:
Mitäs kun ftp ohjelma tai multimani ei näytä pleikalle ollenkaan ip osotetta?? Eli en saa yhteyttä pleikkaan filezillalla enkä millään muullakaan??
Katso edelliseltä sivulta toi mun ohje ps3-ftp-serveriin. Tossa vielä linkki: http://keskustelu.afterdawn.com/thread_jump.cfm/885731/5389679

edit: Jaa olet koittanutki sitä jo? Siinä tapauksessa en osaa sanoa mikä on vialla. Koita tehä pleikan verkkoasetukset uudelleen (manuaalisesti sekä automaagisesti).

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 16. maaliskuuta 2011 @ 08:47

MacFastel
Newbie
_
18. maaliskuuta 2011 @ 15:05 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Toimiiko Move jailbreikatussa koneessa? Ettei Move vaadi mitää 3.56 päivitystä? Ja move pelit toimivat?

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 18. maaliskuuta 2011 @ 15:05

rexbuilde
_
18. maaliskuuta 2011 @ 17:27 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti rexbuilde:

tai:
Katso edelliseltä sivulta toi mun ohje ps3-ftp-serveriin. Tossa vielä linkki: http://keskustelu.afterdawn.com/thread_jump.cfm/885731/5389679

edit: Jaa olet koittanutki sitä jo? Siinä tapauksessa en osaa sanoa mikä on vialla. Koita tehä pleikan verkkoasetukset uudelleen (manuaalisesti sekä automaagisesti).
Joo toimii jo piti verkkoasetukset näköjään laittaa uusiks..
pehei52
Newbie
_
24. maaliskuuta 2011 @ 09:28 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Voiko Multiman ja gaia manager olla yhtäaikaa asennettuina ps3:lla?
..Andy..
Member
_
24. maaliskuuta 2011 @ 10:25 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti pehei52:
Miksei voisi olla?
Member
_
24. maaliskuuta 2011 @ 15:08 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Mulla on 4 eri backup manageria konsolilla asennettuna.
pehei52
Newbie
_
26. maaliskuuta 2011 @ 09:22 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Miten saa toimimaan pelin jossa yli 4 gb kpg.tiedosto? Käytin ps3splitteriä ja se pilkkoi sen osiin mutten siltikään saanut toimimaan sitä gaiamanagerilla..
Member
_
26. maaliskuuta 2011 @ 15:15 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Miten saa toimimaan pelin jossa yli 4 gb kpg.tiedosto? Käytin ps3splitteriä ja se pilkkoi sen osiin mutten siltikään saanut toimimaan sitä gaiamanagerilla..
Niin kai muistit joinata ne splitatut filut takasin yhteen, kopioimalla pelin konsolin sisäiselle kovolle? En muista osasko gaia joinia niitä, mutta multiman ainakin osaa.
pehei52
Newbie
_
26. maaliskuuta 2011 @ 18:04 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Niin kai muistit joinata ne splitatut filut takasin yhteen, kopioimalla pelin konsolin sisäiselle kovolle? En muista osasko gaia joinia niitä, mutta multiman ainakin osaa.
Moron.. mites sit ku ps3 sisäinen kovo alkaa käymään ahtaaks vai voiko siitä sitten tehä ulkoiselle varmuuskopio takas ulkoiselle?
rexbuilde
_
29. maaliskuuta 2011 @ 11:11 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Moron.. mites sit ku ps3 sisäinen kovo alkaa käymään ahtaaks vai voiko siitä sitten tehä ulkoiselle varmuuskopio takas ulkoiselle?
Vaihda isommaks se kovo ittellä on 500g sisäinen ni ei vähään aikaan mee ahtaaks
rexbuilde
_
29. maaliskuuta 2011 @ 11:13 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Helpompi on siirtää peli sisäiselle levylle ku ei toi splittaus ees toimi joka pelis.
Myrtti112
Newbie
_
8. huhtikuuta 2011 @ 17:42 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Hei mites kun tuon 3.55 yritin lataa nii sitte ku se on ladannu nii tuleeki joku ihme virhe teksti??
nipotin0
_
4. kesäkuuta 2011 @ 11:45 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Oisko kenelläkään tota uusinta ps3 3.61 jailbreak:eria olisin halukas saamaan sen. Ja ohjeetkin olisi aika hyvät.
AfterDawn Addict

8 tuotearviota
_
4. kesäkuuta 2011 @ 14:12 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti nipotin0:
Oisko kenelläkään tota uusinta ps3 3.61 jailbreak:eria olisin halukas saamaan sen. Ja ohjeetkin olisi aika hyvät.
Ei ole eikä näillä näkymin tule.
sepetus
Member
_
4. kesäkuuta 2011 @ 16:11 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Onkos 3.55Kmeaw+Multimanager paketilla mahdollisuus päästä PSN sivustolle. Jos on niin miten.
..Andy..
Member
_
8. kesäkuuta 2011 @ 13:17 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti sepetus:
Onkos 3.55Kmeaw+Multimanager paketilla mahdollisuus päästä PSN sivustolle. Jos on niin miten.
Ei ole.
Heratsoft
Junior Member

2 tuotearviota
_
14. kesäkuuta 2011 @ 19:03 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Moro, elikkäs mä ostin eilen ps3:n ja nyt haluaisin jailbreikata sitä. Alkuperäinen firmware on 3.56, oon yrittänyt asentaa alkuperäsen 3.55 firmwaren mutta onnistumatta.Tässä se firmware.

Kysymys ois, voisiko sen suoraan laittaa tikulle (PS3/UPDATE/päivistys.pup)vai on sillä oma toimeenpide? mä kokeilin tota mutta en onnistunut enkä tiedä miksi:(

luin koko ketjun mut silti ei onnistunut.

mä oon uusi näillä asioilla joten neuvotkaa, please!!!

PS. En käytä PSN tai lataa sieltä pelejä.

Asus M4A89GTD-PPRO | AMD Phenom II X2 555 | Kingston 2X2GB,DDR3 LC7 | ATI Radeon HD 5770, 1Gb, 40nm | SAMSUNG HDD 1TB | Windows 7 Home Premium 32Bit + Ultimate 64Bit
Member

14 tuotearviota
_
14. kesäkuuta 2011 @ 20:41 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Heratsoft:
Moro, elikkäs mä ostin eilen ps3:n ja nyt haluaisin jailbreikata sitä. Alkuperäinen firmware on 3.56, oon yrittänyt asentaa alkuperäsen 3.55 firmwaren mutta onnistumatta.Tässä se firmware.

Kysymys ois, voisiko sen suoraan laittaa tikulle (PS3/UPDATE/päivistys.pup)vai on sillä oma toimeenpide? mä kokeilin tota mutta en onnistunut enkä tiedä miksi:(

luin koko ketjun mut silti ei onnistunut.

mä oon uusi näillä asioilla joten neuvotkaa, please!!!

PS. En käytä PSN tai lataa sieltä pelejä.
Ei onnistu.
Vaikka semmosia sivuja on missä on mukamas 3.56 cfw niin ne vaan rikkoo pleikan suosittelen vain lataamaan uusimman päivityksen mutta en tiiä siitä, että jos resettaa ps3. Sitten sen pitäisi palata oliko se joku 2.XX ofw tossa jonkimoinen ohje siihen: http://www.youtube.com/watch?v=_X-gJv75wIw en ota vastuuta jos käy jotain :P
Mainos
_
__

_
Josaki
Newbie
_
8. elokuuta 2011 @ 06:06 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
hei ihmiset, voitteko joku auttaa mua et miten mä pystyn asentaa ton fttp server ja blackbox:in ps3? ku siit on niin palajon ollut juttua ja lukenut.. mut ku mä en vaan osaa... :((((( Argh!!! vaikka tierän aika palajon laitteista ja elektroniikassa..

Sivu:<12345
afterdawn.com > keskustelu > pelit ja pelikonsolit > ps3 > firmware 3.55 jailbreak

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy