|
Scaleo P käynyt jo vanhaksi, uudistusta?
|
|
Senior Member
1 tuotearvio
|
19. helmikuuta 2012 @ 10:56 |
Linkki tähän viestiin
|
|
Sait kyllä hyvän halvalla.
X6 960T - 8GB - MATRIX HD7970P - XFX 550W
|
Member
2 tuotearviota
|
19. helmikuuta 2012 @ 12:23 |
Linkki tähän viestiin
|
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti daolpu: Sait kyllä hyvän halvalla.
Niin itsekin laskeskelin, että ei ollut hukkaostos jos toimii kuten luvattu.
Toivottavasti tällä kokoonpanolla Skyrim ja BF3 pyörisivät paremmin. :)
|
Senior Member
4 tuotearviota
|
19. helmikuuta 2012 @ 22:14 |
Linkki tähän viestiin
|
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti jansku136: Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti daolpu: Sait kyllä hyvän halvalla.
Varmasti pyörivät. kai nyt ostit postiennakolla:D?
|
Member
2 tuotearviota
|
20. helmikuuta 2012 @ 14:43 |
Linkki tähän viestiin
|
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Vipetzki: Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti jansku136: Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti daolpu: Sait kyllä hyvän halvalla.
Varmasti pyörivät. kai nyt ostit postiennakolla:D?
Totta kai, ja avausluvalla kaikenlisäksi. Enää en haksahda huijauksiin! :D
Vaikka onhan aina mahdollista, että kortti on sökönä vaikka onkin ulkoapäin katsottaessa kunnossa. Takuukuittikin on mukana, mutta ainahan sen voi väärentää.
No, mutta nämä on näitä käytetyn tavaran kaupan tosiasioita. :)
|
|
Coot
Member
|
20. helmikuuta 2012 @ 14:55 |
Linkki tähän viestiin
|
|
Itse en lähetä ikinä mitään postiennakolla siitä syystä että jos jätät sen noutamatta niin myyjälle tulee isot maksut maksettavaksi.
Jos paketin hinta on esim. tyypillinen 8,50?, siihen postiennakkolisä +3,80?, ja vielä postikulut takaisin 8,50?. Siitä tulee 20,80? tappiota joka on aika paljon tuommosista muutaman kympin tuotteista.
|
Senior Member
4 tuotearviota
|
20. helmikuuta 2012 @ 15:10 |
Linkki tähän viestiin
|
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Coot: Itse en lähetä ikinä mitään postiennakolla siitä syystä että jos jätät sen noutamatta niin myyjälle tulee isot maksut maksettavaksi.
Jos paketin hinta on esim. tyypillinen 8,50?, siihen postiennakkolisä +3,80?, ja vielä postikulut takaisin 8,50?. Siitä tulee 20,80? tappiota joka on aika paljon tuommosista muutaman kympin tuotteista.
Tottahan tuo on. Pitää osata tunnistaa huijari , mutta oma kokemus kertoo että harvoin taivun ennakkomaksuun. Molemmissa on hyvät puolensa niin ostajalle kuin myyjällekkin. Mutta jos mennään yli 100 euron hintoihin, niin kyllä se postiennakko kannattaa ottaa. Janskuhan kusi sen mitä tos ny oli 250e ? kun luotti myyjään mutta olikin täys huijaus. Se syö miestä jälkeen päin :)
|
Member
2 tuotearviota
|
20. helmikuuta 2012 @ 15:14 |
Linkki tähän viestiin
|
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Coot: Itse en lähetä ikinä mitään postiennakolla siitä syystä että jos jätät sen noutamatta niin myyjälle tulee isot maksut maksettavaksi.
Näin on, onneksi tämä myyjä kuitenkin postiennakkoon suostui.
Olen myös kuullut meneteltävän niin, että ostaja maksaa postikulut tilisiirrolla myyjälle joka suuntaan ennen postitusta, eli tuossa sinun tapauksessasi 20,80e. Ja postiennakkolapussa on sitten se hinta ilman postikuluja.
Toki tässäkin voi huijata niin, että myyjä ottaa tuon kaksikymppiä eikä ikinä lähetä mitään pakettia. Mutta pienempi paha se 20 euron tappio on kuin 400 euron.
|
Senior Member
4 tuotearviota
|
20. helmikuuta 2012 @ 15:27 |
Linkki tähän viestiin
|
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti jansku136: Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Coot: Itse en lähetä ikinä mitään postiennakolla siitä syystä että jos jätät sen noutamatta niin myyjälle tulee isot maksut maksettavaksi.
Olen myös kuullut meneteltävän niin, että ostaja maksaa postikulut tilisiirrolla myyjälle joka suuntaan ennen postitusta, eli tuossa sinun tapauksessasi 20,80e. Ja postiennakkolapussa on sitten se hinta ilman postikuluja.
Toki tässäkin voi huijata niin, että myyjä ottaa tuon kaksikymppiä eikä ikinä lähetä mitään pakettia. Mutta pienempi paha se 20 euron tappio on kuin 400 euron.
Aivan , vielä järkevämpää. Tota pitääkin alkaa käyttämään jatkossa :)
|
Member
2 tuotearviota
|
21. helmikuuta 2012 @ 15:59 |
Linkki tähän viestiin
|
Nyt haluaisin sanoa ISON KIITOKSEN kaikille tässä konehommassa auttaneille. Ilman teitä mulla ei nyt olisi tätä konetta! :)
Sain siis vähän alle 500 eurolla kasaan tämmöisen kokoonpanon:
AMD Phenom II X4 (X6) 960T Black Edition
Gigabyte GA-970A-UD3
Corsair Vengeance 8GB 1600Mhz
AMD Radeon HD 5850
SuperFlower 650W 80+ PSU
BitFenix Merc Alpha
SONY OPTI 24X DVDRW DL BLACK SATA
Samsung EcoGreen 2TB 5400rpm 32MB (oli jo valmiina)
Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 27. helmikuuta 2012 @ 15:48
|
Senior Member
1 tuotearvio
|
21. helmikuuta 2012 @ 16:18 |
Linkki tähän viestiin
|
Siinä on kyllä semmonen paketti, että menee pitkään. Sitten joskus myöhemmin parempi näytönohjain kun tuo ei enää riitä. Kannattaa muuten koittaa avata prossu X6, jos et ole vielä kokeillut.
|
Member
2 tuotearviota
|
21. helmikuuta 2012 @ 16:39 |
Linkki tähän viestiin
|
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti daolpu: Siinä on kyllä semmonen paketti, että menee pitkään. Sitten joskus myöhemmin parempi näytönohjain kun tuo ei enää riitä. Kannattaa muuten koittaa avata prossu X6, jos et ole vielä kokeillut.
Juu, prossu onkin jo käytössä 6-ytimisenä. Onhan noista kahdesta lisäytimestä huomattavaa hyötyä esim. videoiden prosessoinnissa.
|
Member
2 tuotearviota
|
22. helmikuuta 2012 @ 20:52 |
Linkki tähän viestiin
|
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Vipetzki: Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti jansku136: Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Coot: Itse en lähetä ikinä mitään postiennakolla siitä syystä että jos jätät sen noutamatta niin myyjälle tulee isot maksut maksettavaksi.
Aivan , vielä järkevämpää. Tota pitääkin alkaa käyttämään jatkossa :)
Nyt kyllä hävettää itsekin sanoa, mutta taisinpa mennä huijaukseen tuollakin taktiikalla.
Eli maksoin ne kympin toimituskulut, mutta pakettia ei kuulu missään ja myyjään ei saa yhteyttä. Miten voin olla näin tumpelo!? :D
No, se oli vaan kymppi, mutta ärsyttää silti.
|
|
Coot
Member
|
22. helmikuuta 2012 @ 22:01 |
Linkki tähän viestiin
|
|
Mistä näitä osia ostelet?
|
Senior Member
4 tuotearviota
|
22. helmikuuta 2012 @ 22:21 |
Linkki tähän viestiin
|
|
Miten niin ei saa yhteyttä? Ja älä jumalauta sano et se oli se mun linkittämä:D
Ja koitappa vielä ottaa yhteyttä ei se ny voi toistua toista kertaa putkee.
|
Member
2 tuotearviota
|
22. helmikuuta 2012 @ 22:34 |
Linkki tähän viestiin
|
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Vipetzki: Miten niin ei saa yhteyttä? Ja älä jumalauta sano et se oli se mun linkittämä:D
Ja koitappa vielä ottaa yhteyttä ei se ny voi toistua toista kertaa putkee.
Ei ollut sinun linkittämäsi. :) Keltaisesta Pörssistä tuo tuli tarjoamaan näyttistä kun mulla oli ostoilmoitus siellä.
Ei vaan vastaa sähköpostiin tai mihinkään.
Vaikutti oikeasti tosi rehelliseltä kaverilta, mutta saapa nähdä miten tässä käy.
Pitää vaan yrittää saada yhteyttä ja katsoa josko se paketti ilmestyisi.
Kyllä mulla vaan voi olla huono tuuri! :/
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Coot: Mistä näitä osia ostelet?
Se 350 euron kone oli Huuto.netistä, tämä oli Keltaisesta pörssistä.
Edit. Ja miettikää, kaiken tuon se teki kympin tähden! :D Jos siis huijasi...
Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 22. helmikuuta 2012 @ 22:37
|
|
Coot
Member
|
22. helmikuuta 2012 @ 22:39 |
Linkki tähän viestiin
|
|
Kai sulla on sen puhelinnumero? Paukutat vaan viesteillä sitä.
Maksuunkin tarvitset nimen, eniro voisi osata kertoa jotain...
Jos totta puhutaan niin ihan ekana en lähtisi mitään tietokoneen osia keltaisesta pörssistä ostamaan, ja huuto.netistäkin voi jotain päätellä palautteista.
Kuitenkin satoja kauppoja olen netin kautta tehnyt yksityisten kanssa (kertaakaan en ole ottanut postiennakolla), enkä ole kertaakaan tullut huijatuksi.
Mutta jos sulla on jotain tietoja siitä, googlettamalla tilinumeroa, sähköpostia, nimeä tai puhelinnumeroa kyllä löytyy jos se on ennenkin huijannut jotain.
Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 22. helmikuuta 2012 @ 22:41
|
Member
2 tuotearviota
|
22. helmikuuta 2012 @ 22:49 |
Linkki tähän viestiin
|
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Coot: Kai sulla on sen puhelinnumero? Paukutat vaan viesteillä sitä.
Maksuunkin tarvitset nimen, eniro voisi osata kertoa jotain...
Jos totta puhutaan niin ihan ekana en lähtisi mitään tietokoneen osia keltaisesta pörssistä ostamaan, ja huuto.netistäkin voi jotain päätellä palautteista.
Kuitenkin satoja kauppoja olen netin kautta tehnyt yksityisten kanssa (kertaakaan en ole ottanut postiennakolla), enkä ole kertaakaan tullut huijatuksi.
Mutta jos sulla on jotain tietoja siitä, googlettamalla tilinumeroa, sähköpostia, nimeä tai puhelinnumeroa kyllä löytyy jos se on ennenkin huijannut jotain.
Joo, pitää yrittää noita. Sillä oli ihan kuvakin itsestään Google+:ssassa, toi lisää luottamusta.
|
Senior Member
1 tuotearvio
|
23. helmikuuta 2012 @ 07:49 |
Linkki tähän viestiin
|
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Coot: huuto.netistäkin voi jotain päätellä palautteista.
Itsekkin olen tuota aina katsonut ostettaessa; jos käyttäjällä on nolla arviointia eli uusi käyttäjä tai suurempi suhde negatiivisilla kuin positiivisilla (tosin parikin riittää) jätän kyllä sen kohteen ohi heti.
|
Member
2 tuotearviota
|
23. helmikuuta 2012 @ 10:00 |
Linkki tähän viestiin
|
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti daolpu: Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Coot: huuto.netistäkin voi jotain päätellä palautteista.
Itsekkin olen tuota aina katsonut ostettaessa; jos käyttäjällä on nolla arviointia eli uusi käyttäjä tai suurempi suhde negatiivisilla kuin positiivisilla (tosin parikin riittää) jätän kyllä sen kohteen ohi heti.
Joo, en minäkään Huuto.netistä osta, jos myyjällä ei ole positiivisia palautteita tai on paljon negatiivisia.
Tälläkin 350 euron huijarilla oli 65 positiivista ja yksi neutraali palaute. Neutraalissakin luki "onnistuneet kaupat, kiitoksia!".
Mutta tunnus olikin kaapattu ja siellä kirjoitteli ihan joku muu kuin tunnuksen alkuperäinen omistaja.
Huonoa tuuria siis...
|
Member
2 tuotearviota
|
23. helmikuuta 2012 @ 10:38 |
Linkki tähän viestiin
|
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti jansku136: Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti daolpu: Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Coot: huuto.netistäkin voi jotain päätellä palautteista.
Joo, en minäkään Huuto.netistä osta, jos myyjällä ei ole positiivisia palautteita tai on paljon negatiivisia.
Tälläkin 350 euron huijarilla oli 65 positiivista ja yksi neutraali palaute. Neutraalissakin luki "onnistuneet kaupat, kiitoksia!".
Mutta tunnus olikin kaapattu ja siellä kirjoitteli ihan joku muu kuin tunnuksen alkuperäinen omistaja.
Huonoa tuuria siis...
Noniin, nyt myyjä vastasikin. Laitoin viestin, että "ripeyttäisikö toimitusta, jos laittaisin vielä 30e tilillesi?".
Hän vastasi, että laittaa paketin tänään postiin. Ja että rahaa hänen tilillensä saa tunkea jos haluaa.
Pistin vaan että tuo kymppi kyllä riittää.
Jospa tämä nyt ei olisi huijausta. :)
|
Member
2 tuotearviota
|
27. helmikuuta 2012 @ 16:50 |
Linkki tähän viestiin
|
|
Joo-o, huijaustahan se olikin. Jollain on todella niin sisällötön elämä, että huijjaa kympin nettikaupoilla. Eipä siinä mitään sitten.
Löysinkin jo toisen (käytetyn) näyttiksen. HD 6870, pitäisi vastata suunnilleen tuota HD 5850:aa mitä olen katsellut netistä tietoja ja testejä.
Nyt ostin postiennakolla niin, etten maksa mitään ennenkuin vasta postissa. Ja avausluvalla tietysti, että ei ole sitten jotain roskaa paketti täynnä kun avaa.
Myyjällä oli yli 150 positiivista palautetta, eikä yhtään neutraalia tai negatiivista.
Jos tämäkin on kusetusta niin saa kyllä loppua nettikaupat minun osaltani.
Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 27. helmikuuta 2012 @ 16:50
|
|
Whatta Heck
AfterDawn Addict
|
27. helmikuuta 2012 @ 17:14 |
Linkki tähän viestiin
|
|
Kerro toki miten tämä kauppa meni... :)
|
Member
2 tuotearviota
|
29. helmikuuta 2012 @ 21:50 |
Linkki tähän viestiin
|
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti KariEs: Kerro toki miten tämä kauppa meni... :)
Hyvin hoitui kaupat tämän kanssa, ohjain tuli tänään ja toimii erinomaisesti.
Nyt kyllä pyörii kaikki mitä voin kuvitella tarvitsevani. :)
|
|
RatCon
AfterDawn Addict
|
29. helmikuuta 2012 @ 22:13 |
Linkki tähän viestiin
|
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti jansku136: Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti KariEs: Kerro toki miten tämä kauppa meni... :)
Saaks kysyy paljo maksoit ?
|
|
Mainos
|
  |
|
Senior Member
4 tuotearviota
|
1. maaliskuuta 2012 @ 00:00 |
Linkki tähän viestiin
|
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti jansku136: Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti KariEs: Kerro toki miten tämä kauppa meni... :)
Harmi vaan että kusit paljon rahaa tohon kusetus koneeseen. Sais tälläset kusettelijat kuulla kunniansa.
|