User Käyttäjä Salasana  

torstai 2.1.2025 / 20:53
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > keskustelua kännyköistä > uutta puhelinta ostamassa > nokia lumia 900 vai samsung galaxy siii
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
Nokia lumia 900 vai Samsung Galaxy SIII
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
Sivu:12>
geezer15
Newbie
_
16. lokakuuta 2012 @ 22:23 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Nii kumpi kannattaisi? Puhelinta käyttäisin enimmäkseen soittamisen ja tekstiviestien lähettelyn ohella netissä surffailuun, kuvaamiseen, pelaamiseen yms... Lumian saisi jopa 200 e halvemmalla, mutta on Galaxy SIII jotain josta saisi maksaa enemmän?
Member

3 tuotearviota
_
17. lokakuuta 2012 @ 02:32 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
No androidin pelitarjonta on ylivoimainen mutta lumia voittaa kamerassa ja nopeudessa ylivoimaisesti. Ja kokoakin kannattaa miettiä, Lumian 4,3"(480x800) vs 4,8"(720x1280). Itse ottaisin varmaa lumian ja rahaakin säästyisi samalla.
AfterDawn Addict
_
18. lokakuuta 2012 @ 16:21 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Itse ostaisin Samsungin ( Omistan tosin kyseisen mallin mutta..), koska siinä on

- Suurempi näyttö
- Parempi resoluutio
- Paljon nopeampi suoritin
- Selkeämpi käyttöliittymä ( Minun mielipiteeni)
- Parempi sovellus/pelitarjonta

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 18. lokakuuta 2012 @ 16:21

Senior Member

4 tuotearviota
_
24. lokakuuta 2012 @ 00:14 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti simsim4:
No androidin pelitarjonta on ylivoimainen mutta lumia voittaa kamerassa ja nopeudessa ylivoimaisesti. Ja kokoakin kannattaa miettiä, Lumian 4,3"(480x800) vs 4,8"(720x1280). Itse ottaisin varmaa lumian ja rahaakin säästyisi samalla.
Kerrohan sim ihmeessä, millä perusteella lumia voittaa nopeudessa S3:n ylivoimaisesti?

Jos nyt verrataan mitä tahansa lumiaa ja S3:sta niin eroja S3:n eduksi:
+ huomattavasti parempi akunkesto
+ parempi näyttötekniikka = parempi näytönlaatu = kuvat näyttää paremmalta ruudulta katsottuna
+ laajempi sovellusvalikoima
+ paljon enemmän ominaisuuksia, joista suurin osa hyödyllisiä, esim. älykäs aikakatkaisu, näyttö ei pimene niin kauan kun katsot sitä kohti.
+ nopeampi ja tehokkaampi puhelin (= säästyy hermoja)
+ isompi näyttö (= isompi näppäimistö = vähemmän kirjotusvirheitä)
+ vaihdettava akku -> esim. vara-akku reissulle mukaan ja taas 100% virtaa lennossa
+ 50 gigaa dropbox tilaa ilmatteeks
+ muistikorttipaikka (= edullisemmin lisätilaa tarvittaessa, toisin kuin erään valmistajan 100e = 16gt lisää muistia)
+ Full HD videokuvaus samaan aikaan ku räpsii yksittäisiä valokuvia.

Eli onhan noita vastineita hintaerolle.

-Kiedis
MiikaVe
Member
_
24. lokakuuta 2012 @ 02:13 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Itekki oon vähä paremman luokan kännykkää ostamassa. Onko tietoa, että päihittääkö tuo uus Lumia 920 GS3:n ja miltä osin? Millainen näyttö? Kamera kuulemma parempi ku GS3:ssa. Saako Tuohon 920:seen vaihtoakun?

APUA
AfterDawn Addict
_
24. lokakuuta 2012 @ 08:21 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Ei tule päihittämään SGS3 mallia, koska siinä on

- Pienempi näyttö¨
- Rajoitetumpi käyttis
- Pienempi akku ( Ei itse vaihdettava) ( Ei varma tieto)
- Hitaampi suoritin

Kameralla Lumia vie taas voiton.
Senior Member

11 tuotearviota
_
24. lokakuuta 2012 @ 12:26 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Nyt on pakko kysyä porukalta täältä että millä perusteella kaikki listaavat suuremman näytön ja nopeamman suorittimen eduksi? Eikös näytön koko ole silloin hyvä kyn se itseä miellyttää? Toinen mikä ihmetyttää että mitä tekee noin nopealla prosessorilla? Itse pystyn pelejä lukuunottamatta tekemään lähes kaiken Nokia E90 communikaattorilla mitä nykypuhelimillakin.
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Vingeri:

- Pienempi näyttö¨
- Rajoitetumpi käyttis
- Hitaampi suoritin

Nyt on pakko kysyä porukalta täältä että millä perusteella kaikki listaavat suuremman näytön ja nopeamman suorittimen eduksi? Eikös näytön koko ole silloin hyvä kyn se itseä miellyttää? Toinen mikä ihmetyttää että mitä tekee noin nopealla prosessorilla? Itse pystyn pelejä lukuunottamatta tekemään lähes kaiken Nokia E90 communikaattorilla mitä nykypuhelimillakin. Lisäksi miten tiedät millainen käyttis on kun koko järjestelmää ei ole vielä julkaistu?

Tietokone; Emo=Asus PRIME B450-PLUS, Prosessori=AMD Ryzen 7 2700X, Nayttis=Asus GTX 970 turbo, Muisti=16gb 3200Mhz DDR4, Kovalevytila=250gb SSD/15TB normaali.
AfterDawn Addict
_
24. lokakuuta 2012 @ 12:35 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Ainakin itse pidän suuremmasta näytöstä, koska sen ansiosta pelien pelailu ja nettisivujen selailu on mukavampaa. ( Ei tarvitse vierittää niin paljon sivua kuin pienimmillä näytöillä. Suoritin taas antaa puhtia sovellusten ja pelien pelailuun. Sen ansiosta pelit ja raskaat nettisivut eivät töki niin paljon. ( Muistan Symbian ajan).

Käyttiksen tiedän, kun olen katsonut eri videoita ja lukenut eri artikkeleita.

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 24. lokakuuta 2012 @ 12:36

hylol
Junior Member
_
24. lokakuuta 2012 @ 14:44 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   

- Pienempi näyttö¨
- Rajoitetumpi käyttis
- Hitaampi suoritin

- Näytön resoluutio ja tarkkuus parempi
- Käyttis on yksinkertaisen helppo, ei turhaa säädettävää(maku asia)
- Akun kesto parempi, koska suoritin syö vähemmän virtaa
- Suoritin taitaa olla myöskin tehokkaampi
- Yhteydet on paremmat(4G)

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 24. lokakuuta 2012 @ 15:16

MiikaVe
Member
_
24. lokakuuta 2012 @ 15:02 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti hylol:

- Pienempi näyttö¨
- Rajoitetumpi käyttis
- Hitaampi suoritin

- Yhteydet on paremmat(3G ja 4G)
Niin kumman plussia nämä nyt oli? Älypuhelin mulla on käytössä tällä hetkelläki ja pelaamiselle kännykällä (edes angry birds) en anna oikein mitään arvoa. Ei oo käsikonsolitkaan Gameboy colorin jälkeen kiinnostaneet.
Kauheen kallis kuullostaa se 920 olevan kyllä, mutta onhan siinä jotaki uuden tuntua kuitenkin. Tuo ei-vaihdettava akku vähä riipasee, mutta oon huomannu kyllä, että tässä nykysessäkään ei oo lataustarve yhtään parantunu/huonontunu vaikka jo 2 vuotta ollut käytössä.
Vaikeampaa tämä kännykän osto eri alustoineen ku uuden PC:n.. Liikaa eri alustoja ja vaihtoehtoja. :p

APUA
hylol
Junior Member
_
24. lokakuuta 2012 @ 15:16 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti MiikaVe:

- Pienempi näyttö¨
- Rajoitetumpi käyttis
- Hitaampi suoritin

- Yhteydet on paremmat(3G ja 4G)
Niin kumman plussia nämä nyt oli? Älypuhelin mulla on käytössä tällä hetkelläki ja pelaamiselle kännykällä (edes angry birds) en anna oikein mitään arvoa. Ei oo käsikonsolitkaan Gameboy colorin jälkeen kiinnostaneet.
Kauheen kallis kuullostaa se 920 olevan kyllä, mutta onhan siinä jotaki uuden tuntua kuitenkin. Tuo ei-vaihdettava akku vähä riipasee, mutta oon huomannu kyllä, että tässä nykysessäkään ei oo lataustarve yhtään parantunu/huonontunu vaikka jo 2 vuotta ollut käytössä.
Vaikeampaa tämä kännykän osto eri alustoineen ku uuden PC:n.. Liikaa eri alustoja ja vaihtoehtoja. :p
nokia 920 vertasin. tein yhden mokan kun vertasin väärää mallia, eli otetaan 3G paremmuus pois.
MiikaVe
Member
_
24. lokakuuta 2012 @ 15:19 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Surkia vaan tuo Nokian taktiikka paljastaa uus malli aivan liian aikasin. Olisin varmaan halvan Lumia 900 tai GS3 menny ostamaan jos ei ois tietoa tosta uudesta mallista niin pian tullu..

APUA
hylol
Junior Member
_
24. lokakuuta 2012 @ 15:28 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Surkia vaan tuo Nokian taktiikka paljastaa uus malli aivan liian aikasin. Olisin varmaan halvan Lumia 900 tai GS3 menny ostamaan jos ei ois tietoa tosta uudesta mallista niin pian tullu..
eiks se sitten ollu hyvä juttu sulle, ettet mennyt ostamaan heheh. olen kyllä samaa mieltä tosta nokian taktiikasta, saisivat ottaa applesta mallia
AfterDawn Addict
_
24. lokakuuta 2012 @ 15:30 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Jos oisit ostanut SGS3 mallin niin muihin kuin Android laitteisiin ei olisi enää paluuta. Näin ainakin minulla kun vaihdoin Symbianin Androidiin.
MiikaVe
Member
_
24. lokakuuta 2012 @ 15:34 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
No androideista en juuri muuta harkitsekaan ku tuota GS3, mutta tuo WP8-alusta tuntus ihan piristävältä muutokselta. Ei se varmasti myöskään huono oo. Tässä lähinnä mietiskelen, että oiskohan järkevää ostaa Lumia 900 (seki varmasti hyvä puhelin kuitenki), tai vielä halvempi L800. Vai onkohan ero tuohon uuteen Lumia 920 niin iso, että harmittas sitte, että tuli hätiköityä.

APUA
hylol
Junior Member
_
24. lokakuuta 2012 @ 16:03 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
No androideista en juuri muuta harkitsekaan ku tuota GS3, mutta tuo WP8-alusta tuntus ihan piristävältä muutokselta. Ei se varmasti myöskään huono oo. Tässä lähinnä mietiskelen, että oiskohan järkevää ostaa Lumia 900 (seki varmasti hyvä puhelin kuitenki), tai vielä halvempi L800. Vai onkohan ero tuohon uuteen Lumia 920 niin iso, että harmittas sitte, että tuli hätiköityä.
microsoft pitää windows phone 8 pressitilaisuutensa muistaakseni 29 päivä tätä kuuta, silloin tiedetään kaikki mitä win8 on. ja rautapuolella lumia 920 on parempi kun lumia 900.
AfterDawn Addict
_
24. lokakuuta 2012 @ 17:58 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Senior Member

4 tuotearviota
_
26. lokakuuta 2012 @ 00:26 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Itekki oon vähä paremman luokan kännykkää ostamassa. Onko tietoa, että päihittääkö tuo uus Lumia 920 GS3:n ja miltä osin? Millainen näyttö? Kamera kuulemma parempi ku GS3:ssa. Saako Tuohon 920:seen vaihtoakun?
Kuten aiemmassa viestissäni sanoin, jos nyt verrataan mitä tahansa lumiaa, niin S3 vie voiton. Toki, Lumiassa on kuvanlaadullisesti hieman parempi kamera, mut jos kuvista tarvii ylihienoja saada, sitä varten on olemassa erilliset kamerat. Turha ostaa huonompaa puhelinta huonommalla käyttökokemuksella vain paremman kameran takia. Lumia 920:aan ei saa vaihtoakkua.

Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti mcmopo:
Nyt on pakko kysyä porukalta täältä että millä perusteella kaikki listaavat suuremman näytön ja nopeamman suorittimen eduksi? Eikös näytön koko ole silloin hyvä kyn se itseä miellyttää?
On olemassa niitä, ketkä haluaa väkisin pitää puhelimen todella pienikokoisena, mikä on OK. On kuitenkin hyvä huomioida se tosiasia, että isommalla näytöllä nyt vaan on helpompi tehdä asioita, kuten nähdä nettiä tai meiliä selatessa enemmän kerralla, katsoa videopätkiä ja ties mitä muuta.

Nopean suorittimen etu lienee, ettei puhelin hidastele ja jumitu, vaikka taustalle unohtuisi (kuten monella tuuppaa käymään) auki se nettiselain, useita eri pelejä tai kasoittain mitä tahansa muita sovelluksia. Et varmaankaan voi kovin nopeasti ja kätevästi muutaman vuoden vanhemmalla puhelimella hypätä puhelimen pätkimättä teräväpiirtopelistä nettiselaimeen ja siitä vaikka vielä Youtubeen pitäen kaikki sovellukset taustalla samaan aikaan auki, jolloin siirtyminen sovellusten välillä nopeutuu.

-Kiedis

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 26. lokakuuta 2012 @ 00:36

MiikaVe
Member
_
26. lokakuuta 2012 @ 00:32 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
No tietenkään ei kännykän kamera oikeaa voita.
Hieman mietityttää arvostelusi tuota käyttökokemusta kohtaan, kun todennäköisesti meistä kukaan ei vielä Lumia 920:sta ole testannut.
Toki gs3:ssa on älykäs äänitunnistus ja monta muuta jännää pikkujuttua ja kuten olen sanonut, en millään tavala GS3:a vastaan ole, vaan se on yksi vaihtoehdoista ihan varmasti.
Näitä olen tässä harkinnut: Lumia 920
Lumia 900
Lumia 800
Galaxy S 3
Iphone 5 (hähää vitsi vitsi...)
Mitä veikkaatte, saisko ns. paremman hinta/laatu suhteen vaan ostamalla tosta Lumia 900 siihen 350?? :) Tuskin sekään ihan huono on.

APUA
Senior Member

4 tuotearviota
_
26. lokakuuta 2012 @ 00:49 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
No tietenkään ei kännykän kamera oikeaa voita.
Hieman mietityttää arvostelusi tuota käyttökokemusta kohtaan, kun todennäköisesti meistä kukaan ei vielä Lumia 920:sta ole testannut.
Toki gs3:ssa on älykäs äänitunnistus ja monta muuta jännää pikkujuttua ja kuten olen sanonut, en millään tavala GS3:a vastaan ole, vaan se on yksi vaihtoehdoista ihan varmasti.

--

Mitä veikkaatte, saisko ns. paremman hinta/laatu suhteen vaan ostamalla tosta Lumia 900 siihen 350?? :) Tuskin sekään ihan huono on.
Tarkoitus ei ollut kohdistaa "heikompaa käyttökokemusta" Lumia 920 -puhelimeen, vaan lähinnä aiempiin malleihin, joista yhtenä hyvänä esimerkkinä Nokian Pureview. Ei Lumia 900 varmastikaan huono puhelin ole, mutta moni asia on paremmin muissa malleissa, ja kyseiset asiat omasta mielestäni antavat tarpeeksi vastinetta hintaerolle, joka lienee noin 200e. Syitä, miksi itse valitsin S3:n ovat mm. vaihdettava akku, muistikorttipaikka, silmämääräisesti (sekä teoriassa) huomattavasti parempi näytönlaatu, paljon parempi akunkesto. On kuitenkin niin mielipidekysymys, pitääkö Windowsin maailmasta vai Androidista. Kannattaa käydä testailemassa kaikkia ja vaikka kuuntelemassa jonkinlaiset laitedemot samalla.

Lumia 800:sta en lähtisi vertaamaan muihin mainittuihin malleihin, pyörii niin eri sarjassa. Eräskin keski-ikäinen, puhelimista suht tietämätön nainen vaihtoi Lumia 800:n muutaman kuukauden jälkeen S2:een monien tuskailujen takia, mikä kertoi itselleni jo tarpeeksi.

-Kiedis

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 26. lokakuuta 2012 @ 00:51

MiikaVe
Member
_
26. lokakuuta 2012 @ 00:52 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Noh jos tuon Lumia 800 sitten ainakin unohtaisi.
Sanotko, että Lumia 900 ja Lumia 920:ssa ei ole muistikorttipaikkaakaan siis?
Palaan vielä vähän siihen kameraan. Vaikkei se olekaan tärkein osa-alue, niin onhan GS3:n kamerassa salama kuitenkin?

APUA
Senior Member

4 tuotearviota
_
26. lokakuuta 2012 @ 01:06 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   

Ymmärsinköhän nyt ihan oikein, että haet 920:n etuja verrattuna S3:een? On nimittäin aavistuksen eksynyt metsän puolelle.

Lumia 920 resoluutio: 768x1280, Galaxy S3 resoluutio: 720x1280. Onko 48 pikselin ero erityisen relevantti? Ennemmin ottaisin näytönlaadun esille ja vertaisin vierekkäin samaa teräväpiirtokuvaa molemmissa puhelimissa.

Windowsin käyttöjärjestelmä yksinkertainen Androidiin verrattuna? Mitä säädettävää Androidissa on? Androidin hyvänä puolena on vapaus valita ulkoasu, mahdollisuus muokata. Kukaan ei niin pakota tekemään, oletusasu on aina olemassa valmiiksi.

Lumia 920:n akunkesto on heikompi, koska sen kapasiteetti on huomattavasti S3:n akkua pienempi. S3:n suoritin ei syö merkittävissä määrin sen enempää virtaa kuin Lumia 920:n suoritinkaan. Lumian suoritin ei myöskään ole tehokkaampi, vaan päinvastoin.

Mitä tulee yhteyksiin, S3 -puhelinta myydään 4G-versiona todennäköisesti ennen Lumia 920:n kauppoihin saapumista, joten siinäkään ei Lumia vie voittoa, valitettavasti.

-Kiedis

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 26. lokakuuta 2012 @ 01:28

Senior Member

4 tuotearviota
_
26. lokakuuta 2012 @ 01:11 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Noh jos tuon Lumia 800 sitten ainakin unohtaisi.
Sanotko, että Lumia 900 ja Lumia 920:ssa ei ole muistikorttipaikkaakaan siis?
Palaan vielä vähän siihen kameraan. Vaikkei se olekaan tärkein osa-alue, niin onhan GS3:n kamerassa salama kuitenkin?
Ei löydy muistikorttipaikkaa kummastakaan. GS3:n kamerasta löytyy kyllä salama. Kannattaa kameraakin kokeilla myymälässä, niin näkee millaista jälkeä sillä saa aikaan. En osaa sanoa Nokian sarjakuvauksesta, mutta S3:ssa on ainakin aika järeä (=nopeatempoinen sarjakuvaus) ja kuten aiemmin taisin todeta, mahdollisuus ottaa valokuvia Full HD -videokuvauksen aikana, vaikkei se välttämätöntä olisikaan.

-Kiedis
MiikaVe
Member
_
26. lokakuuta 2012 @ 01:38 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Helvetti ku on vaikeaa. Ois kiva kokeilla sitä windows phoneaki mutta vituttaa jos kaduttaa sitte, kuitenki näin opiskelija touhuissa tuo 600? on aika vitusti rahaa. Ihan sama ostanko GS3 vai Lumia, en haluais katua.

APUA
Mainos
_
__

_
hylol
Junior Member
_
26. lokakuuta 2012 @ 15:39 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Kiedis:

Ymmärsinköhän nyt ihan oikein, että haet 920:n etuja verrattuna S3:een? On nimittäin aavistuksen eksynyt metsän puolelle.

Lumia 920 resoluutio: 768x1280, Galaxy S3 resoluutio: 720x1280. Onko 48 pikselin ero erityisen relevantti? Ennemmin ottaisin näytönlaadun esille ja vertaisin vierekkäin samaa teräväpiirtokuvaa molemmissa puhelimissa.

Windowsin käyttöjärjestelmä yksinkertainen Androidiin verrattuna? Mitä säädettävää Androidissa on? Androidin hyvänä puolena on vapaus valita ulkoasu, mahdollisuus muokata. Kukaan ei niin pakota tekemään, oletusasu on aina olemassa valmiiksi.

Lumia 920:n akunkesto on heikompi, koska sen kapasiteetti on huomattavasti S3:n akkua pienempi. S3:n suoritin ei syö merkittävissä määrin sen enempää virtaa kuin Lumia 920:n suoritinkaan. Lumian suoritin ei myöskään ole tehokkaampi, vaan päinvastoin.

Mitä tulee yhteyksiin, S3 -puhelinta myydään 4G-versiona todennäköisesti ennen Lumia 920:n kauppoihin saapumista, joten siinäkään ei Lumia vie voittoa, valitettavasti.
jätkä kyllä valehtelee aivan törkeästi

Sivu:12>
afterdawn.com > keskustelu > keskustelua kännyköistä > uutta puhelinta ostamassa > nokia lumia 900 vai samsung galaxy siii

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy