User Käyttäjä Salasana  

keskiviikko 15.1.2025 / 18:15
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > keskustelua kännyköistä > android > samsung galaxy s2
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
Samsung Galaxy S2
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
Jarsk1983
Junior Member
_
24. elokuuta 2011 @ 11:09 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Millaisia suojakuoria olette ostaneet tuolle kännykälle? Olisi mukava saada jotain käyttäjäkokemuksia, jotta osais itsekin päättää millaisen hankin.
Nikotiko
Senior Member

3 tuotearviota
_
24. elokuuta 2011 @ 11:29 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
mulla on tämmönen taipuisa läpinäkyvä, ja tuo virtapainike on tuskaa painaa kun tämä on päällä. kannattaa varmistaa, että suojakuoressa on virtanapin kohdalla korotus jolloin sitä on helpompi painaa. ei mitään muuta vikaa.

www.mobilefun.co.uk sta löytyy galaxy s2:lle lisävarusteita, suojakuoriakin lähes 200. itse tilasin usb otg johdon sieltä. hyvin toimii, paitsi micro usb liitin oli lytistynyt matkalla mutta sen sai suoristettua helposti.

Niin se keksi kompuroi.

Tsekkaa Flickr:ni! http://bit.ly/tQU0Iq
Jarsk1983
Junior Member
_
24. elokuuta 2011 @ 12:48 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Suosituimpia malleja näyttäis olevan Belkin Grip Vue, Belking Grip Graphix ja sitten Case-Maten Barely There -mallit. Onko noista kellään parempaa kokemusta?

Belkinit vaikuttais ominaisuuksiltaan hyviltä kun on suojat kaikissa reunoissa plus naarmuuntumisen esto ja otteen pitävä materiaali.
Olisi mukava tietää käytännössä miten paljon nuo lisää kännykän painoa ja kokoa tai vaikuttaako suojakuori jotenkin kännykän lähettämän signaalin tasoon. Ei noihin kauppojen tietoihin aina voi luottaa niin parempi olisi kuulla käytännön kokemuksia.
Baundr
Newbie
_
26. elokuuta 2011 @ 19:30 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Millä saan alkuperäisen Youtube pikakuvakkeen näytölle, menin poistamaan sen ja nyt on enää tuollainen pieni logo, ei näy esim enää subscriptionit yms..
Defutti
Newbie
_
1. syyskuuta 2011 @ 01:03 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Perkeleen perhana puhelin tippu äske taskusta kun juoksin ovea kiiruspäissäni avaamaan.. Näyttö meni siniseksi ja ei muutu siitä mihinkää vaikka käynnistää uudelleen. Puhelin on itellä ollu alle viiko ja pistää vihaks kyllä todella. Suojanki ostin toho ympärille juuri tänää, mutta eipä näyttäny auttavan yhtää.
Kosketusnäyttö tuntuu kuitenki toimiva, ku jonkiaikaa säätää summissa ja saa äänettömän päälle, ni puhelin värisee.

Kuinkahan kova lasku tosta tulee, kellää tietoa? Ei pahemmi kiinnostas 300e ruveta maksaa lisää.. Varsinkaa ku puhelimen ostin kytkynä ja en puhelinta ole vielä maksanu.
Nikotiko
Senior Member

3 tuotearviota
_
1. syyskuuta 2011 @ 05:43 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
valitettavasti kuulemma 275 ? maksaa näytön vaihto.
toki kosketuspinta toimii vaikka näyttö olisikin mäsänä. sääli näiden näyttöjen kanssa kun ne on niin kalliita. toki jos amoled näyttö ei ole sulle elintärkeä niin jostain ebaysta saa varmaan repair kitejä joissa on tavallinen lcd näyttö.

Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Baundr:
Millä saan alkuperäisen Youtube pikakuvakkeen näytölle, menin poistamaan sen ja nyt on enää tuollainen pieni logo, ei näy esim enää subscriptionit yms..
paina pitkään näytöllä sormea ja kun aukeaa valikko, avaa pienoisohjelmat ja eti sieltä Youtube.

Niin se keksi kompuroi.

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 1. syyskuuta 2011 @ 05:52

AfterDawn Addict
_
1. syyskuuta 2011 @ 08:56 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Nikotiko:
valitettavasti kuulemma 275 ? maksaa näytön vaihto.
toki kosketuspinta toimii vaikka näyttö olisikin mäsänä. sääli näiden näyttöjen kanssa kun ne on niin kalliita. toki jos amoled näyttö ei ole sulle elintärkeä niin jostain ebaysta saa varmaan repair kitejä joissa on tavallinen lcd näyttö.

Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Baundr:
paina pitkään näytöllä sormea ja kun aukeaa valikko, avaa pienoisohjelmat ja eti sieltä Youtube.
Aika kallista on sitten Samsungilla näytön vaihto... Itselläni Lg Opmimus 2X mallin näytönvaihto maksoi 80 euroa......
Nikotiko
Senior Member

3 tuotearviota
_
1. syyskuuta 2011 @ 11:22 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Eihän se olekaan mikään huipputekninen amoled plus näyttö, tai yhtä isokaan. Tosin mulla makso Nokia 5800 näytön vaihto 105e. itse näyttö kylläkin alle 90e.

Niin se keksi kompuroi.

freekevin
Junior Member

2 tuotearviota
_
1. syyskuuta 2011 @ 14:12 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Toimiiko tässä puhelimessa sivustot:

soundcloud
mixcloud
WHITENOISE

Toistaa musiikkia?
Nikotiko
Senior Member

3 tuotearviota
_
1. syyskuuta 2011 @ 14:55 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
soundcloudille näyttää olevan natiivisovellus.

whitenoise näyttää vaativan windows media player pluginin eli ei toimi.

mixcloud ei toimi, en kylläkään antanut ladata kovin kauan, en usko että toimii. ei löytynyt natiivisovellusta.

Niin se keksi kompuroi.

Defutti
Newbie
_
1. syyskuuta 2011 @ 15:14 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Tampereelle lähti korjauksee.. Vähintää 300e tulee kuulemma maksamaa. Perhana.. Muistakaa siis käsitellä tätä puhelinta silkkihankoilla. Ei näköjää montaa iskua kestä.

Oli muute ensimmäine kerta ku tippumaan pääs.

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 1. syyskuuta 2011 @ 15:15

AfterDawn Addict
_
1. syyskuuta 2011 @ 16:02 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Defutti:
Tampereelle lähti korjauksee.. Vähintää 300e tulee kuulemma maksamaa. Perhana.. Muistakaa siis käsitellä tätä puhelinta silkkihankoilla. Ei näköjää montaa iskua kestä.

Minä oisin mieluummin ostanut uuden puhelimen... Sen verrab toi korjaus maksaa.... Toi mixcloud toimii ainakin LG kännykässä Opera mobile 11 selaimessa mainiosti...
Nikotiko
Senior Member

3 tuotearviota
_
1. syyskuuta 2011 @ 16:07 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   

mulla tippu kerran naamalleen eikä tullu muuta ku pari kolhua
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Vingeri:

Minä oisin mieluummin ostanut uuden puhelimen... Sen verrab toi korjaus maksaa.... Toi mixcloud toimii ainakin LG kännykässä Opera mobile 11 selaimessa mainiosti...
ei sillä rahalla uutta s2:sta saa. tai edes sen veroista.

Niin se keksi kompuroi.

Piijuli
Suspended due to non-functional email address
_
2. syyskuuta 2011 @ 16:12 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Mulla on monta tyhmää kysymystä, mut oon aivan vasta alkaja samsungin kanssa... eikä oo olemassa manuaalia mitä saisin selata käsissä :/

Mitä mun pitää tehdä että saan siirrettyä kuvat ja videot usb-piuhan kautta koneelle?

Mulla menee järki ja puhelin lentää aivan just jorpakkoon!!!! Oon yrittäny googlettaa mutta sopivaa vastausta oo löytäny..

Kiitos aiemmasta avusta Nicoticolle :)

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 2. syyskuuta 2011 @ 16:18

Senior Member
_
2. syyskuuta 2011 @ 16:33 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Piijuli:
Mulla on monta tyhmää kysymystä, mut oon aivan vasta alkaja samsungin kanssa... eikä oo olemassa manuaalia mitä saisin selata käsissä :/

Mitä mun pitää tehdä että saan siirrettyä kuvat ja videot usb-piuhan kautta koneelle?

Mulla menee järki ja puhelin lentää aivan just jorpakkoon!!!! Oon yrittäny googlettaa mutta sopivaa vastausta oo löytäny..

Kuvien ja videoiden siirtoon koneelle USBn kautta käy varmasti parhaiten Samsungin oma Kies-ohjelmisto joka sisältää siirtoon tarvittavan ohjelmiston lisäksi myös puhelimen ajurit.

Asennat Kiesin, ajat sen ja tökkäät puhelimen kiinni koneeseen, niin pääset selaamaan puhelimestasi löytyviä kuvia ja tiedostoja. kopiointi onnistuu helposti kun ruksaat tiedostoikkunan vasemmasta laidasta kuvat jotka haluat kopioida ja sitten ylälaidasta kopioi tietokoneeseen, jolloin Kies kysyy minne ne saa tallentaa. Videoiden ja musiikkitiedostojen kanssa homma sujuu ihan samalla tavalla.

Samsung NP370R5E-S08SE | Intel Core i5 3210M @ 2,5GHz | Intel HM76 | 8GB DDR3 1600MHz | Seagate ST1000LM024 HN-M101MBB 1TB 5400 RPM | ATI AMD Radeon HD 8750M 1024MB/Intel HD Graphics 4000 @ 1366x768x32 | Windows 8 64-bit
AfterDawn Addict
_
2. syyskuuta 2011 @ 16:36 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Tiger25:

Kuvien ja videoiden siirtoon koneelle USBn kautta käy varmasti parhaiten Samsungin oma Kies-ohjelmisto joka sisältää siirtoon tarvittavan ohjelmiston lisäksi myös puhelimen ajurit.

Asennat Kiesin, ajat sen ja tökkäät puhelimen kiinni koneeseen, niin pääset selaamaan puhelimestasi löytyviä kuvia ja tiedostoja. kopiointi onnistuu helposti kun ruksaat tiedostoikkunan vasemmasta laidasta kuvat jotka haluat kopioida ja sitten ylälaidasta kopioi tietokoneeseen, jolloin Kies kysyy minne ne saa tallentaa. Videoiden ja musiikkitiedostojen kanssa homma sujuu ihan samalla tavalla.
Kiessiä ei tarvitse asentaa. Riittää että puhelin on massamuisti tilassa...
Member

2 tuotearviota
_
2. syyskuuta 2011 @ 17:30 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
@Jarsk1983

link

i7-5820K + HR-02 Macho | MSI R7870 Twin Frozr III | X99-A/USB 3.1 | 16Gb DDR4 2400 | LG Blu-Ray | ASUS Xonar DGX | Seasonic P-760 | Define R4 | HD103SJ 1Tb + Force 3 SSD 120Gb
Nikotiko
Senior Member

3 tuotearviota
_
2. syyskuuta 2011 @ 18:41 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   

Oleppa hyvä vaan ;)

kun liität puhelimen koneeseen, odota hetki että tietokone tunnistaa puhelimen. ainakin windows 7:ssa avautuu ikkuna josta pääsee tutkimaan suoraa puhelimen muistia.

mikä käyttis sulla on?

Niin se keksi kompuroi.

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 2. syyskuuta 2011 @ 18:42

Piijuli
_
2. syyskuuta 2011 @ 20:11 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Nikotiko:

Oleppa hyvä vaan ;)

kun liität puhelimen koneeseen, odota hetki että tietokone tunnistaa puhelimen. ainakin windows 7:ssa avautuu ikkuna josta pääsee tutkimaan suoraa puhelimen muistia.

mikä käyttis sulla on?
XP... taitaa olla niin vanha p***a kone ettei saa millään yhteyttä puhelimeen... kiesissä vaan lataa ja lataa, muttei löydä kännyä... menee oikeesti hermo.. eikä oo ketään tukihenkilöä tässä lähellä ku poika asuu 400 kilsan päässä :/
media player tunnistaa sen mut kies ei...
Nikotiko
Senior Member

3 tuotearviota
_
2. syyskuuta 2011 @ 20:15 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
onkos sulla wlania? Kies airilla saisit yhdistettyä koneeseen vaikkaki se on kyl vähän hidas, mut silti toimii.

Niin se keksi kompuroi.

Tepsu9
Senior Member
_
3. syyskuuta 2011 @ 14:04 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   

Oliko kotivakuutus olemassa? Jos oli, niin mitä vakuutusyhtiö sanoi asiaan?

Senior Member
_
3. syyskuuta 2011 @ 15:46 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   

XP... taitaa olla niin vanha p***a kone ettei saa millään yhteyttä puhelimeen... kiesissä vaan lataa ja lataa, muttei löydä kännyä... menee oikeesti hermo.. eikä oo ketään tukihenkilöä tässä lähellä ku poika asuu 400 kilsan päässä :/
media player tunnistaa sen mut kies ei...
Mulla on Kies XPssä(XP Home SP3) eikä ole mitään ongelmia toiminnan suhteen, joten jossain on nyt häikkää...

Samsung NP370R5E-S08SE | Intel Core i5 3210M @ 2,5GHz | Intel HM76 | 8GB DDR3 1600MHz | Seagate ST1000LM024 HN-M101MBB 1TB 5400 RPM | ATI AMD Radeon HD 8750M 1024MB/Intel HD Graphics 4000 @ 1366x768x32 | Windows 8 64-bit
Piijuli
_
3. syyskuuta 2011 @ 17:13 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Kiitokset :)
Kyllä mä kuvat puhelimesta kaivoin monien mutkien kautta.. En kuitenkaan Kiesillä saanu mut ainahan koneelta löytää siihen kiinnitetyt laitteet :D
Enää ei tartte hermoilla ku kuvat on koneella :)
Ei kannattais vanhan enää ruveta uusien laitteiden kanssa pelaamaan ;)

Kiitti kaikille ja mukavaa viikonloppua!
ice83
Newbie
_
3. syyskuuta 2011 @ 20:33 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Moro! Tarkotus ois ostaa mondagina kyseinen luuri.. Eka meinasin hakea Omnia7 luurin mutta totesin että ehkä tää s2 on vaan ylivoimanen..? Nyt sitten tärkeä kysymys omaa käyttöä ajatellen. Eli millanen navi tässä on/on mahdollista ladata ja eikös vaan toimi ns.modeemina kun lyö usbin koneeseen (ja jonkun valikon kautta valitsee?) nettiyhteyden? Eli natsaako olla läppärin kanssa netissä luurin kautta. Hitto että oli taas vaikeasti selostettu, laitan oluen piikkiin. kiitos jo vastauksista etukäteen!
Mainos
_
__

_
Nikotiko
Senior Member

3 tuotearviota
_
4. syyskuuta 2011 @ 19:23 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti ice83:
Moro! Tarkotus ois ostaa mondagina kyseinen luuri.. Eka meinasin hakea Omnia7 luurin mutta totesin että ehkä tää s2 on vaan ylivoimanen..? Nyt sitten tärkeä kysymys omaa käyttöä ajatellen. Eli millanen navi tässä on/on mahdollista ladata ja eikös vaan toimi ns.modeemina kun lyö usbin koneeseen (ja jonkun valikon kautta valitsee?) nettiyhteyden? Eli natsaako olla läppärin kanssa netissä luurin kautta. Hitto että oli taas vaikeasti selostettu, laitan oluen piikkiin. kiitos jo vastauksista etukäteen!
Ääniopastettua navigointia ei ole Google mapsilla vielä suomessa, mutta marketista saat 70 eurolla MobileNavigator-naviohjelman jossa on Euroopan kartat. Pohjoismaiden kartoilla varustettu sama ohjelma kustantaa vähemmän, 50 euroa.

Luurilla pystyy lähettämään suojatun langattoman verkon, jolla pääset nettiin jos tietokone tukee langatonta nettiä (eli kuinka vanha kone on kyseessä?) Itse en ole johdon kautta kokeillut yhdistää, mutta luulisin, että sekin onnistuu.

Niin se keksi kompuroi.

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 4. syyskuuta 2011 @ 19:25

afterdawn.com > keskustelu > keskustelua kännyköistä > android > samsung galaxy s2

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy