Samsung Galaxy S2
|
|
AfterDawn Addict
|
4. syyskuuta 2011 @ 22:43 |
Linkki tähän viestiin
|
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Nikotiko: Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti ice83: Moro! Tarkotus ois ostaa mondagina kyseinen luuri.. Eka meinasin hakea Omnia7 luurin mutta totesin että ehkä tää s2 on vaan ylivoimanen..? Nyt sitten tärkeä kysymys omaa käyttöä ajatellen. Eli millanen navi tässä on/on mahdollista ladata ja eikös vaan toimi ns.modeemina kun lyö usbin koneeseen (ja jonkun valikon kautta valitsee?) nettiyhteyden? Eli natsaako olla läppärin kanssa netissä luurin kautta. Hitto että oli taas vaikeasti selostettu, laitan oluen piikkiin. kiitos jo vastauksista etukäteen!
Ääniopastettua navigointia ei ole Google mapsilla vielä suomessa, mutta marketista saat 70 eurolla MobileNavigator-naviohjelman jossa on Euroopan kartat. Pohjoismaiden kartoilla varustettu sama ohjelma kustantaa vähemmän, 50 euroa.
Luurilla pystyy lähettämään suojatun langattoman verkon, jolla pääset nettiin jos tietokone tukee langatonta nettiä (eli kuinka vanha kone on kyseessä?) Itse en ole johdon kautta kokeillut yhdistää, mutta luulisin, että sekin onnistuu.
Itse olen käyttänyt tuota wlan tukiasema toimintoa omassa Android luurissa... Hyvin on pelannut lomareissuilla. Itselläni on tosin mokkula, mutta voin parantaa 3G verkon kuuluvuutta laittamalla kännykästä sen wlan tukiasema jutun päälle ja viemällä kännykän vaikkapa ikkunan lähelle.
|
Defutti
Newbie
|
5. syyskuuta 2011 @ 13:19 |
Linkki tähän viestiin
|
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Tepsu9: Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Defutti: Tampereelle lähti korjauksee.. Vähintää 300e tulee kuulemma maksamaa. Perhana.. Muistakaa siis käsitellä tätä puhelinta silkkihankoilla. Ei näköjää montaa iskua kestä.
Oli muute ensimmäine kerta ku tippumaan pääs.
Oliko kotivakuutus olemassa? Jos oli, niin mitä vakuutusyhtiö sanoi asiaan?
Puhelin on issee firma nimis, ni ei kotivakuutus auttanu asiaa.. Saatiin paljo halvemmalla sitäkautta. Ite kuitenki maksoin koko puhelime ;)
|
Nikotiko
Senior Member
3 tuotearviota
|
5. syyskuuta 2011 @ 14:06 |
Linkki tähän viestiin
|
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Defutti: Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Tepsu9: Oliko kotivakuutus olemassa? Jos oli, niin mitä vakuutusyhtiö sanoi asiaan?
Puhelin on issee firma nimis, ni ei kotivakuutus auttanu asiaa.. Saatiin paljo halvemmalla sitäkautta. Ite kuitenki maksoin koko puhelime ;)
Niin ostitte yrityksen nimiin niin saitte arvonlisäverot pois. Noh, jatkossa muista pitää puhelinta kuin kukkaa kämmenellä :)
|
petter1
Newbie
|
11. syyskuuta 2011 @ 16:46 |
Linkki tähän viestiin
|
uutena puhelimen omistajana kysyisin että kumpaa suojaa suosittelisitte puhelimelle:
SGP Neo Hybrid suojakuori vaiko Case-Mate Barely there?
|
Nikotiko
Senior Member
3 tuotearviota
|
11. syyskuuta 2011 @ 16:47 |
Linkki tähän viestiin
|
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti petter1: uutena puhelimen omistajana kysyisin että kumpaa suojaa suosittelisitte puhelimelle:
Jälkimmäinen jos haluat että puhelin pysyy ohuena.
|
petter1
Newbie
|
11. syyskuuta 2011 @ 22:32 |
Linkki tähän viestiin
|
|
Nikotiko
Senior Member
3 tuotearviota
|
11. syyskuuta 2011 @ 22:33 |
Linkki tähän viestiin
|
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti petter1: entä kannattaako ladata jonkinlainen virustorjunta tuollaiseen?
Itselle ei ole osunu vielä kertaakaan minkäänlaista viirusta, mutta koska ei niitä aina huomaa, niin kyllä marketista ilmaisenkin ohjelman saa.
Antivirus free haulla kun etsit. Itse käytän AVG Antivirus ohjelmaa.
Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 11. syyskuuta 2011 @ 22:34
|
AfterDawn Addict
|
12. syyskuuta 2011 @ 11:09 |
Linkki tähän viestiin
|
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Nikotiko: Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti petter1: entä kannattaako ladata jonkinlainen virustorjunta tuollaiseen?
Itselle ei ole osunu vielä kertaakaan minkäänlaista viirusta, mutta koska ei niitä aina huomaa, niin kyllä marketista ilmaisenkin ohjelman saa.
Itse taas hankin F-securen omaan Lg puhelimeen. Koska Android käyttiksessä on suurempi virusuhka kuin muissa...
|
JugeliS
Member
|
21. syyskuuta 2011 @ 10:27 |
Linkki tähän viestiin
|
viikonloppuna ostin kyseisen puhelimen ni pitääpi kysästä muutama kysymys.
Elikkäs onko se silloin puhelimen kautte netis ku tos 3gn päällä on joku kuvake?
Ja mitä toi sitte tekee ku sen 3gn alla olevat nuolet vilahtaa?
Pitääkö mun laittaa toi ruksi pois tuolta "käytä pakettitietoja" ettei se mee nettiin ollenkaa koska ittellä ei oo mitää mobiililaajakaistaa ja käytän vaan wlanis tota.
Vajaan viikon käytön jälkeen iso miinus noille viesteille. viestiä ku painaa ni heti tulee näkyviin mitä joku on sulle kirjottanu. olis siä hyvin voinu olla saapuneet sun muut laatikot.
Vai kuka se ny onkaa...
|
AfterDawn Addict
|
21. syyskuuta 2011 @ 11:02 |
Linkki tähän viestiin
|
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Nikotiko: Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti petter1: entä kannattaako ladata jonkinlainen virustorjunta tuollaiseen?
Nyt olisi SGS2 saatavilla kunnon http://www.cyanogenmod.com/devices/samsung-galaxy-s2 Rom. Kannattaa kokeilla! Itse käytän samaa omassa LG mallissa!
|
Piijuli
Suspended due to non-functional email address
|
21. syyskuuta 2011 @ 11:04 |
Linkki tähän viestiin
|
Jos sulla on "käytä pakettitietoja" niin on maksullista selausta.. Ja jos toi 3g tulee niin on sillo maksullisella selauksella.
Wlan tai siis wifi näkyy kuvana yläreunassa. mee asetuksissa langattomiin toimintoihin ja wi-fi asetuksiin. lisää sieltä langaton verkko käyttöön.
Ehkä joku osaa paremmin selittää.. Mä oon vähä huono näissä..
|
AfterDawn Addict
|
21. syyskuuta 2011 @ 11:05 |
Linkki tähän viestiin
|
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Piijuli: Jos sulla on "käytä pakettitietoja" niin on maksullista selausta.. Ja jos toi 3g tulee niin on sillo maksullisella selauksella.
Wlan tai siis wifi näkyy kuvana yläreunassa. mee asetuksissa langattomiin toimintoihin ja wi-fi asetuksiin. lisää sieltä langaton verkko käyttöön.
Jos 3G merkin alapuolella liikkuu ne "kaksi väkästä" niin se tarkoittaa sitä että 3G eli nettiyhteys on päällä....
|
JugeliS
Member
|
21. syyskuuta 2011 @ 11:22 |
Linkki tähän viestiin
|
Otin ruksit kummastaki "käytä pakettitietoja" ja "Dataverkkovieralusta" pois. Nyt ei ainakaa pitäs päästä nettiin. Pitääpi sitte laittaa takasi jos hommaan saunalahdelta sen mobiililaajakaistan. 15meganen 13,90e/kk
On käyttö vähä viä hankalaa reilu 10vuotta menty nokialaisilla ja nyt ensimmäinen muu merkki. mutta eiköhän se tästä. :)
Vai kuka se ny onkaa...
|
AfterDawn Addict
|
21. syyskuuta 2011 @ 11:36 |
Linkki tähän viestiin
|
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti JugeliS: Otin ruksit kummastaki "käytä pakettitietoja" ja "Dataverkkovieralusta" pois. Nyt ei ainakaa pitäs päästä nettiin. Pitääpi sitte laittaa takasi jos hommaan saunalahdelta sen mobiililaajakaistan. 15meganen 13,90e/kk
On käyttö vähä viä hankalaa reilu 10vuotta menty nokialaisilla ja nyt ensimmäinen muu merkki. mutta eiköhän se tästä. :)
15 megaa on Saunalahdella oikeasti se 2-6 megaa.....
|
yksyks2
Suspended permanently
|
21. syyskuuta 2011 @ 15:09 |
Linkki tähän viestiin
|
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Nikotiko: Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti petter1: uutena puhelimen omistajana kysyisin että kumpaa suojaa suosittelisitte puhelimelle:
Mikäs järki on ostaa tuollainen muovisämpylä ja sitten vielä kuorruttaa se?
|
Nikotiko
Senior Member
3 tuotearviota
|
22. syyskuuta 2011 @ 09:12 |
Linkki tähän viestiin
|
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti yksyks2: Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Nikotiko: Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti petter1: uutena puhelimen omistajana kysyisin että kumpaa suojaa suosittelisitte puhelimelle:
On siinä kuule järkeä. Mikä tahansa puhelin voi tippua ja kuka nyt haluais uuteen kalliiseen luuriinsa ilkeitä jälkiä?
|
AfterDawn Addict
|
22. syyskuuta 2011 @ 09:14 |
Linkki tähän viestiin
|
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Nikotiko: Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti yksyks2: Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Nikotiko: Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti petter1: uutena puhelimen omistajana kysyisin että kumpaa suojaa suosittelisitte puhelimelle:
On siinä kuule järkeä. Mikä tahansa puhelin voi tippua ja kuka nyt haluais uuteen kalliiseen luuriinsa ilkeitä jälkiä?
Niimpä.. Itse ostin omaan LG malliin tämä suojakuoren: http://www.mobilefun.co.uk/advanced-fle...lack-p31099.htm
Se on suojannut jo monia pudotuksia....
|
Nikotiko
Senior Member
3 tuotearviota
|
22. syyskuuta 2011 @ 10:56 |
Linkki tähän viestiin
|
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti JugeliS: viikonloppuna ostin kyseisen puhelimen ni pitääpi kysästä muutama kysymys.
Elikkäs onko se silloin puhelimen kautte netis ku tos 3gn päällä on joku kuvake?
Ja mitä toi sitte tekee ku sen 3gn alla olevat nuolet vilahtaa?
Pitääkö mun laittaa toi ruksi pois tuolta "käytä pakettitietoja" ettei se mee nettiin ollenkaa koska ittellä ei oo mitää mobiililaajakaistaa ja käytän vaan wlanis tota.
Vajaan viikon käytön jälkeen iso miinus noille viesteille. viestiä ku painaa ni heti tulee näkyviin mitä joku on sulle kirjottanu. olis siä hyvin voinu olla saapuneet sun muut laatikot.
Se viestisovellus on erilainen kuin Nokioissa, joten sun nyt pitää tottua siihen.
Ja sillon kun siellä ylhäällä näkyy se 3G merkki tai H tai H+ ja nuolet vilkkuu niin sulla on netti päällä ja se lataa tai lähettää. Paina pitkään virtanappia ja poista Dataverkkotila käytöstä.
Wlanin saat päälle vetämällä ilmoitusnäkymän yläpalkista alas ja sieltä löydät pikavalinnat.
|
Nikotiko
Senior Member
3 tuotearviota
|
22. syyskuuta 2011 @ 10:59 |
Linkki tähän viestiin
|
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Piijuli: Jos sulla on "käytä pakettitietoja" niin on maksullista selausta.. Ja jos toi 3g tulee niin on sillo maksullisella selauksella.
Wlanin/Wifin voi kytkeä myös siitä ylhäältä vedettävästä ilmoitusnäkymästä :P
Netin voi kytkeä pois kokonaan virtanappia pitkään painamalla ja poistamalla Dataverkkotilan käytöstä.
|
Senior Member
|
22. syyskuuta 2011 @ 19:16 |
Linkki tähän viestiin
|
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Vingeri: Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti JugeliS: Otin ruksit kummastaki "käytä pakettitietoja" ja "Dataverkkovieralusta" pois. Nyt ei ainakaa pitäs päästä nettiin. Pitääpi sitte laittaa takasi jos hommaan saunalahdelta sen mobiililaajakaistan. 15meganen 13,90e/kk
15 megaa on Saunalahdella oikeasti se 2-6 megaa.....
totta, parhaissa tapauksissa itse saanut sen 10/4 speedtestillä, mutta yleensä toimii n. 3mb nopeudella.
|
AfterDawn Addict
10 tuotearviota
|
23. syyskuuta 2011 @ 08:30 |
Linkki tähän viestiin
|
Joko ootte uuden päivityksen asentanu? Android 2.3.4.
Itsellä meni päivitys nätisti xp:llä sisään. Win 7:ssa ei antanut asentaa, vissiin oikeudet ei koneessa riittänyt (työkone). Kieskin toimi ihan hyvin kaikista lukemistani kauhukuvista huolimatta ;D (eka sampan android)
|
AfterDawn Addict
|
23. syyskuuta 2011 @ 08:33 |
Linkki tähän viestiin
|
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti kerbo: Joko ootte uuden päivityksen asentanu? Android 2.3.4.
Itsellä meni päivitys nätisti xp:llä sisään. Win 7:ssa ei antanut asentaa, vissiin oikeudet ei koneessa riittänyt (työkone). Kieskin toimi ihan hyvin kaikista lukemistani kauhukuvista huolimatta ;D (eka sampan android)
Minulla on jo Lg puhelimessa ( Ei siis Samsungissa) Android 2.3.5... Koska se on rootattu...
|
Nikotiko
Senior Member
3 tuotearviota
|
23. syyskuuta 2011 @ 09:40 |
Linkki tähän viestiin
|
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti kerbo: Joko ootte uuden päivityksen asentanu? Android 2.3.4.
Onhan mulla ollut 2.3.4 jo jonkin aikaa. Darkyromia käytän ja kyllä olen tyytyväinen.
|
Nikotiko
Senior Member
3 tuotearviota
|
23. syyskuuta 2011 @ 09:42 |
Linkki tähän viestiin
|
Onhan mulla ollut 2.3.4 jo jonkin aikaa. Darkyromia käytän ja kyllä olen tyytyväinen.
|
Mainos
|
|
|
Nikotiko
Senior Member
3 tuotearviota
|
23. syyskuuta 2011 @ 09:42 |
Linkki tähän viestiin
|
Onhan mulla ollut 2.3.4 jo jonkin aikaa. Darkyromia käytän ja kyllä olen tyytyväinen. Tämän kuun aikana pitäisi vielä 2.3.5 tulla.
|