Xoro HSD 400 Plus DivX-soitin
|
|
Jarkkis
Newbie
|
27. heinäkuuta 2004 @ 16:43 |
Linkki tähän viestiin
|
Jubu: ihan samassa tilanteessa olen sinun kanssa. Ei paljoo kiinnostais lähetellä takas saksaan tota.. Ostitkos muuten Kitupiikistä soittimes? Meinaan vaan että pitäisköhän siihen puljuun ottaa yhteyttä tässä tapauksessa eka. Ja kukahan ne postimaksutkin sitten maksaa..?
|
Jubu
Account closed as per user's own request
|
28. heinäkuuta 2004 @ 04:55 |
Linkki tähän viestiin
|
Jarkkis: kyllä juu kitupiikistä ostin. tai itseasiassa ostettiin 2kpl. molemmat "pelaa" samalla lailla...
Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 28. heinäkuuta 2004 @ 04:56
|
Jarkkis
Newbie
|
28. heinäkuuta 2004 @ 09:09 |
Linkki tähän viestiin
|
Kitupiikin Andreakselle soittelin äsken ja hän sanoi että on saanu muiltakin sähköpostia samasta asiasta. Aikoi selvitellä asiaa..
|
Jubu
|
28. heinäkuuta 2004 @ 09:34 |
Linkki tähän viestiin
|
kitupiikkiin mailia laittelin , ja jälkimmäisessa mailissaan totesti , että joku juuri hänelle samaa asiaa oli soitellut ;) lupasi asiasta ilmoitella ..
ensin tuli perusohjeita firmwarenkera , vähän semmoiseen "sävyyn" , niinkun vika olisi ollut vain "ratin ja penkinvälissä"
|
Rakki
Suspended due to non-functional email address
|
29. heinäkuuta 2004 @ 10:42 |
Linkki tähän viestiin
|
tuli tossa vaan mieleen teirän viestejä lukiessani että ootteko koittanu polttaa tota firmiä cd-r levylle eikä cd-rw levylle.ja kuten Rulezkin sano että sulkea vielä se levy, toi rw-levyn sulkeminen meinaan arveluttaa..
|
Jarkkis
Newbie
|
29. heinäkuuta 2004 @ 12:01 |
Linkki tähän viestiin
|
Rakki: olen minä ainakin kokeillut polttaa molemmille levyille useampaan kertaan..
|
Jones65
|
30. heinäkuuta 2004 @ 07:22 |
Linkki tähän viestiin
|
Moro mullakin on toi 400+ ja nyt mättää toi qpel codekkin puuttuminen, firmis on päivitetty mutta ei auttanut, samoin jotkin dvd-leffat pätkii eikä soitin niitä toista. Tuntus siltä että muuten hyvä laite mutta ei toimi.
|
Jubu
|
30. heinäkuuta 2004 @ 09:39 |
Linkki tähän viestiin
|
Jarkkis: oletko mitää infoa saanut ?
minä en .
|
Jarkkis
Newbie
|
30. heinäkuuta 2004 @ 12:46 |
Linkki tähän viestiin
|
Eipä ole mitään kuulunut..pitää maanantaina taas soittaa tai lähettää mailia. Ei tätä niin vain unohdeta ;)
|
Jarkkis
Newbie
|
4. elokuuta 2004 @ 09:02 |
Linkki tähän viestiin
|
Jubu: Kitupiikin Andreas ehdotti minulle, että lähettäisin soittimen suoraan Xorolle, jossa se korjattaisiin. Kitupiikki maksaisi postikulut. Täytyy varmaan yrittää lähettää.
Kuulemma Kitupiikin tukkurilta saaman uusimman erän kaikki soittimet ovat "viallisia", eli ei varmaan olla ainoita Suomessa joilla firmis ei asennu..
|
samtron95
Newbie
|
4. elokuuta 2004 @ 18:02 |
Linkki tähän viestiin
|
Itselläni on Xoro HSD 311 (poikkeaa Xoron nettisivujen mukaan HSD400 Plussasta vain, ettei siinä ole karaoke-toimintoa, eikä vga-lähtöä ja hieman erilainen design...)
Päivitin firmwaren tuohon 23.7.2004 ilmestyneeseen, tekstitys on silti yhä hyvin pienikokoista ja keltaista. Näinkö pitääkin olla vai sääkö tekstin muotoa/kokoa/paikkaa muutettua jotenkin (entäs pcssä)?
|
Jubu
|
4. elokuuta 2004 @ 18:18 |
Linkki tähän viestiin
|
Jarkkis: jassoo , vai semmoista. itse en ole saanut maili tiedusteluihin mitään vastausta
|
syylaZ
|
5. elokuuta 2004 @ 02:35 |
Linkki tähän viestiin
|
Viittiskö joku kokeilla osaako laite soittaa mpeg1:stä levyltä ilman, että levy on poltettu VCD-muotoon?
Itselle on vaan kertynyt paljon levyjä millä video on mpeg1:stä.
P.S. ajattelin tilata laitteen Kitupiikistä, jos se on valmiiksi päivitetty.
|
Akame-San
Newbie
|
5. elokuuta 2004 @ 15:34 |
Linkki tähän viestiin
|
Quote: Viittiskö joku kokeilla osaako laite soittaa mpeg1:stä levyltä ilman, että levy on poltettu VCD-muotoon?
Itselle on vaan kertynyt paljon levyjä millä video on mpeg1:stä.
P.S. ajattelin tilata laitteen Kitupiikistä, jos se on valmiiksi päivitetty.
Laitetta ei mielestäni saa valmiiksi päivitettynä. Päivitys täytyy hoitaa itse. Ainakin mun piti päivittää ite.
"We all go a little mad sometimes" -Norman Bates
|
samtron95
Newbie
|
5. elokuuta 2004 @ 17:30 |
Linkki tähän viestiin
|
Itse itselleni vastaten.
"we can't change the color of subtitles or the size."
XORO Service Team
MAS Elektronik AG
Technically unlimited.
Kai se on sitten uskottava ja ostettava isompi tv ;)
|
samtron95
Newbie
|
9. elokuuta 2004 @ 15:42 |
Linkki tähän viestiin
|
Kuinka soittimella pääsee lukemaan DVD-levylle lisättyjä tiedostoja, esim. kuvia? Soitin aloittaa suoraan DVD-elokuvan toiston, kun juureen pitäisi päästä. Onko ylipäänsä mahdollista?
|
Aisa
Newbie
|
12. elokuuta 2004 @ 20:14 |
Linkki tähän viestiin
|
Asia selviää hiljalleen. Koneet postiin ja saksaan , lähetys kuitti kitupiikkiin saksaan. Kun vielä selviäisi kuka maksaa postimaksut ja turhaan poltetun CD-R80 levyn.
There Is No Spoon: The Matrix.
|
Jarkkis
Newbie
|
13. elokuuta 2004 @ 14:35 |
Linkki tähän viestiin
|
Jep, itsekin tänään postitin soittimen suoraan MAS Elektronikille korjattavaksi.. Kitupiikki maksaa postikulut. Toivottavasti sieltä joskus tulee ehjä soitin takaisin :)
|
Chyrsar
Newbie
|
18. elokuuta 2004 @ 13:03 |
Linkki tähän viestiin
|
Mun soittimessa jäi levykelkka jumiin. Ei suostu avautumaan. Kai tuo menee takuuseen? Tiedustelin Kitupiikiltä, mutta en saanut vielä vastausta.
|
Jarkkis
Newbie
|
18. elokuuta 2004 @ 16:52 |
Linkki tähän viestiin
|
Kyllä varmasti menee takuuseen, jos et sitä ite oo runnonut hajalle ;) Kitupiikin sähköposteihin vastaaminen tuntuu vaan olevan varsin valikoivaa..
|
Shoop
Newbie
|
19. elokuuta 2004 @ 19:10 |
Linkki tähän viestiin
|
Technikdirect toi Xoron kotiin ja odotukset olivat kovat. Paria poikkeusta lukuunottamatta kaikki tiedostot aukesivat, tekstejä ei löytynyt. DVD-elokuvassa pikselimössöä.
Firmis päivittyi nätisti CD-RW-levyltä, valikoita tuli lisää ja tekstitiedostotkin löytyvät. Tekstejä ei edelleenkään saa näkyviin, KAIKKI divx/xvid jne leffat hyppivät 10sek kerrallaan eteenpäin (ja jos ei hypi niin pikselihelvetti on taattu) ja DVD-elokuvissa on yhä mössöä.
Tekisi mieleni huutaa. Lujaa.
|
peterski
Newbie
|
21. elokuuta 2004 @ 09:05 |
Linkki tähän viestiin
|
Niin no täs nyt on kauheeta keskustelua tästä mut emmä saa selville kannattaako tilata.. ELI! Kertokaa selvästi kyllä tai ei että KANNATTAAKO TILATA soitin ja mistä nyt sen tilaan? Nii ja korjaako se firmware-päivitys näitä kaikkia vikoja nyt sit??
|
Jubu
|
21. elokuuta 2004 @ 13:07 |
Linkki tähän viestiin
|
Peterski.
jos olet viestiketjua lukenut , niin olet varmaan huomannut , että toisissa koneissa on SE päivitys SE ongelma ... kuten omassanikin , joka lähteee maanantaki kohti saksanmaata
|
peterski
Newbie
|
21. elokuuta 2004 @ 14:34 |
Linkki tähän viestiin
|
juu taidanpa valita jonku toisen soittimen ku tässä on ollu nii paljo vikoja
|
Mainos
|
|
|
eyeTiger
Member
|
23. elokuuta 2004 @ 06:13 |
Linkki tähän viestiin
|
Joo, vikoja tuntuu olevan rajusti Xorossa, vaihka omani toimiikin hyvin.
Joten jos itse tarviin vantaavanlaita konetta niin tilaan YAMADA DVX 6600 soittimen saksasta, hintaa jotain 71?+postikulut 30? - esimerkki Atelcon sivuilta.
Siihen saa teksit .srt muodossa ja .sub tekstit voi muuttaa VobSub ohjelmalla ainakin .srt muotoon.
|