User Käyttäjä Salasana  
   
maanantai 1.7.2024 / 12:29
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > kotiteatteri > dvd-soittimet > xoro hsd 400 plus divx-soitin
Näytä aiheet
 
Keskustelualueet
Keskustelualueet
Xoro HSD 400 Plus DivX-soitin
  Siirry:
 
Kirjoittaja Viesti
Sivu:1234>
Member
_
28. huhtikuuta 2004 @ 18:29 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
onko kokemusta tästä soittimesta :
Xoro HSD 400 Plus DivX-soitin

meinattiin tilata 3 kpl soittimia....
Hizki
Newbie
_
3. toukokuuta 2004 @ 16:40 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Hyvin on minulla toiminut ja mielestäni halvallakin vielä sain täältä ---> www.planetexport.de <---Suomalainen

Eli ei mitään moitittavaa, vaan päinvastoin, sillä odotukset ei noin "edukasta" laitetta kohtaan olleet kovin korkealla.
Pallomasi
Suspended due to non-functional email address
_
12. toukokuuta 2004 @ 08:52 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Onko toi paikka -www.planetexport.de- luotettava tilata?
Kuinka tekstitykset näkyvät ruudulla ja toistaako hyvin kaikkia formaatteja?
Hizki
Newbie
_
19. toukokuuta 2004 @ 05:15 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
On luotettava paikka tilata. Olen montakertaa ostanut niiden tuotteita huutonetistä ja muutaman kerran olen tilannut sieltä sivujenkin kautta. Aina on kaikki toiminut täydellisesti. Käy huutonetissä katsomassa sen palautetta ( amraam10 ).

Kaikki formaatit (DivX ja XviD) joita olen kokeillut on toiminut hienosti ja samoin myös *.sub ja *.srt tekstitykset. Ja sen takia lähinnä ostin tuon laitteen, kun siinä on myös VGA-ulostulo, mikä on hyvin harvinaista, ja sillä saan sen liitettyä videotykkiini niin että saan parhaan mahdollisen kuvan!
iso_p
Newbie
_
25. toukokuuta 2004 @ 04:18 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Millä tavalla ootte saanneet tekstit näkymään tuossa soittimessa.

Itse olen polttanut leffan ja tekstit (sub) cd:n juureen samannimisinä. Toimii pc:ssä mutta ei soittimessa. Kertokaa vihjeitä

janisa
Newbie
_
26. toukokuuta 2004 @ 17:22 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Miten tekstit saa toimimaan...
petrib1
Newbie
_
31. toukokuuta 2004 @ 18:57 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Ainakin hds 400:ses tekstit saa näkyviin kun alkuvalikos valitsee tekstitiedoston kohdallle ja painaa angle painiketta kaukosäätimest.ilmestyy ruutuun teksti:div-x subtitles selected.en tiiä päteekö tää sen plus mallin kans.
jarre73
Suspended due to non-functional email address
_
1. kesäkuuta 2004 @ 18:15 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Tervehdys!

divx, xvid ym... Onko olemassa dvd-soitinta, joka toistaa AVI-tiedostoja + subit???????

Thänks jo etukäteen
Senior Member
_
1. kesäkuuta 2004 @ 18:47 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
On olemassa sellaisia soittimia, jotka toistavat myös erilaisia tekstitysformaatteja. Tosin tekstit saa näkymään jokaisessa DivX/XviD:ä toistavassa laitteessa, kunhan vain tekee kiinteät tekstit AVI:n.
Pallomasi
Suspended due to non-functional email address
_
2. kesäkuuta 2004 @ 06:22 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Kellään kokemusta tuosta vga-liitännästä? pelittääkö hyvin ja silleen...
mahdollisesti saan työpaikaltani ekstrana videotykin, olis kätevä ton dvd-vehkeen kanssa...
eyeTiger
Member
_
16. kesäkuuta 2004 @ 09:27 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Minkä värinen tuo Planetexportin soitin on? Kuvassa hopeinen ja Kitupiikistä sen saa mustana.
Moderator
_
16. kesäkuuta 2004 @ 12:15 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Ketju siirretty oikealle alueelle.

Katja29
Suspended due to non-functional email address
_
26. kesäkuuta 2004 @ 08:02 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Toi Xoro on ihan hyvä peli mutta divx leffojen subit on keltaset ja liian korkeella. Onkohan jostain saatavissa päivitys joka korjais asian? Xoron omilla sivuilla oleva päivitys ei auta asiaa.
eyeTiger
Member
_
27. kesäkuuta 2004 @ 17:40 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Nyt mulla on tuo kitupiikin musta Xoro ja minulla on sama ongelma: teksti on keltainen ja heikohko, sekä ei näy ääkkösiä ollenkaan vaan siiden paikalla on jotkut ihme koukerot.

Eli mikä on se oikea Firmware millä näkyy ä:t ja ö:t 400 Plus soittimella?
eyeTiger
Member
_
30. kesäkuuta 2004 @ 16:22 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Löysin nyt tuon oikean firmwaren millä näkyy ääkköset, mutta muuten teksti on keltainen.

Eli ilmeisesti paremmaksi ei tuota konetta saa, mutta minulle riittää tuokin vallan mainiosti.

Jos joku tarvii tuota firmwarea niin voin lähettää sen, netistä en sitä itse löytänyt vaan myös minulle lähetettiin se.
sunnju
Newbie

3 tuotearviota
_
30. kesäkuuta 2004 @ 16:28 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Onko kukaan kokeillu tuossa XORO:ssa DVD levyille poltettuja elkuvia ja tekstitystiedostoja. Toimiiko esim. DVD+RW levylle poltetuissa sub ja/tai srt subit?
Akame-San
Newbie
_
1. heinäkuuta 2004 @ 08:43 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Mitä kaikkia päivityksiä tuohon Xoroon on olemassa? Haluaisin saada näkyviin myös tuohon subtitle valikkoon muutkin kuin englannin. Kaikissa muissa tekstityksissä lukee: unknown
eyeTiger
Member
_
1. heinäkuuta 2004 @ 13:59 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Olen polttanut DVD-RW:lle elokuvia ja tekstejä. Hienosti toimii, kunhan muistaa että tekstitiedoston nimi pitää olla aika lyhyt, muuten ei sieppaa sitä mukaan.

Ja luultavasti tekee saman DVD+RW:n kanssa, itselläni kun ei ole sellaisia levyjä.
janisa
Newbie
_
2. heinäkuuta 2004 @ 05:42 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Mulle voisit lähettää sen päivityksen millä saa
näkyyn ääkköset... Janisa@suomi24.fi
dopper
Inactive
_
2. heinäkuuta 2004 @ 06:20 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
miten tuossa xorossa saa tekstin muutettua isommaksi? muuten saatiin tekstit ja ääkköset näkyviin mutta teksti on tosi pientä ja keltaista.
eyeTiger
Member
_
2. heinäkuuta 2004 @ 13:11 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Keltasuuteen ja muihin tekstin ongelmiin ei voi muuta kun odottaa parempaa firmware päivitystä ja itse luulen että sellaista ei heti tule, jos tulee koskaan.

Onkohan kellään tietoa saako mihinkään soittimeen kunnollisia irtotekstejä?

Jaxis
Newbie
_
6. heinäkuuta 2004 @ 11:56 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Luulisi uuden firmiksen tulevan melko pian, ainakin sen perusteella mitä dvdboardilla on juttua ollut. Tapetilla on aikaisemmin ollut suuremmat tekstit valkoisella fontilla jne..

http://www.dvdboard.de/forum/showthread.php?s=fbdc4afeb4d563468cba5087ae4accfc&threadid=63068&perpage=30&pagenumber=9

En itse Saksaa taida, mutta joku viisaampi voi kertoo missä mennään.. Ymmärtääkseni uusi firmis on kuitenkin ihan lähellä julkaisua (beta versiosta löytynyt joku bugi).
Akame-San
Newbie
_
7. heinäkuuta 2004 @ 16:34 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Niin onko kellään samaa ongelmaa, että kun kaukkosäätimellä asettaa tekstejä niin muut paitsi enlaglanti näkyy: UNKNOWN. Jos siihen vaivaan olisi jokin lääke, niin olisi päivittää se!

PS. Ärsyttää kokeilla jokainen tekstitys erikseen mikä kieli se on!
Bentos
Junior Member
_
9. heinäkuuta 2004 @ 14:57 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Eli näkyykö tässä "Xoro HSD 400 Plus" laitteessa kaikki DVD-r/rw ja DVD+r/rw ja kaikki muutki yleissimmät?

Senkin ymmärsin että tässä olisi DivX / Xvid tuki?

Manuaalit ovat sitä varten, jotta niistä selviäis mikä meni vikaan.
Mainos
_
__
 
_
Akame-San
Newbie
_
9. heinäkuuta 2004 @ 19:26 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Kyllä, laite tukee DVD/MPEG4/DivX/XviD/SVCD/VCD/HDCD/CD/MP3/CD-R/RW /DVD-R/RW /DVD+R/RW/JPEG Foto-CD/Kodak Picture CD. Ja myöskin DivX-tekstitykset *.sub ja *.srt muodot.
 
Sivu:1234>
Aiheeseen liittyviä linkkejä
Kaikki Xoron televisiot arvosteluineen AfterDawnin laitevertailussa!
 
Aiheeseen liittyviä viestiketjuja Viestejä Viimeisin viesti Keskustelualue
Xoro HRT 5000 tuplaviritin boksi 3 15. elokuuta 2011 Keskustelua antenniverkon digibokseista
Xoro-kaukosäädin 2 29. maaliskuuta 2010 Ostetaan
DVD-soitin XORO HSD8450 (Haukipudas) 1 1. marraskuuta 2009 Myydään
Xoro HSD 2220 1 2. kesäkuuta 2009 Yleistä keskustelua digitaalisesta videosta
Xoro HSD 8410 DVD firmware 2 3. tammikuuta 2008 DVD-soittimet
Xoro HTL 3742w 29 2. toukokuuta 2007 Televisiot ja videoprojektorit
Xoro HTL 4742w 47" 1920 x 1080p LCD-TV 7 28. helmikuuta 2007 Televisiot ja videoprojektorit
Valaisua Firmware-päivityksiin? (XORO HSD-311) 1 30. maaliskuuta 2006 DVD-soittimet
Xoro HSD 415 1 25. tammikuuta 2005 DVD-soittimet

 
afterdawn.com > keskustelu > kotiteatteri > dvd-soittimet > xoro hsd 400 plus divx-soitin
 

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme
 
  © 1999-2024 AfterDawn Oy