Tyynenmeren -sota PS2 pelejä
|
|
Ganju
Newbie
|
24. lokakuuta 2010 @ 22:18 |
Linkki tähän viestiin
|
Elikkäs kyselisin, että tiedättekö joitain Tyynenmeren sotaa liittyviä ps2 pelejä, koissa pelattaisiin Japanilaisten näkökulmasta? Olen pelannut Call of Duty - World at War:ia, mutta haluaisin kokeilla jotain peliä myös japanilaisilla.
|
Senior Member
4 tuotearviota
|
28. lokakuuta 2010 @ 08:39 |
Linkki tähän viestiin
|
Oletko pelannut Medal of Honor: Rising Sun:ia?
|
Ganju
Newbie
|
28. lokakuuta 2010 @ 21:25 |
Linkki tähän viestiin
|
Lainaus: Oletko pelannut Medal of Honor: Rising Sun:ia?
Tuota on tullut joskus pelattua naapurin kanssa kaksinpelinä, mutten ole tajunnut, että sekin sijoittuu Tyynenmeren sotaan. Kävin jo tilaamassa sen netistä. Kiitoksia vinkistä.
|
Senior Member
5 tuotearviota
|
29. lokakuuta 2010 @ 10:37 |
Linkki tähän viestiin
|
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Ganju: Elikkäs kyselisin, että tiedättekö joitain Tyynenmeren sotaa liittyviä ps2 pelejä, koissa pelattaisiin Japanilaisten näkökulmasta? Olen pelannut Call of Duty - World at War:ia, mutta haluaisin kokeilla jotain peliä myös japanilaisilla.
Laitanpas nyt samaan aiheeseen kannattaako ostaa tuo world at war vai COD 4?
Kone: AMD Athlon II X3 450 3.2GHz, RAM 4GT , AMD Radeon HD 6450 1GT , 1Tt Kovo , Win7 Ultimate 64Bit
|
Senior Member
5 tuotearviota
|
29. lokakuuta 2010 @ 10:39 |
Linkki tähän viestiin
|
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Ganju: Elikkäs kyselisin, että tiedättekö joitain Tyynenmeren sotaa liittyviä ps2 pelejä, koissa pelattaisiin Japanilaisten näkökulmasta? Olen pelannut Call of Duty - World at War:ia, mutta haluaisin kokeilla jotain peliä myös japanilaisilla.
Laitanpas nyt samaan aiheeseen kannattaako ostaa tuo world at war vai COD 3?
Kone: AMD Athlon II X3 450 3.2GHz, RAM 4GT , AMD Radeon HD 6450 1GT , 1Tt Kovo , Win7 Ultimate 64Bit
Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 29. lokakuuta 2010 @ 10:41
|
jkstone
Suspended permanently
|
29. lokakuuta 2010 @ 11:06 |
Linkki tähän viestiin
|
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Pro619:
Laitanpas nyt samaan aiheeseen kannattaako ostaa tuo world at war vai COD 4?
Yritä päättää mikä COD.
Ompahan vaan aika OT.
|
Mainos
|
|
|
Ganju
Newbie
|
29. lokakuuta 2010 @ 22:22 |
Linkki tähän viestiin
|
Lainaus: Laitanpas nyt samaan aiheeseen kannattaako ostaa tuo world at war vai COD 3?
Tämähän on tietysti vain minun mielipiteeni, mutta minä ostaisin Call of Duty World at War:in. Pelissähän pelaillaan sekä Japanissa, että Euroopassa. Pelissä on monia historiallisia taisteluja, kuten taistelu Okinawassa tai Ardenniinien taistelut. Kaikin puolin pätevä peli.
|