| Tyynenmeren -sota PS2 pelejä |  | 

| GanjuNewbie 
   | 24. lokakuuta 2010 @ 22:18 |  Linkki tähän viestiin   | 

| 

Elikkäs kyselisin, että tiedättekö joitain Tyynenmeren sotaa liittyviä ps2 pelejä, koissa pelattaisiin Japanilaisten näkökulmasta? Olen pelannut Call of Duty - World at War:ia, mutta haluaisin kokeilla jotain peliä myös japanilaisilla.

| 

| Senior Member 
 4 tuotearviota

| 28. lokakuuta 2010 @ 08:39 |  Linkki tähän viestiin   | 

| 

Oletko pelannut Medal of Honor: Rising Sun:ia?

| 

| GanjuNewbie 
   | 28. lokakuuta 2010 @ 21:25 |  Linkki tähän viestiin   | 

| 

Lainaus:Tuota on tullut joskus pelattua naapurin kanssa kaksinpelinä, mutten ole tajunnut, että sekin sijoittuu Tyynenmeren sotaan. Kävin jo tilaamassa sen netistä. Kiitoksia vinkistä.Oletko pelannut Medal of Honor: Rising Sun:ia?

| 

| Senior Member 
 5 tuotearviota

| 29. lokakuuta 2010 @ 10:37 |  Linkki tähän viestiin   | 

| 

Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti  Ganju:Laitanpas nyt samaan aiheeseen kannattaako ostaa tuo world at war vai COD 4?Elikkäs kyselisin, että tiedättekö joitain Tyynenmeren sotaa liittyviä ps2 pelejä, koissa pelattaisiin Japanilaisten näkökulmasta? Olen pelannut Call of Duty - World at War:ia, mutta haluaisin kokeilla jotain peliä myös japanilaisilla.

Kone: AMD Athlon II X3 450 3.2GHz, RAM 4GT , AMD Radeon HD 6450 1GT , 1Tt Kovo , Win7 Ultimate 64Bit | 

| Senior Member 
 5 tuotearviota

| 29. lokakuuta 2010 @ 10:39 |  Linkki tähän viestiin   | 

| 

Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti  Ganju:Laitanpas nyt samaan aiheeseen kannattaako ostaa tuo world at war vai COD 3?Elikkäs kyselisin, että tiedättekö joitain Tyynenmeren sotaa liittyviä ps2 pelejä, koissa pelattaisiin Japanilaisten näkökulmasta? Olen pelannut Call of Duty - World at War:ia, mutta haluaisin kokeilla jotain peliä myös japanilaisilla.

Kone: AMD Athlon II X3 450 3.2GHz, RAM 4GT , AMD Radeon HD 6450 1GT , 1Tt Kovo , Win7 Ultimate 64Bit Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 29. lokakuuta 2010 @ 10:41 | 

| jkstoneSuspended permanently 
   | 29. lokakuuta 2010 @ 11:06 |  Linkki tähän viestiin   | 

| 

Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti  Pro619:Yritä päättää mikä COD.
 Laitanpas nyt samaan aiheeseen kannattaako ostaa tuo world at war vai COD 4?

Ompahan vaan aika OT.

| 

| Mainos   |   | 

| 
 | 

| GanjuNewbie 
   | 29. lokakuuta 2010 @ 22:22 |  Linkki tähän viestiin   | 

| 

Lainaus:Tämähän on tietysti vain minun mielipiteeni, mutta minä ostaisin Call of Duty World at War:in. Pelissähän pelaillaan sekä Japanissa, että Euroopassa. Pelissä on monia historiallisia taisteluja, kuten taistelu Okinawassa tai Ardenniinien taistelut. Kaikin puolin pätevä peli.Laitanpas nyt samaan aiheeseen kannattaako ostaa tuo world at war vai COD 3?

|