Bad company 2 PC
|
|
Junior Member
2 tuotearviota
|
28. syyskuuta 2010 @ 14:20 |
Linkki tähän viestiin
|
Jos teitä kiinnostaa pelata hyvällä servulla ni sFc on loistava paikka,
100% suomalainen
recon-raja 4
Hardcore
Rush + Conquest
Ja admineita aina paikalla, minut lukuunottaen
|
Senior Member
14 tuotearviota
|
28. syyskuuta 2010 @ 14:52 |
Linkki tähän viestiin
|
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti MrLepola: Jos teitä kiinnostaa pelata hyvällä servulla ni sFc on loistava paikka,
100% suomalainen
recon-raja 4
Hardcore
Rush + Conquest
Ja admineita aina paikalla, minut lukuunottaen
Hyi.
|
Member
2 tuotearviota
|
28. syyskuuta 2010 @ 15:27 |
Linkki tähän viestiin
|
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Smanci: Pelaa Conquestia, siinä välttuu puskasnipuilta.
Njah, Rush on paljon parempi. Paitsi että siellä on liikaa snipuja -.-
En oo oikein koskaan ymmärtäny mitä tyydystä porukka saa sniputtamisesta. Mitä sitten jos K/D on 3? Kiviäkin kiinnostaa. Onhan se paljon hienompi kun 0.7, mutta itse ainakin tykkään enemmän voittaa koko rundin K/D:lla 1 kun hävitä K/D:lla 2.5. Toki jos oikeesti osaa sniputtaa niin siitä vaan, mutta kun perusjonnet ei älyä että toisiakin voi auttaa.
" What. The. Fuck." -Desmond Miles

|
AfterDawn Addict
13 tuotearviota
|
28. syyskuuta 2010 @ 16:25 |
Linkki tähän viestiin
|
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Milf_82: Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Smanci: Pelaa Conquestia, siinä välttuu puskasnipuilta.
Njah, Rush on paljon parempi. Paitsi että siellä on liikaa snipuja -.-
En oo oikein koskaan ymmärtäny mitä tyydystä porukka saa sniputtamisesta. Mitä sitten jos K/D on 3? Kiviäkin kiinnostaa. Onhan se paljon hienompi kun 0.7, mutta itse ainakin tykkään enemmän voittaa koko rundin K/D:lla 1 kun hävitä K/D:lla 2.5. Toki jos oikeesti osaa sniputtaa niin siitä vaan, mutta kun perusjonnet ei älyä että toisiakin voi auttaa.
Omalla kohtaa ainakin 400+MMHS defenderinä tuottaa tyydytystä...
|
Make445
Newbie
|
30. syyskuuta 2010 @ 21:42 |
Linkki tähän viestiin
|
Minkälainen teillä on tuo GOLin tähtäin? Mulla on siinä vaan se pystyviiva mut ei sitä vaakaviivaa joten onkohan tässä joku ongelma grafiikoissa tai jotain?
|
Member
2 tuotearviota
|
30. syyskuuta 2010 @ 22:06 |
Linkki tähän viestiin
|
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Make445: Minkälainen teillä on tuo GOLin tähtäin? Mulla on siinä vaan se pystyviiva mut ei sitä vaakaviivaa joten onkohan tässä joku ongelma grafiikoissa tai jotain?
Joillakin (=et ole ainoa) on esiintynyt sama ongelma ja se on DICEllä tiedossa. Käsittääkseni asia korjataan seuraavassa patchissa, aka viiden vuoden sisällä.

|
arffman
Senior Member
|
30. syyskuuta 2010 @ 23:16 |
Linkki tähän viestiin
|
Joo sama ongelma oli,mut muutappa pelin resoluutiota, niin pitäisi ristikko löytyä.
|
Make445
Newbie
|
1. lokakuuta 2010 @ 17:43 |
Linkki tähän viestiin
|
Joo kiitosta :)
|
AfterDawn Addict
23 tuotearviota
|
5. lokakuuta 2010 @ 20:13 |
Linkki tähän viestiin
|
Mikäli uusin Medal of Honor kiinnostaa sen BETa versiota pystyy pelaamaan 7.10 asti.
Maistiaisen voi lada osoitteesta ja on kooltaan parin gigan luokkaa.
http://www.medalofhonor.com/pcopenbeta
Peli on graafisesti hyvin samanlainen kuin BC2 mutta ehkä DICE on tähän "syypää"
Itsellä hieman grafiikan vilkkumista oli havattavissa.
Project "Carbage Can" *Enthusiast Overclocker & Gamer*
Red Bull antaa siivet, Koskenkorva antaa nelivedon!

|
Hanzki
Suspended due to non-functional email address
|
6. lokakuuta 2010 @ 16:35 |
Linkki tähän viestiin
|
Mietiskelen tässä että kannattaakohan ostaa enää bad company 2;sta koska nyt tulee black opsit ja mohit. Riittääkö siellä enää pelaajia ja vetääkö mohit ja opsit BC2 matalaksi?
Krapulan parantaminen viinalla on yhtä tarkkaa hommaa kuin ripulin parantaminen piereskelemällä.
|
Member
2 tuotearviota
|
6. lokakuuta 2010 @ 19:43 |
Linkki tähän viestiin
|
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Lerppu86: Mikäli uusin Medal of Honor kiinnostaa sen BETa versiota pystyy pelaamaan 7.10 asti.
Maistiaisen voi lada osoitteesta ja on kooltaan parin gigan luokkaa.
http://www.medalofhonor.com/pcopenbeta
Peli on graafisesti hyvin samanlainen kuin BC2 mutta ehkä DICE on tähän "syypää"
Itsellä hieman grafiikan vilkkumista oli havattavissa.
Miksi en löydä servereitä?
E:
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Hanzki: Kannattaa kokeilla steamin kautta. Minulla auttoi.
Auttoi, kiitos.

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 6. lokakuuta 2010 @ 21:16
|
Hanzki
|
6. lokakuuta 2010 @ 19:50 |
Linkki tähän viestiin
|
Kannattaa kokeilla steamin kautta. Minulla auttoi.
Krapulan parantaminen viinalla on yhtä tarkkaa hommaa kuin ripulin parantaminen piereskelemällä.
|
AfterDawn Addict
13 tuotearviota
|
6. lokakuuta 2010 @ 20:09 |
Linkki tähän viestiin
|
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Hanzki: Mietiskelen tässä että kannattaakohan ostaa enää bad company 2;sta koska nyt tulee black opsit ja mohit. Riittääkö siellä enää pelaajia ja vetääkö mohit ja opsit BC2 matalaksi?
BC2 edustaa lähes päinvastaista tyylisuuntaa, joten en ainakaan itse odota pelaajakatoa.
|
Senior Member
14 tuotearviota
|
6. lokakuuta 2010 @ 20:30 |
Linkki tähän viestiin
|
MoH oli aivan järkyttävää PASKAA! Aseissa ei ole mitään rekyyliä, mapit on kuin tehty camppereille, peli pyörii huonommin kuin BC2 vaikka siinä on rumemmat graffat, äänet ovat huonoja etc etc
|
AfterDawn Addict
13 tuotearviota
|
6. lokakuuta 2010 @ 21:20 |
Linkki tähän viestiin
|
Mukava kuulla välillä positiivisia kommentteja! :D
|
Hanzki
|
6. lokakuuta 2010 @ 22:28 |
Linkki tähän viestiin
|
eli huoletta voin ostaa bc2 ilman huolia pelaajakadosta? Se kans et millasii grafiikkaeroja mohissa ja bc2? onko bc2 paremmat?
ediT: ja onko toi steam ihan luotettava paikka ostaa kyseinen peli? kuinka nopeat lataukest 8/1 mb netillä?
Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 6. lokakuuta 2010 @ 22:30
|
arffman
Senior Member
|
6. lokakuuta 2010 @ 23:11 |
Linkki tähän viestiin
|
Kyllä ainakin tähän asti Steam on ollut luotettava.Pelejä tullut osteltua sitä kautta, oiskohan näin äkikseltään noin 25-30 kpl.Jos ei tukossa Steamin palvelimet, niin lataukset tulevat niin nopeaa, kuin on tuolla 8/1 mahdollista.
Intel i2500k@4,0Ghz | EVGA GTX680 OC 2g | GSkill 2 x 4gb 1333 DDR3 | Gbyte GA-Z77 , Fractal Define R3 | Corsair HX75OW |Noctua NH-D14
Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 6. lokakuuta 2010 @ 23:16
|
Hanzki
|
6. lokakuuta 2010 @ 23:43 |
Linkki tähän viestiin
|
Vaikka tämä BC2 ketju onkin niin taitaa jäädä kauppaan MOH:in taikka Black Opsin tieltä. Black ops
|
kakakakalle
Member
10 tuotearviota
|
8. lokakuuta 2010 @ 14:51 |
Linkki tähän viestiin
|
Lagaako muillakin kun nokan edessä tapahtuu iso räjähdys? Mulla ainakin fps laskee alle 20. Onko tähän tulossa jotain ajuripäivitystä tai jtn? Näyttis hd5870, prossu i7-930 ja muistia 6gb 1600mhz
|
AfterDawn Addict
13 tuotearviota
|
8. lokakuuta 2010 @ 14:52 |
Linkki tähän viestiin
|
Etenkin AMD:n korteilla fps tuppaa laskemaan kun näyttöön tulee paljon savuefektejä, yms.
|
Member
9 tuotearviota
|
8. lokakuuta 2010 @ 14:54 |
Linkki tähän viestiin
|
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti kakakakalle: Lagaako muillakin kun nokan edessä tapahtuu iso räjähdys? Mulla ainakin fps laskee alle 20. Onko tähän tulossa jotain ajuripäivitystä tai jtn? Näyttis hd5870, prossu i7-930 ja muistia 6gb 1600mhz
Minulla myös lagaa joskus jos tulee paljon Smancin mainitsemia savuefektejä tai sitten räjähdyksiä. Aikalailla samanlainen masiinakin kuin sinulla.
| PC: Win 7 64-bit | Intel i7 920 & Noctua NH-D14 | Ati HD5870 | Asus P6T | OCZ Vertex 2 120GB, Samsung F3 1TB ja Samsung F4EG 2TB | 6 Gt DDR3 1333 MHz | Corsair HX650 | Fractal Design Define R2 | BenQ G2420HDBE | Razer DeathAdder | Sennheiser HD555 & CMoy |
Afterdawnin säännöt täällä.
Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 8. lokakuuta 2010 @ 14:55
|
Member
2 tuotearviota
|
8. lokakuuta 2010 @ 16:40 |
Linkki tähän viestiin
|
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti kakakakalle: Lagaako muillakin kun nokan edessä tapahtuu iso räjähdys? Mulla ainakin fps laskee alle 20. Onko tähän tulossa jotain ajuripäivitystä tai jtn? Näyttis hd5870, prossu i7-930 ja muistia 6gb 1600mhz
Itsellä oli kans samaa ongelmaa, mutta ajureiden (onnistuneen) päivityksen myötä lagaaminen väheni huomattavasti. Nyt saa olla suht paljon paukkuja että lagaa, mutta kyllä niitäkin tilanteita löytyy. Varsinkin kun mcomia paukuttaa C4:lla niin tuppaa tökkimään.

|
Senior Member
14 tuotearviota
|
10. lokakuuta 2010 @ 03:06 |
Linkki tähän viestiin
|
Kovaa vauhtia nousi KDR sekä SPM kun sain pari kaveria houkuteltua ostamaan. Sama squad + Mumble = pwnage
|
AfterDawn Addict
23 tuotearviota
|
17. lokakuuta 2010 @ 00:44 |
Linkki tähän viestiin
|
Noh mikä on kun viikkoon ei oo tällekkään keskustelulle uutta viestii tullu.. Hoi sie KRHK:n kolmos joukkueen perunalinko, ei nukuta vaikka se oma potero niin mukavan lämmin onkin. :)
Itse olen viettäny lomaa ko pelistä. on taas konetta tullu fiksailtua niin vois olla aika kokeilla taas.
edit: vaikkei MOH ollutkaan oikeen mistään kotoisin niin sai se AMD sentään kunnon päivityksen pihalle kun FPS nousi 30-40 -> 160fps ilmeisesti kolme GPUta ei ollut alunperin oikein tuettuna ^^ olisko käyny yhdellä pytyllä ja sekin viereisen sylinterin tulpalla.
Project "Carbage Can" *Enthusiast Overclocker & Gamer*
Red Bull antaa siivet, Koskenkorva antaa nelivedon!

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 17. lokakuuta 2010 @ 00:55
|
Mainos
|
  |
|
AfterDawn Addict
13 tuotearviota
|
17. lokakuuta 2010 @ 13:51 |
Linkki tähän viestiin
|
Murossahan ne BC-keskustelut nykyään hoituu...
|