OnePlus kertoi aiemmin tällä viikolla, että se joutui perumaan OnePlus 5 -älypuhelimelle suunnatun Oxygen OS 5.0 -päivityksen bugien vuoksi. Tämä tarkoitti, että yhtiön Androidin uusimman Oreo-version tuominen viivästyi hieman, mutta onneksi yhtiö on kiireen vilkkaa työstänyt uutta päivitystä.
Nyt päivitys on saapunut myös virallisesti jakeluun, kun ensimmäiset OnePlus 5 -käyttäjät ovat ... [ lue koko uutinen ]
Lue uutisartikkeli kokonaisuudessaan ennen kuin kommentoit aihetta.
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Leevi02: Minulle tuli op5_o2_open 3 päivitys joka vei tilaa joku 35mb. Olenko ainut? Vai tuleeko minulle myöhemmin tämä virallinen päivitys?
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Leevi02: Minulle tuli op5_o2_open 3 päivitys joka vei tilaa joku 35mb. Olenko ainut? Vai tuleeko minulle myöhemmin tämä virallinen päivitys?
Vastatkaa nopeasti kiitos.
Ei kukaan ole aamuyöstä täällä. Jos on aikaisemmin asentanut Android 8 päivityksen niin tämä on silloin pienempi koska ei sitä kahteen kertaan asenneta.
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Näppishemmo:
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Leevi02:
Ei kukaan ole aamuyöstä täällä. Jos on aikaisemmin asentanut Android 8 päivityksen niin tämä on silloin pienempi koska ei sitä kahteen kertaan asenneta.
Ei tietenkään, mutta se on edelleen open beta eikä se kokonainen
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Näppishemmo:
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Leevi02:
Ei tietenkään, mutta se on edelleen open beta eikä se kokonainen
Ei näitä beta-versioita kannata asentaa ellei kapula ole vain testikäytössä. Ei koskaan tiedä miten pahoja vikoja niissä esiintyy. Ei näillä päivityksillä niin kiire ole että pitäisi betana saada ennen vakaata versiota.