User Käyttäjä Salasana  

torstai 11.9.2025 / 20:31
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > yleinen keskustelu > keskustelua uutisista > elisa lähti moi-operaattorin kimppuun ? viestintävirastolta huomautus luvattomasta markkinoinnista
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
Elisa lähti Moi-operaattorin kimppuun ? Viestintävirastolta huomautus luvattomasta markkinoinnista
  Siirry:

Viestiketjuun kuuluvat käyttäjäkommentit liittyvät tähän uutiseen:

Elisa lähti Moi-operaattorin kimppuun ? Viestintävirastolta huomautus luvattomasta markkinoinnista

uutinen julkaistu: 7 maaliskuuta, 2018

Viestintävirasto on huomauttanut matkapuhelinoperaattori Elisaa matkapuhelinliittymien luvattomasta telemarkkinoinnista. Puhelinliittymien puhelinmyynti on sallittua ainoastaan asianosaisen erillisestä suostumuksesta. Tapaus koskee verkossa paljon keskustelua herättäneeseen markkinointikampanjaan, jossa Elisa on yrittänyt käännyttää Moi Mobiili -operaattorin asiakkaita liittymätilaajikseen ... [ lue koko uutinen ]

Lue uutisartikkeli kokonaisuudessaan ennen kuin kommentoit aihetta.
Kirjoittaja Viesti
WinLix
Member
_
7. maaliskuuta 2018 @ 11:43 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Huono juttu Moille mutta hyvä juttu asiakkaille. Sain itse tämän puolet halvemman liittymän Elisalta kun vaihdoin Moin siihen.
MiikaVe
Member
_
7. maaliskuuta 2018 @ 17:41 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Voi juku. Pakko vaihtaa operaattoria että voi saada ton paremman tarjouksen Elisalta. Nyt 50mbit/s +200min 15e/kk.
SeppoX1
Newbie
_
7. maaliskuuta 2018 @ 18:32 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Elisan matkapuhein myyjillä on kouluutus mennyt päin wittua!
Raukat eivät osaa eroittaa KÄTEISKAUPPAA JA LUOTTO KAUPPAA toisistaan mitenkään!
Olin ostamassa uuden Samsung Galaxy S 7 puhelimen Elisan liikkeestä sanoin myyjälle ostan sen käteiskauppana!
Kuitenkin Elisan matkapuhein myyjä alkoi vaatimaan takuumaksuja minä sanoin perkele käteiskaupassa ei tarvita takuumaksuja kuluttaja-asiamies sanoi se on LAIN VASTAINEN TEKO ei ELISA VOI KÄTEISKAUPASSA TAKUUMAKSUJA vaatia asiakkaalta!
gouz
Newbie
_
8. maaliskuuta 2018 @ 22:11 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti SeppoX1:
Raukat eivät osaa eroittaa KÄTEISKAUPPAA JA LUOTTO KAUPPAA toisistaan mitenkään!
Olin ostamassa uuden Samsung Galaxy S 7 puhelimen Elisan liikkeestä sanoin myyjälle ostan sen käteiskauppana!
Kuitenkin Elisan matkapuhein myyjä alkoi vaatimaan takuumaksuja minä sanoin perkele käteiskaupassa ei tarvita takuumaksuja kuluttaja-asiamies sanoi se on LAIN VASTAINEN TEKO ei ELISA VOI KÄTEISKAUPASSA TAKUUMAKSUJA vaatia asiakkaalta!
Oliko siis kyse kaupasta löytyvästä tuotteesta vai joutuivatko tilaamaan sen,se kai tässä tapauksessasi on oleellista,kun näin yrittää miettiä miksi sitä takuumaksua vaativat?
SeppoX1
Newbie
_
8. maaliskuuta 2018 @ 22:16 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti gouz:
Oliko siis kyse kaupasta löytyvästä tuotteesta vai joutuivatko tilaamaan sen,se kai tässä tapauksessasi on oleellista,kun näin yrittää miettiä miksi sitä takuumaksua vaativat?
Kaupasta olisin ostanut suoraan se loppui siihen Takuumaksun vaatimiseen jonka jälkeen soitin kuluttaja-asiamiehelle!Hän sanoi EI ELISA VOI VAATIA TAKUUMAKSUJA KÄTEISKAUPASSA SE ON LAIN VASTAINEN TEKO!!!
jartar
AfterDawn Addict

2 tuotearviota
_
9. maaliskuuta 2018 @ 00:27 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   

:D :D Enemmän se kertoo susta, jos liikkeille ei sun raha kelpaa.

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 9. maaliskuuta 2018 @ 00:27

etrade
Junior Member
_
9. maaliskuuta 2018 @ 00:37 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti jartar
:D :D Enemmän se kertoo susta, jos liikkeille ei sun raha kelpaa. [/quote:

Nämä jartarin jutut on taas täyttä trollaamista.
Mainos
_
__

_
jartar
AfterDawn Addict

2 tuotearviota
_
9. maaliskuuta 2018 @ 01:15 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti etrade:

Nämä jartarin jutut on taas täyttä trollaamista.

Saa nähdä kuinka moni sun lisäksi tulee tähän ketjuun nolaamaan itsensä. On äärimmäisen absurdi ajatus, että liike pyytäisi takuumaksua siinä vaiheessa kun on ostamassa käteisellä tuotetta. Mistä se takuumaksu edes maksettaisiin? Roskan puhujat on helppo paljastaa....

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 9. maaliskuuta 2018 @ 01:20

afterdawn.com > keskustelu > yleinen keskustelu > keskustelua uutisista > elisa lähti moi-operaattorin kimppuun ? viestintävirastolta huomautus luvattomasta markkinoinnista

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy