afterdawn.com > keskustelu > yleinen keskustelu > keskustelua uutisista > honor ja huawei ovat aloittaneet android 10 -päivitysten jakelut
Keskustelualueet
Keskustelualueet
Honor ja Huawei ovat aloittaneet Android 10 -päivitysten jakelut
Viestiketjuun kuuluvat käyttäjäkommentit liittyvät tähän uutiseen:
uutinen julkaistu: 28 marraskuuta, 2019
Google aloitti Android 10 -päivitysten jakelun syyskuun alussa, jonka jälkeen uusinta versiota on nähty vasta muutamien valmistajien toimesta muutamissa puhelimissa.
Kuitenkin hiljalleen kymppiversio alkaa yleistyä ja nyt vuoronsa saavat Huawein sekä Honorin puhelimet, joihin Android 10 -versiota sopii odottaa seuraavien päivien aikana.
Katso tästä kaikki puhelimet, joille Android ... [ lue koko uutinen ]
Lue uutisartikkeli kokonaisuudessaan ennen kuin kommentoit aihetta.
kepax
Junior Member
3 tuotearviota
4. joulukuuta 2019 @ 14:07
Linkki tähän viestiin
Mulla Honor 20 Pro Telian liittymällä.
Vielä ei ole päivitystä saatavilla...
Jyk
Staff Member
5. joulukuuta 2019 @ 12:14
Linkki tähän viestiin
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti kepax: Mulla Honor 20 Pro Telian liittymällä.
Vielä ei ole päivitystä saatavilla... Ei ole vielä täälläkään Android 10 päivitystä näkynyt, mutta eiköhän se pian ilmesty.
kepax
Junior Member
3 tuotearviota
12. joulukuuta 2019 @ 22:13
Linkki tähän viestiin
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Jyk: Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti kepax: Mulla Honor 20 Pro Telian liittymällä.
Vielä ei ole päivitystä saatavilla... Ei ole vielä täälläkään Android 10 päivitystä näkynyt, mutta eiköhän se pian ilmesty. Nyt sain päivitettyä Android 10 käyttämällä puhelimesta löytyvää HiCare sovellusta, ei onnistunut normaalisti asetusten kautta...
Mainos
Jyk
Staff Member
13. joulukuuta 2019 @ 12:36
Linkki tähän viestiin
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti kepax: Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Jyk: Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti kepax: Mulla Honor 20 Pro Telian liittymällä.
Vielä ei ole päivitystä saatavilla... Ei ole vielä täälläkään Android 10 päivitystä näkynyt, mutta eiköhän se pian ilmesty. Nyt sain päivitettyä Android 10 käyttämällä puhelimesta löytyvää HiCare sovellusta, ei onnistunut normaalisti asetusten kautta... Noniin hyvä. Miltäs Android 10 näyttää ja tuntuu?
afterdawn.com > keskustelu > yleinen keskustelu > keskustelua uutisista > honor ja huawei ovat aloittaneet android 10 -päivitysten jakelut