Tesla ei usko perinteisten automallien kaltaisiin vuosittaisiin päivityksiin automalleissaan, vaan yhtiö päivittelee autojaan välillä puhtaasti ohjelmistojen osalta, välillä siten, että saman auton uudemmat versiot ovat muuttuneet edellisestä hieman.
Nyt kuitenkin on tulossa varsin merkittävä muutos yhtiön ensimmäiseen automalliin, Tesla Model S:ään. Kyseessä on Tesla Model S Plaid -nimellä ... [ lue koko uutinen ]
Lue uutisartikkeli kokonaisuudessaan ennen kuin kommentoit aihetta.
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti pkaksp: Maailman nopein sähköinen tuotantoauto ehkä mutta ei sentään maailman nopein tuotantoauto.
Itse asiassa maailman nopein tuotantoautokin, mutta nimenomaan 0-60mph -kiihtyvyyden osalta. Nykyinen Model S on tuolla listalla sijalla 3. Täsmensin artikkelia tältä osin.
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti pkaksp: Maailman nopein sähköinen tuotantoauto ehkä mutta ei sentään maailman nopein tuotantoauto.
Itse asiassa maailman nopein tuotantoautokin, mutta nimenomaan 0-60mph -kiihtyvyyden osalta. Nykyinen Model S on tuolla listalla sijalla 3. Täsmensin artikkelia tältä osin.
Niin no on kai se kiihtyvyyskin nopeutta. 🤔 Mut ite ainakin ymmärrän kun nopeudesta tai nopeimmasta puhutaan niin on kyse huippunopeudesta. 💁🏼♂️😏😁
Kieltämättä vaikuttavia lukuja. Induktiomoottorin etu polttomoottoriin on siinä että se kykenee antamaan maksimiväännön jo pyörimisnopeuden ollessa nolla.
Sähköautoilu ei välttämättä kuitenkaan ole niin ihanaa, vaan kaupunkiympäristöstä poistuttaessa kaikki täytyy suunnitella huolellisesti etukäteen. Tässä pari hauskaa esimerkkitarinaa:
Niin no on kai se kiihtyvyyskin nopeutta. 🤔 Mut ite ainakin ymmärrän kun nopeudesta tai nopeimmasta puhutaan niin on kyse huippunopeudesta. 💁🏼♂️😏😁
Totta, tuo olisi alunperinkin ollut hyvä selventää kumpaa tarkoitetaan. Josko se nyt on selkeämmin sanottu :-)