Olen täysin eri mieltä! Jenkeille kuuluu koko EU:n turvallisuus ja näin NSA: pitää saada kaikki tieto Euroopan alueelta. Muutenhan antiamerikkalainen rikollinen toiminta saa jatkua EU:n alueella ja se ei laittomana saa jatkua, vaan jokainen antiamerikkalainen kommari, muslimi jne pitää heti pidättää ja lennättää USN Base, Cuba, Quantanamo.
Tästä voimme väitellä Tuomiopäivään saakka, joten se ei kannata. Minä, joka hyväksyn vain jenkit ja toiset, jotka vihaavat meitä, on vihan juopa välillämme.
Toistan-jenkit keksivät Internetin ja jenkit määräävät sen käytöstä ja sen tietoturvasta ja mitä tietoja eurooppalaisista näin kerrotaan NSA:lle. NSA hallitsee Eurooppaa ja meitä kaikkia. Google hallitsee EU:ta ja USA meitä kaikkia. EU:n päätökset ovat siis antiamerikkalaisia, koska Google on ainoa hakukone ja määrittää sen tietoturvatason.
Mikä Suomi on olevinaan, kun uhmaa USA:ta näin? Mitä nämä kommari tontut ovat olevinaan, kun USA:n SSBN sukellusveneet pyyhkivät meidät minuuteissa maailman kartalta tarvittaessa!
Idioottimainen ylimielisyys kostautuu kyllä...
Repetitio est mater studiorum-Internet on amerikkalainen, tietokoneet ovat amerikkalaisia eli käytän tässä amerikkalaisia tuotteita ja olen onnellinen voidessani palvella USA:ta. Lähetän mielelläni kaikki tietona NSA:lle ja Google on hieno keksintö. EU:n komissio jne pitäisi lakkauttaa ja EU yhdistää USA:han.
Me tarvitsemme SSBN sukellusveneitä ja lähetämme mielellämme kaikki antiamerikkalaiset USN base, Guantanamo. Tietenkin!
USA-its still number 1!
1. Seasonic 750W FOCUS+ 750 Gold/Ryzen 5 2600X, AM4, 3.6 GHz/MSI B450 Gaming Plus, ATX-emolevy/Corsair 32GB (2x16GB) Vengeance LED, DDR4 3200MHZ/GIGABYTE Radeon RX 550 D5 -näytönohjain, 2GB GDDR5/ WD 250GB WD Blue 3D SSD -levy
2.Thermaltake XT 775W/ Asus Sabertooth X58 Tylersburg/Intel i7-950 Bloomfield/ 6 GB KINGSTON DDR3 1333 MHZ/Western Digital Caviar RED NAS 1TB SATAIII /OCZ Vertex SATA II/Asus ENGTX460 DirectCU/G/2DI/1GD5 SLI
3. Asus VivoBook 17 X705MA
|