User Käyttäjä Salasana  

sunnuntai 3.8.2025 / 03:03
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > p2p > yleistä keskustelua p2p-ohjelmista > edonkey overnet vs bittorent ongelma
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
edonkey overnet vs bittorent ongelma
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
zerocools
Suspended due to non-functional email address
_
14. syyskuuta 2004 @ 22:43 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
eli ongelma on se että edoney tai overnet eivät anna vauhtia kun vain sen 10kt - 40kt vaikka olis 4päivää yhtämittaan päällä taas bit torrentit tulevat n:200kt ja sit te kaikki sanotte että miksi et käytä bittorentia no siksi kun suprnova:sta ei kä muistakaan linkki sivustoista löy sitä mitä tarviin esim overnet
olisko tuohon overnet portiasetuksissa jotain parantamisen varaa??
portit
tcp 4662
udp 12163
oliskiva jos sais vähän vauhtia kun ulopäin menee enemmän mitä itse saan perkele
AfterDawn Addict

20 tuotearviota
_
15. syyskuuta 2004 @ 03:06 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Kait on ajossa tuo uusin Edonkey 1.0.
Itse kun siirryin siihen niin nopeudet nousi jonkin verran.
zerocools
Suspended due to non-functional email address
_
15. syyskuuta 2004 @ 06:27 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
eli puhumme edonkey2000
aamulla latausta tuli +- 10kt\s vittu tämä on aivan paska
Member
_
16. syyskuuta 2004 @ 04:07 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
torrentti rulettaa...
uploadaa 200-1000kt/s
downia 20-400kt/s
ja saitti on sika hyvä...ei kai täs enää ees dc++:aa
tarvi =)varmaan pystyt lähettään priva viestin mulle...

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 16. syyskuuta 2004 @ 04:09

AfterDawn Addict

3 tuotearviota
_
16. syyskuuta 2004 @ 06:00 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Donkey verkosta kyllä löytyy kaikkea kummaa kamaa ja tavaran elinikä on paljon pidempi kuin torrenteissa. Oletko kokeillut eMulea? Itse olen todennut toimivaksi. Kummatkin edonkey ja eMule käyttää samaa verkkoa.

Give a man a fish and you feed him for a day.
Teach a man to fish and you feed him for a lifetime.
Mainos
_
__

_
Moderator
_
16. syyskuuta 2004 @ 07:16 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
ota huomioon emulen krediitit, eli mitä enemmän jaat suositumpaa tavaraa, sitä nopeammin pääset lataamaan itsekkin nopeasti.

Ite käytän dc ja bt ainoostaan, emule sellasta vitkutteluu et menee ikä ja terveys.

afterdawn.com > keskustelu > p2p > yleistä keskustelua p2p-ohjelmista > edonkey overnet vs bittorent ongelma

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy