User Käyttäjä Salasana  

sunnuntai 13.7.2025 / 21:49
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > digitaalinen video > yleistä keskustelua digitaalisesta videosta > ääniongelmia!
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
Ääniongelmia!
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
paviaani
Junior Member
_
17. syyskuuta 2004 @ 19:03 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Eli ongelmahan on tämän tapainen.Kotona kattoessani avi elokuvaa ei ääntä kuulu paljoa pask***aan vaikka olen säätänyt ääni asetuksista volumet täysille samoin kuin itse playeristä.Okei ajattelin että vika on elokuvassa mutta kun vein sen kaverille katottavaksi niin siellä sitä ääntä kuulu kumminkin ihan enemmänkin kuin tarpeeksi??Joten missä voi olla vika??kiitos...
tono
Newbie
_
25. syyskuuta 2004 @ 16:55 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
mulla oli samantapanen ongelma, se eros vaan sillä tavalla että joissaki elokuvissa ääni pätki ja joissaki kuulu hiljaa joissain ei ollenkaan, ratkaisu ongelmaan oli päivittää kaikki codekit... ...en oo varma toimiiko sun tapauksessa mut mulla ainaki toimi...
Staff Member

32 tuotearviota
_
25. syyskuuta 2004 @ 17:58 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
AC3 äänien kanssa esiintyy hiljaisuutta, josta pääsee eroon nostamalla äänen lähtötasoa AC3filter:in asetuksista.
paviaani
Junior Member
_
26. syyskuuta 2004 @ 06:24 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Voisitkos vielä tarkentaa mitä säätöjä sieltä pitää muuttaa ku en oikein hallitse näitä juttuja?kiitos!
Staff Member

32 tuotearviota
_
26. syyskuuta 2004 @ 14:28 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
eli käynnistä valikosta löytyy AC3filter ja sieltä AC3filter config

jossa on tuollainen välilehti ja sitten noita Gains kohdan vipuja nostaa ylemmäs.
Mainos
_
__

_
paviaani
Junior Member
_
27. syyskuuta 2004 @ 06:01 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
danke
afterdawn.com > keskustelu > digitaalinen video > yleistä keskustelua digitaalisesta videosta > ääniongelmia!

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy