User Käyttäjä Salasana  

perjantai 4.7.2025 / 21:28
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > pelit ja pelikonsolit > pc:n pelit > momo ja f1 99-2002 ratti pulma
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
Momo ja F1 99-2002 ratti pulma
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
HDJOKKE
Newbie
_
24. syyskuuta 2004 @ 15:52 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
juu pitipä tännekkin kirjoitella. on semonen pulma. momon force ratti ei toimi kyseisen pelin kanssa oikeen. kun laittaa valikoista asetukset kohdalleen toimii hetken. sen jäkeen joutuu laittaa uudestaan asetukset, eli peliin pääsee mut asetukset ei pysy ,on meinaa perseestä säätää joka kerta uudestaan kun hakee parasta tuntumaa peliin kinnostaa toi DTM 2OO2 vaikka vanha onkin jos joku tietäis miten saa asetukset pysyy kohdallaan.
HDJOKKE
Newbie
_
24. syyskuuta 2004 @ 16:24 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
niin ja muutenkin noi DTM pelit kinnostais ja kaikki netti rata pelit .suurinta osaa uusimista on jo pelaillut. mut etsin semmosta missä saa mukaan pelin omat autot et vois kaverin kanssa pelaa netissä kisoja tai sarjaa ja vois seivaa kesken sarjan. en ainakaan oo itse löytänyt viel semmosta auto pelii, josko ees on olemassa . ikävä et RIKU rallis ei oo netti pelii .vois olla aika kova sana
HDJOKKE
Newbie
_
24. syyskuuta 2004 @ 16:43 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
on muuten ihan persestä muutenkin toi momon ratti .oon joutunut vaihtaa verkkokaupassa sen 3 kertaa mitä eriskummalisista syistä millon ei viiksi toimi, polkimet on nytenkin pasana ollu jo kahdessa ratissa ,jotka oon vaihtanut .enkä oo mikään kova ratin vääntäjä eli en pelaa kovin usein auto pelei onneksi on 2 vuoden takuu . ja konesta se ei oo kinni koska kone on vaihtunut 2 kertaa sinä aikana .oon kokeillu vaikka mimmossi netistä saatavii säätö systeemeitä ei kelpo tulosta
afterdawn.com > keskustelu > pelit ja pelikonsolit > pc:n pelit > momo ja f1 99-2002 ratti pulma

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy