User Käyttäjä Salasana  

lauantai 5.7.2025 / 00:43
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > yleistä keskustelua tietokoneista > ajuri- ja softaongelmat > kone kaatuu
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
kone kaatuu
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
gismo77
Member
_
11. lokakuuta 2004 @ 13:56 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
missä vika kun tietyillä peleillä kone kaatuu. kone antaa pelata peliä vähän aikaa ja sen jälkeen ääni rupeaa särisemään ja näyttöön tulee sininen ruutu. ruudussa lukee, että tarkista ohjaimet ja viimeksi asennetut laitteet ja ohjaimet. peleissä on viimeisimmät päivitykset ja koneessa myös.ongelmia raven shield-pelissä, mm. sinä jatko-osassa.

Mani88
Newbie
_
16. lokakuuta 2004 @ 22:21 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
joo mulla on ihan sama ongelma myös rainbowssa. en tiedä mistä johtuu ku se antaa ne virhe ilmotukset. mulla on windows xp:ssä asetus päällä et jos se tekee pahemman luokan virheen se käynnistää koneen uusiks mut ois kiva tietää mistä toi johtuu

MAtomies
gismo77
Member
_
19. lokakuuta 2004 @ 09:56 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
vika oli äänikortissa. asensin äänikortin mitä minulla ei ollut aikaisemmin, vaan se oli valmiina siinä emossa. Myös peöin ääni valikosta kannatta otta erikoistehostetut äänet pois käytöstä.
afterdawn.com > keskustelu > yleistä keskustelua tietokoneista > ajuri- ja softaongelmat > kone kaatuu

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy