vanhentuvatko modit? (AR v.2)
|
|
Merzi
Newbie
|
24. lokakuuta 2004 @ 12:27 |
Linkki tähän viestiin
|
olin tuossa kivikaudella hankkinu modin ja action replay 2-paketin, jolla pelailin backuppeja, mutta nyt ajattelin koittaa san andreaksen polttoa. 3 levyä poltin, kaikki eri merkeille (plussia/miinuksia). Jotain myös luin laaserin ikääntymisestä. eli missä vika, kun uudet dvd-backupit ei tunnu pelittävän. (vanhat cd-formaatit kylläkin). Onko pleisuni nyt viimeisen backup-sessionsa nähnyt vai missä vika?
Kiitti jo etukäteen =)
... ja toimiiko tdk:n "dvd-r" - levyt pleisussa?
|
Merzi
Newbie
|
24. lokakuuta 2004 @ 17:08 |
Linkki tähän viestiin
|
ja semmosta vielä että mistähän johtuu backuppia käynnistettäessä lukijan erittäin kimeä ääni ja ruksutus? näissä tapauksissa pelit eivät ole toimineet. onko levymalli väärä ja lukupää entinen?
|
Shadown
Suspended due to non-functional email address
|
25. lokakuuta 2004 @ 05:51 |
Linkki tähän viestiin
|
Mä en ole ihan varma, mutta tossa neon2 +action2 yhdistelmässä saatto olla, ettei sillä pysty käynnistämään DVD formaatissa olevia pelejä.
Mutta jos hommaat uusimman modin, joka myöskin lataa kaikki ilman mitään helvetin levynvaihtoja niin ei pistäs olla ongelmia.
|
C2W
Junior Member
|
31. lokakuuta 2004 @ 07:21 |
Linkki tähän viestiin
|
En kehtaa mitään uutta topiccia laittaa, joten kysyn tässä samassa, että mille levyille kannattaa pelejä polttaa? Kun ajattelin mod-piirin hommata jouluksi.
|
Shadown
|
31. lokakuuta 2004 @ 07:41 |
Linkki tähän viestiin
|
No pelin koon mukaan joko CD-R tai jos menee yli CD:n niin sitten DVD-R.
|
C2W
Junior Member
|
31. lokakuuta 2004 @ 08:14 |
Linkki tähän viestiin
|
Niin joo, tottakai, mutta minkä merkkisiä, vai onko niin väliä sillä?
Itse olen paljon poltellut TDK:n levyille, Maxellin levyjä olen vältellyt. Hyvin pyörii TDK:t?
|
Shadown
|
31. lokakuuta 2004 @ 09:35 |
Linkki tähän viestiin
|
En osaa sanoa noihin levymerkkeihin mitään, kun en edes oikeastaan yhtään itse polttele pelejä saatika pelaisin.
Mutta käsitykseni mukaan pleikkari ei ole tarkka levyistä.
|
tici
Newbie
|
1. marraskuuta 2004 @ 14:31 |
Linkki tähän viestiin
|
Ainaki memorexin 4x dvd-r tuntuu toimivan moitteettomasti.
|
Mainos
|
  |
|
lexsa
Newbie
|
6. marraskuuta 2004 @ 05:31 |
Linkki tähän viestiin
|
Pleikalle poltossa kannattaa suosia laatumerkkejä. Itsellä ovat Ritekin ja Verbatimin miinus kiekot toimineet loistavasti. CD-r:ssä Verbatim, Platinum ja TDK. Kerran kokeilin jollekin Lidlin blank kiekolle, niin ei toiminut.
|