User Käyttäjä Salasana  

lauantai 5.7.2025 / 11:34
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > digitaalinen audio > keskustelua musiikkiohjelmista > media player rätisee!!!
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
media player rätisee!!!
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
hyvämies
Newbie
_
27. lokakuuta 2004 @ 09:57 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
mikäköhän mahtaa olla mun media playerissa vikana kun se "rätisee"? varsinkin sillon jos on jokin muu sovellus päällä esim IE tai muuli tai azureus... saman ongelman huomasin bsplayerin kanssa... real playerin kans en oo vielä kokeillu

kiitos jo etukäteen vastauksista
Staff Member

32 tuotearviota
_
27. lokakuuta 2004 @ 13:16 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
äänikortin/piirin ajurit uusimmat?
äänikortti/piiri ei jaa IRQ:ta minkään muun laitteen kanssa?
hyvämies
Newbie
_
29. lokakuuta 2004 @ 10:55 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
joo kiitos vastauksesta. mulla on integroitu äänikortti ja se ei jaa IRQ:ta minkään muun kanssa. emolevyn cd:tä mulla ei oo. en oo tarttenu sitä oikeestaan koskaan. ajattelin että siitä ois löytyny ajurit. laitehallinnasta selvis sen verran että ohjain on via ac 97. no menin vian nettisivuille ja etin sieltä oikeeta ajuria. video.... sieltä löyty niitä ajureita vissiin kuus ja enhän mä tiedä mitä niistä uskaltaa koittaa :o)
mahtaisko SP2 tuottaa ton kaltaisia ongelmia? oon kuullu että tuo SP2 on aiheuttanu jos minkälaista vaivaa koneisiin...
hyvämies
Newbie
_
12. marraskuuta 2004 @ 14:48 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
löysin uuden ajurin tuohon mun äänikorttiin mutta ongelma ei hävinny... mikähän mahtaa olla vialla??? voiskohan vika olla tuossa service pack 2:ssa?? voihan viideo ku ottaa pattiin!!!!!!!!
Staff Member

32 tuotearviota
_
12. marraskuuta 2004 @ 16:09 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
käynnistä/start->suorita/run->sndvol32
ja koita vaimentaa turhia äänilähteitä.
hyvämies
Newbie
_
12. marraskuuta 2004 @ 16:30 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
kiitos kärsivällisyydestä :o)

se ongelma ei tunnu vaan häviävän. muokkasin ääniä jos mihin suuntaan mutta ei apua. kyllä rupee v*****taan pikkuhiljaa...
ranki
Newbie
_
13. marraskuuta 2004 @ 17:36 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
sama vika sanoi rahikainen, mediaplayer vaihtoon ja winamp 5.05 pro tilalle ja ongelma ratkaistu...
hyvämies
Newbie
_
14. marraskuuta 2004 @ 10:38 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
winamp 5.05:ssa mulla sama ongelma... eli rätisee... mä oon epätoivonen. :o(
Suensyän
Junior Member

2 tuotearviota
_
24. marraskuuta 2004 @ 08:45 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Itellä tuppaa rätisemään kanssa ja olen tullut siihen tulokseen että johtuu alhaisesta prossutehosta (466Mhz). Varsinkin kuvankäsittely (raskasta) saa musiikin rätisemään. Ja mulla rätisee, oli soitto-ohjelma mikä tahansa (no okei, en oo KAIKKIA testannut mutta ainakin testatut ovat rätisseet).
Mainos
_
__

_
ranki
Newbie
_
24. marraskuuta 2004 @ 15:59 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
ei kyllä johu prossusta mulla ainakaan, just ostin uuden koneen josta ei tehoa puutu ja silti mediaplayeri vittuilee...
afterdawn.com > keskustelu > digitaalinen audio > keskustelua musiikkiohjelmista > media player rätisee!!!

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy