User Käyttäjä Salasana  

sunnuntai 17.8.2025 / 18:24
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > digitaalinen video > aloittelijoiden digivideo-ongelmat ja -keskustelu > leffojen poltto dvd:lle
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
Leffojen poltto DVD:lle
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
Pete2233
Newbie
_
5. marraskuuta 2004 @ 07:24 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Tervehdys kaikille

hommasin äskettäin polttavan DVD:n. (LG 4160B)
Olen imuttanu DC++:lla leffoja ja nyt haluaisin polttaa ne DVD:lle jotta voisin katsoa niitä TV:stä (DVD:nä käytän pojan Playstation 2:sta).
Olen ymmärtänyt, että toi polttojuttu ei ole yksinkertainen, joten käännyin tämän keskustelupalstan puoleen neuvojen toivossa.
T: Pete
Staff Member

32 tuotearviota
_
5. marraskuuta 2004 @ 10:46 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Missähän formaatissa ne elokuvat on?
Pete2233
Newbie
_
5. marraskuuta 2004 @ 10:51 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Pääasiassa AVI:na
Staff Member

32 tuotearviota
_
5. marraskuuta 2004 @ 12:53 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
http://www.nefernetti.com/avi2dvd-122.php
http://www.nefernetti.com/diko.htm
http://www.afterdawn.com/guides/archive/convert_avi_to_dvd.cfm
Hae Viestejä auttaa kanssa.

Vanhemmat Playstation 2 laitteet ei välttämättä toista itsepoltetteju levyjä hirveän hyvin.
Rokki69
Suspended due to non-functional email address
_
8. marraskuuta 2004 @ 19:23 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Yritin tehdä tuon ensimmäisen ohjeen mukaan,mutta siinä vaihessa kun piti esikatsella aikaansaannosta heitti ruutuun "List index out of bounds (1279)".Missä tein virheen??
Senior Member

5 tuotearviota
_
8. marraskuuta 2004 @ 19:40 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Imuta tulevaisuudessa DVD-leffoja.

ipzu
Suspended due to non-functional email address
_
9. marraskuuta 2004 @ 08:39 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
On olemassa semmoinen maksullinen softa, mikä mulla ainakin tuli polttimen mukana. Sen nimi oli joku power producer yms yms... Eli kannattaa tarkistaa ne paistimen mukana tulleet CD:t. Se, miten softan hankit, ei ole minun ongelma, ethän missään nimessä imuta laitonta kopiota herranjumala... ;)

Sillä olen pikkuveljille ja siskoille saanut öhm...varmuuskopiot tehtyä avi leffoista, pääosin kotimaisista. Tosin tekstien kanssa pelleileminen on oma taiteen laji, joka vaatii kikailua... ehkä enimmäkseen siksi, koska tekstithän ovat DVD:llä oikeastaan kuvia, eivätkä tekstiä. Kuitenkin, ´noita toimivia ohjlemapaketti/ohje -nivaskoita löytyy netistä läjäkaupalla. Voithan toki hommata jonkin maksullisen softan, jotka ovat lähes poikkeuksetta HUOMATTAVASTI parempia all-in-one judansseja. Mutaa älä missään nimessä imuta laitonta kopiota... ;) Jep, että näillä eväillä eteenpäin.
T.M.O.E.
Member
_
11. marraskuuta 2004 @ 05:41 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Ipzu, muistatko miten tossa Power Producer:ssa saa tekstityksen sub tai srt filusta lisättyyn siihen leffaan ?
Staff Member

32 tuotearviota
_
11. marraskuuta 2004 @ 12:05 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
voisin veikata ettei Power Producer tue srt tai sub tekstejä, esim vobsub:in tai ffdshow:n avulla ne varmaan tulee siinä koodausvaihessa mukaan.
T.M.O.E.
Member
_
12. marraskuuta 2004 @ 05:34 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Kiitos Agent_007 vastauksesta.

Samaan asiaan liittyen toi DvdSanta varmaan toimii samalla periaatteella. Mulla on ffdshow asennettu, mutta DvdSanta ei lisää noita tekstejä automaattisesti, eli tarvii varmaankin ton vobsub:in.

Muuten oisko vinkkiä miks Power Producer 2 Gold katuu mulla aina kun importtaa siihen dvd-projektiin jonkun videon ?
kamelot
Newbie
_
3. joulukuuta 2004 @ 05:18 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
siis PS2llako haluat AVI (divx) tiedostoja katsella.. ei onnistu ihan heti.. tai kyllä jos modaat sen ja hommaat ohjelman joka soittaa niitä niin sit (mut mielestäni aikas syvältä, sillä jodut aina lataan softan levyltä ja vaihtaan levyä ja laittaan leffa levyn sisään..) mut hommaa "ruksiboxi" niin sinne vaan kovolle media center ja homma skulaa.. tai sit dvd-soitin joka toistaa divx-tiedostoja (mutta näissäkin vähän subit pukaa...) paitsi jos hommaat soittimeesi uutta firmwarea (kaverini MaBreaker koodaa juuri näitä firmwareja) joten sieltä niitä siis... ;)
Mainos
_
__

_
Pete2233
Newbie
_
3. joulukuuta 2004 @ 12:25 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Kiitti Kamelot (ja muutkin) vastauksesta.

Olen tullu siihen tulokseen, että taidan hommata sellasen
DVD-soittimen joka pystyy toistaa AVI:t ja vielä subien kanssa. Taitaa olla paras vaihtoehto.
Ensinnäkin tohon rippaamiseen kuluu ihan liikaa aikaa ja AVI:na levylle mahtuu enemmän tavaraa.
afterdawn.com > keskustelu > digitaalinen video > aloittelijoiden digivideo-ongelmat ja -keskustelu > leffojen poltto dvd:lle

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy