User Käyttäjä Salasana  

torstai 13.3.2025 / 22:02
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > pelit ja pelikonsolit > ps2 > ps2 pelien poltto netistä haettuna
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
Ps2 pelien poltto netistä haettuna
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
Sivu:12>
ollipoika
Newbie
_
7. marraskuuta 2004 @ 08:24 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Kuinka se pitää polttaa dvd levylle joku peli ku oon hakenu bittorentillä netistä ps2 peliä ja pitääs saada ne toimimaan mun ps2:sella mulla on se swap disc et pystyn pelaan poltettuja peliä
Shadown
Suspended due to non-functional email address
_
7. marraskuuta 2004 @ 08:37 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Noh Swap disk systeemillä nyt on ongelmia saada ylipäätään mitään toimimaan.
Mutta periaatteessa se image poltetaan ihan "normaaliin" tapaan levylle esim nerolla jne.

ollipoika
Newbie
_
7. marraskuuta 2004 @ 11:46 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
noh mitäs kuinka saan poltettua nerolla imagen
Shadown
_
7. marraskuuta 2004 @ 12:01 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Noh jos yhtään perehdyt ohjelmaan ja valkkaat esim. Startsmartin niin hyvin hätäseen huomaat kohdan imagen poltto.

ollipoika
Newbie
_
7. marraskuuta 2004 @ 13:27 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
joo mut se rupee kyseleen kaikkia siin ja sit sen pystyy visssii polttaan vasta imagen ku on polttanu sen eka ilman imagea
ollipoika
Newbie
_
7. marraskuuta 2004 @ 13:29 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
nii ja minkä nopeuksinen cd asema ps2 on
Shadown
_
7. marraskuuta 2004 @ 13:58 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Niin noh mä en tiedä jos sulla on joku koe ajan veriso, mutta ainakin toi mun kaupasta ostettu nero polttaa tolla tavalla.

ollipoika
Newbie
_
7. marraskuuta 2004 @ 14:34 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
ooksä varma et se pitää polttaa imageks mä poltin sen mut se ei pyörittäny sitä kumminkaa et oiskohan siitä kiinni ku en purkanu niitä rar tiedostoja mitä siin pelis on
Senior Member

3 tuotearviota
_
7. marraskuuta 2004 @ 14:38 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
tottakai ne rarrit pitää purkaa niin siitä tulee se image joka sitten poltetaan levylle
Shadown
_
7. marraskuuta 2004 @ 14:45 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Juuri näin.

Moderator
_
7. marraskuuta 2004 @ 14:57 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Pura eka se paketti (winrar, powerarchiver, winzip). Kyl Neroki sen imagen polttaa:
http://www.nefernetti.com/nero-image.htm (jos nerosta 5 versio -> file, burn image)
..mutta dvd image kannattaa polttaa tuolla:
http://www.nefernetti.com/dvdecrypter.htm

Forumin säännöt, lue ennen kuin postaat:
http://keskustelu.afterdawn.com/thread_view.cfm/2717

Afterdawnin oppaat:
http://fin.afterdawn.com/artikkelit/
Joni86
Junior Member

1 tuotearvio
_
7. marraskuuta 2004 @ 15:35 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Onko kellään käytössä bootcd_2.0.exe.Ku mulla se ei ainakaan toiminut,sillä pitäisi toimia kaikki pelit ilman modpiiriä.Image oli vaivaiset 2,42mt.Poltin Sen CD:lle uusimmaalla nerolla,entiedä pitäiskö polttaa DVD:lle.Varmasti joku feikki paketti...
Tällanen readme!!!
Ver. 2.0
by: da-expert

This program enables you to play any import or backup
games in CD format only, on your PS2, PS & PSONE!

*PAL to NTSC selector!

*Play all imports from any country!

*Play any back-up copy!

*Use on PS2, PS & PSONE!

This is better than any mod-chip will ever be.

ollipoika
Newbie
_
7. marraskuuta 2004 @ 16:55 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
nonii oon purkanu kaikki mitä siitä tuli nii nytkö muutan ne kaikki yhdeksi image fileksi ja poltan dvd levylle
Shadown
_
7. marraskuuta 2004 @ 17:22 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Jos kyseessä siis rypäs tiedostoja on myöskin mahdollisuus tehdä käsitykseni mukaan "kokoelmalevy" joka poltetaan UDF muotoon.

ollipoika
Newbie
_
7. marraskuuta 2004 @ 17:38 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
jaahas no mulla on niitä tiedostoja siin kansios jonkin verran oon purkanu niitä ja siitä levystä tulis noi 2.5gigaa nii poltanko ne ku mul on neros se dvd udf nii siihen ne tiedostot etten muuta niitä miksikää
Shadown
_
7. marraskuuta 2004 @ 18:00 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Juu...näin pitäs toimia.

ollipoika
Newbie
_
7. marraskuuta 2004 @ 18:55 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
ei se toiminu mul on menny jo 3 dvd r levyä pilalle mut saisko sun mesen jos sul on se nii vois paremmin keskustella ku tää on nii hidasta
mä meen nyt nukkuun mut koitetaan huomenna uudestaan
Moderator

1 tuotearvio
_
8. marraskuuta 2004 @ 02:16 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Siis... jos sulla on paljon rar-filuja, avaat vaikka www.ultimatezip.com :lla ensimmäisen, ohjelma hoitaa loput. Jos siinä UZ:ssä näkyy vain pari-kolme tiedostoa, yksi niistä julmetun iso, pura ne johonkin levylle. Jos tilanne on kyseinen, avaa nero ja etsi toiminto "polta image". Tuohon toimenpiteeseen löytyy lukuisia viestejä, joten käytä hakua.
ollipoika
Newbie
_
8. marraskuuta 2004 @ 02:25 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
en oo löytäny vielä
Moderator

1 tuotearvio
_
8. marraskuuta 2004 @ 02:54 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
ollipoika
Newbie
_
8. marraskuuta 2004 @ 03:09 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
alotetaanpa ny alusta ne tiedostot ei oo bin eikä cuena vaan niitä tiedostoja pitää purkaa rar paketista sitte ku mä oon purkanu ne nii pitääkö ne tiedostot polttaa imageks vai mitä niille pitää tehä
Senior Member

3 tuotearviota
_
8. marraskuuta 2004 @ 06:10 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
eli purat ne rarir. valitse ensimmäinen ja pura kohteeseen/extrat to ja valitse mihin kansioon sen haluat purkaa

sitten kun purkaminen on valmis sinne kansioon on ilmestynyt image .ISO .BIN .GI

sitten otat poltto-ohjelman ja valitset poltettavaksi sen imagen
Quote:
ku mä oon purkanu ne nii pitääkö ne tiedostot polttaa imageks vai mitä niille pitää tehä

se on jo image jonka poltat peliksi

kun se on poltettu laita peli koneeseen ja pelaa

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 8. marraskuuta 2004 @ 06:11

ollipoika
Newbie
_
8. marraskuuta 2004 @ 10:41 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
eieieieieieieiei sieltä ei tuu bin eikä cue tiedostoa
Shadown
_
8. marraskuuta 2004 @ 11:18 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Eli sieltä tulee siis rypäs tiedostoja ja kansioita?

Mainos
_
__

_
Senior Member

3 tuotearviota
_
8. marraskuuta 2004 @ 12:45 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
just joo. eli se peli on tehty kopiona ja on siinä muodossa miten sen on alkuperäisenä levyllä. no nerolla voit kokeilla niin että valitset ensin sen dvd homman ja sieltä polta datalevy tai jotain sinnepäin mutta luulen että ei ala toimimaan (voin toki olla väärässä) mutta itselläni se ei toiminut. johtunee ehkä siitä että niiden tiedostojen pitää olla oikeassa järjestyksessä tai jotain muuta.
???????

Sivu:12>
afterdawn.com > keskustelu > pelit ja pelikonsolit > ps2 > ps2 pelien poltto netistä haettuna

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy